Koop je net 2 latte frappe pumpin makkochino voorquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dan betaal je dus 20-30 meer puur voor F1. LOL
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Adames het volgende:
El sierd is ook de reden dst mujn vriendin kijkt. Ze kende hem niet maar was na 1 wedstrijd fan
Erg he die manquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:53 schreef Toefjes het volgende:
Wat moet dat toch moeilijk zijn, van Gaal interviewen
Hoi Karinaquote:
Ik wist niet dat het Nederlands elftal speelt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben je niet voor het Nederlands voetbal?
Mad. Jellyquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het Nederlands elftal speelt.
Overigens werd gevraagd wat ik denk, niet wat ik hoop.
Niet dat dat het zou veranderen. Ik ben wel weer klaar met die Ajaxhype, gedoe allemaal. Iedereen loopt er overheen te spuiten als een minderjarig hoertje, geil dat ze zijn er iets over te vertellen terwijl ze net 2 wedstrijden gezien hebben. Bah
Ga het FvD-topic maar weer lastig vallen ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet dat dat het zou veranderen. Ik ben wel weer klaar met die Ajaxhype, gedoe allemaal. Iedereen loopt er overheen te spuiten als een minderjarig hoertje, geil dat ze zijn er iets over te vertellen terwijl ze net 2 wedstrijden gezien hebben. Bah
Nederlands voetbal zijn ook Nederlandse ploegen in Europese competitiesquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |