Had je net zo goed weg kunnen gooien.quote:
die ben je nu kwijtquote:
Ja of je moeder tippenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had je net zo goed weg kunnen gooien.
Thanks! Was lekker.quote:
Dat had wel aardig geweest, Onlo had ook al geen geld achter gelaten.quote:
Vraag de mexicanenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef franklop het volgende:
Dan moet ik na vanavond mogelijk maar gaan zoeken waar ik in San Francisco de finale kan gaan kijken. Ik hou me aanbevolen voor tips.
Heb je de goal van Ziyech wel gezien?quote:
Ik moet de PSV kroegjes ontwijken natuurlijkquote:
Ja, eten met TV aan.quote:
LOLquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
de Ligt, Blind, Frenkie, v.d. Beek, van Dijk, Wijnaldum... allemaal in de finale
Paar dagen later Nations League tegen Engeland
Ik ben op Best Kept Secret danquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef franklop het volgende:
Dan moet ik na vanavond mogelijk maar gaan zoeken waar ik in San Francisco de finale kan gaan kijken. Ik hou me aanbevolen voor tips.
Ziyech speelt ook de pot van z'n leven. Die is ook direct 10-15 miljoen meer waard geworden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef Adames het volgende:
Kan de ligt nog meer waard worden
Wat een beest vanavond, niet alleen de goal
Frenkie ook trouwens
https://www.uitzendinggem(...)hampions_League.htmlquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef TLC het volgende:
Zijn er mogelijkheden dat je wedstrijden in zn geheel nog terug kan kijken ? want je zit met teveel spanning te kijken om er van te kunnen genieten
19 jaarquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef Adames het volgende:
Kan de ligt nog meer waard worden
Wat een beest vanavond, niet alleen de goal
Frenkie ook trouwens
Do you know ajax? From the country of psv?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik moet de PSV kroegjes ontwijken natuurlijk
Dan ben je tenminste nog in het land.. Ik kan wel om 12.00 smiddags al aan de pilsquote:
Duidelijk een FOK!ker.twitter:telegraaf twitterde op woensdag 08-05-2019 om 21:32:39De politie is op zoek naar de 27-jarige Thijs Hermans uit Den Haag, die ook veelvuldig verblijft in Zuid-Limburg. Hij wordt ervan verdacht dat hij op 7 mei op de Brunssummerheide twee mensen heeft gedood. https://t.co/8j3ab8RT4a reageer retweet
Is ook heerlijk ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ziyech speelt ook de pot van z'n leven. Die is ook direct 10-15 miljoen meer waard geworden.
Gewoon op je laptop kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Do you know ajax? From the country of psv?
Mee eens, jammer dat Neres niet speelt. Dolberg is ontzettend slecht!quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kk op.met je debiele smiley, kneus
ja die denkt hoe eerder ik weet dat we de finale staan vraag ik een wissel aan , kan ik gaan etenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ziyech speelt ook de pot van z'n leven. Die is ook direct 10-15 miljoen meer waard geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |