Hoezo, Spurs bakken er niks van joh. Die zouden tegen een willekeurige middenmoter uit de Eredivsie nog geen deuk in een pakje boter schoppen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
Het is nog niet binnen jongens. Elke minuut verder in de tweede helft is er één.
Hier doe je Cvitanich toch ernstig mee tekort.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
De Ligt is de beste speler de ik ooit in een Ajax shirt heb zien spelen
Dat was een absurde hoek. Meer dan paal lukte nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. ik vind Son en Alli af en toe best gevaarlijk. En als die bal op de paal van Son er in gaat heb je toch een hele andere wedstrijd.
Nee Sanogo, Westermann en Jan van Halstquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Cruyff is nog steeds nummer 1quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Eriksen heeft ook wel wat gevaarlijke acties laten zien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. ik vind Son en Alli af en toe best gevaarlijk. En als die bal op de paal van Son er in gaat heb je toch een hele andere wedstrijd.
Of Gabrichquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hier doe je Cvitanich toch ernstig mee tekort.
Dit is wel een beetje overdreven, maar top 10 zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Als je moeder je vader is dan is je vader je moederquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo oud?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
zeker in andere cafe'squote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit in belgie tijdens de finale jongens. Denken jullie dat de starbucks het gaat uitzenden?
De titel kan me gestolen worden. P. 's. Grappig plaatje van Sonquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef RedLabel het volgende:
Ajax is een beetje dom bezig. Waarom nog energie verspillen als de wedstrijd gespeeld is. Beter concentreren op de titel?
Spelers wisselen? stapje terug doen en de wedstrijd uitspelen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Die moeten eerst nog tegen elkaar ballen op 1 juni.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef Groby het volgende:
Stuur de Ligt op vakantie met van Dijk ofzo. Als die twee een beetje chemie krijgen is het 0 tegendoelpunten confirmed op het ek.
Neuh wel voor mooiboy Dani misschienquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waar jij overigens best je pruim voor in stelling had gebracht, dus waarom haten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |