Mani is inmiddels al 30, dus ik denk dat er eigenlijk geen haar meer over is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar serieus één grijs haartje, dat is het begin van het einde hè.
Hoeveel grijze haren zou @:mani89 hebben?
lekker manquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben voor 72 euro heen en terug naar Liverpool voor de finale
(terug dan de dag erna obv)
Goed geregeld!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Nice, maar de finale is in Madrid.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
ook als ajax wint?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar kaarten voor de finale ga ik niet regelen, en dan is in Liverpool wel echt koala vet
Draag je dan je Ajax shirt?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar kaarten voor de finale ga ik niet regelen, en dan is in Liverpool wel echt koala vet
Ik ben al ruim 15 jaar die hard LFC-fan. Ik weet dat ik op wat nederlandse tenen zal trappen als ik dit zeg, maar als LFC en Ajax tegen elkaar moeten ben ik 100% voor LFC.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben al ruim 15 jaar die hard LFC-fan.
prima joh, veel plezier daarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 15 jaar die hard LFC-fan. Ik weet dat ik op wat nederlandse tenen zal trappen als ik dit zeg, maar als LFC en Ajax tegen elkaar moeten ben ik 100% voor LFC.
Leuk dat de UEFA de loting zo had gefixt dat het Messi tegen Ronaldo zou worden.quote:
Samen uithuilen met Liverpool-fans na de finale, je verdriet wegspoelen met liters bier.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 15 jaar die hard LFC-fan. Ik weet dat ik op wat nederlandse tenen zal trappen als ik dit zeg, maar als LFC en Ajax tegen elkaar moeten ben ik 100% voor LFC.
Als Ajax van Liverpool verliest kan je daar dan mee leven?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat de UEFA de loting zo had gefixt dat het Messi tegen Ronaldo zou worden.
How the turntables.
Is Suarez wel geluktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Allebei weggegaan om de CL te winnen
Ik denk niet dat je het zo moet zien. Het is vooral Liverpool waarbij het lukte en Barca met energie heeft overruled. Barca was niet slecht, maar Liverpool dwong ze gewoon in dit nauw, en het lukte.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:30 schreef TLC het volgende:
t was wel veruit Barca's slechtste wedstrijd van het seizoen, maar kuddos voor Liverpool
Jawel, al ligt dat ook aan de context of het terecht is of onterecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Ajax van Liverpool verliest kan je daar dan mee leven?
Om überhaupt iets te winnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Allebei weggegaan om de CL te winnen
Dat lijkt me wel ja, Salah had een hersenschudding. Dat is tegen die tijd wel over.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:40 schreef PzKpfw het volgende:
Liverpool in de finale weer met Salah en Firmino?
Ik sluit mij aan bij deze post. (scheelt ook wel dat ik weinig hoop heb in de finale)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, al ligt dat ook aan de context of het terecht is of onterecht.
Maar het liever verliezen van Liverpool in de finale dan fucking Barcelona met hun walgelijke beleid (al hadden we daar wel meer kans tegen gehad)
die man heeft jou emotioneel behoorlijk beschadigd lijkt hetquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef Caland het volgende:
Voordeel van vanavond is ook wel dat mochten de juden in de finale komen je niet dat wekenlange gedweep met een dode krijgt
Ja totaal geen hoop in, maar goed het bereiken met de dubbel op zak is al mooi natuurlijk. Al sluit ik niet uit dat ik hoop krijg in de weken ervoor met alle voorbeschouwingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sluit mij aan bij deze post. (scheelt ook wel dat ik weinig hoop heb in de finale)
Valt eigenlijk best meequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
die man heeft jou emotioneel behoorlijk beschadigd lijkt het
Het zal nog steeds genoeg over Cruijff gaan dan, want door zijn ingrijpen in 2010 staat Ajax op dit podium.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef Caland het volgende:
Voordeel van vanavond is ook wel dat mochten de juden in de finale komen je niet dat wekenlange gedweep met een dode krijgt
Daar is toch niets meer van over gebleven?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal nog steeds genoeg over Cruijff gaan dan, want door zijn ingrijpen in 2010 staat Ajax op dit podium.
Vergeet niet de hand van Louis van Gaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal nog steeds genoeg over Cruijff gaan dan, want door zijn ingrijpen in 2010 staat Ajax op dit podium.
Waarom zou Ajax geen kans maken? Liverpool heeft een betere ploeg, dat wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja totaal geen hoop in, maar goed het bereiken met de dubbel op zak is al mooi natuurlijk. Al sluit ik niet uit dat ik hoop krijg in de weken ervoor met alle voorbeschouwingen.
Is dit de derde aflevering van Game of Thrones?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:47 schreef TLC het volgende:
Ik teken voor n zelfde uitslag mocht t zover komen
Natuurlijk wel, hij heeft toch Sar en Overmars naar voren geschoven. En in de jeugdopleiding zijn er nog wel zaken blijven hangen hoor. Maar ze hebben daarna hun eigen lijn gevolgd ja, niet met alles eens verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar is toch niets meer van over gebleven?
Hahahaha.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit de derde aflevering van Game of Thrones?
Qua speelstijl ligt Liverpool heel erg slecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax geen kans maken? Liverpool heeft een betere ploeg, dat wel.
1000x meer kans dan tegen barca dusquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua speelstijl ligt Liverpool heel erg slecht.
Kansloos is misschien overdreven in een finale, maar ik zie het als 10% dan.
ik ging pas kijken na de 3-0quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef VeX- het volgende: Gvdme match niet gekeken want ik dacht, is al gespeeld.
![]()
Kreeg er vandaag wel vertrouwen in dat Barça te pakken was.quote:
Pas als @El-Stinho roept dat Ajax tegen Liverpool minder kans maakt geloof ik dat Ajax de finale kan winnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk zegt hij dat Tadic sowieso niet gaat scoren in de finale, thank me later.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas als @:el-stinho roept dat Ajax tegen Liverpool minder kans maakt geloof ik dat Ajax de finale kan winnen.
twitter:ForresterWoW twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 23:27:18What do we say to the god of football? NOT TODAY!#Liverpool #LIVBAR https://t.co/sDTqBNflE5 reageer retweet
Als ik denk aan 2 jaar geleden dan geef ik je gelijk. Die finale was tamelijk teleurstellend..zo kansloos tegen dat fysieke spel van United. Mochten ze morgen de finale halen dan geef ik Ajax iets meer kans. Dit seizoen nog niet 1x weggespeeld in Europa, dus waarom dan wel tegen Liverpool.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Damn, was dat mist of stond het stadion in brand?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit de derde aflevering van Game of Thrones?
Twee jaar terug had ik er wel vertrouwen in, want ik kon dat United niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als ik denk aan 2 jaar geleden dan geef ik je gelijk. Die finale was tamelijk teleurstellend..zo kansloos tegen dat fysieke spel van United. Mochten ze morgen de finale halen dan geef ik Ajax iets meer kans. Dit seizoen nog niet 1x weggespeeld in Europa, dus waarom dan wel tegen Liverpool.
Klopp heeft van Liverpool een echte vechtmachine gemaakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als ik denk aan 2 jaar geleden dan geef ik je gelijk. Die finale was tamelijk teleurstellend..zo kansloos tegen dat fysieke spel van United. Mochten ze morgen de finale halen dan geef ik Ajax iets meer kans. Dit seizoen nog niet 1x weggespeeld in Europa, dus waarom dan wel tegen Liverpool.
Kloppt..ben ook onder de indruk van die ploeg. Maar goed..neutraal terrein..Ajax dat ook goed kan ballen..beetje geluk dat je moet hebben..wie weet. Wordt sowieso een leuke wedstrijd. Als ze de finale halen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Klopp heeft van Liverpool een echte vechtmachine gemaakt.
Ik heb al het hele seizoen geroepen dat Liverpool voor Ajax de meest vervelendste tegenstander is, nota bene. Ik kan het best voor je opzoeken zodat de vloek gaat leven. Alhoewel ik voorspelde dat Barça dit tweeluik niet zou overleven.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas als @:el-stinho roept dat Ajax tegen Liverpool minder kans maakt geloof ik dat Ajax de finale kan winnen.
quote:Op maandag 29 april 2019 21:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Stiekem is Liverpool voor mij favoriet en als ze een gunstig resultaat halen dan zie ik Liverpool er thuis wel overheen klappen. De energie van de Klopp boys is het ietwat luie Barca teveel.
is goed hmfquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb al het hele seizoen geroepen dat Liverpool voor Ajax de meest vervelendste tegenstander is, nota bene. Ik kan het best voor je opzoeken zodat de vloek gaat leven. Alhoewel ik voorspelde dat Barça dit tweeluik niet zou overleven.
ja best, maar na je 1 op 10.000 kans voor ajax vs barca zit dus dit dus op pakweg op een 1 tegen 1.000.000?quote:
Dat mag je best stellen, ja. Ik ben als de dood voor deze match-up.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ja best, maar na je 1 op 10.000 kans voor ajax vs barca zit dus dit dus op pakweg op een 1 tegen 1.000.000?
Ach met Salah had je 100 kansen gehad en 0 doelpunten gehadquote:
snel al je zakgeld op liverpool zetten dusquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat mag je best stellen, ja. Ik ben als de dood voor deze match-up.
Handicapje wel. Dan kan ik zekerste weten over enkele maanden een huis laten bouwen in Spanje.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:29 schreef Adames het volgende:
[..]
snel al je zakgeld op liverpool zetten dus
lekker man, ik kijk al uit naar je restauranttips op twitterquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Handicapje wel. Dan kan ik zekerste weten over enkele maanden een huis laten bouwen in Spanje.
Die 0,01% was natuurlijk overdreven van me, maar ik zat vooral met de Messi in mijn hoofd die de dienst uitmaakte tegen Sevilla en Betis.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:33 schreef Adames het volgende:
[..]
lekker man, ik kijk al uit naar je restauranttips op twitter
en die was vanavond tweede helft nergensquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die 0,01% was natuurlijk overdreven van me, maar ik zat vooral met de Messi in mijn hoofd die de dienst uitmaakte tegen Sevilla en Betis.
Dat is niet heel gek als je met Liverpool uitgerekend het elftal treft dat het buiten Messi fragiele Barça het best pijn kan doen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:39 schreef Adames het volgende:
en die was vanavond tweede helft nergens
we gaan het zien
Goed voorbeeld is die corner, dat trainden we bij ons er al in bij de jeugd, eerste wat je sowieso doet is dat iemand die niet mee verdedigt naar de cornervlag toerent om voor die bal te gaan staan, dit is gewoon gepruts.quote:Op woensdag 8 mei 2019 03:17 schreef VeX- het volgende:
Teruggekeken, maar wat was Barca me toch een partij zielloos. Verkeerde instelling, misschien mede door hun aanvoerder die grotendeels maar wat over het veld sjokte. De urgentie, wil en vastberadenheid ontbrak.
En dan mag Messi zich dan al lang geleden bewezen hebben, dan nog hoort iedereen (anders) voor elke meter te strijden. Al helemaal de mindere goden in het team die op de een of andere manier al denken dat ze ze er al zijn omdat ze bij Barca spelen. Een collectief falen.
Niet dat Liverpool echt goed was trouwens, qua voetbal was de hele match erg schraal.
Net de samenvatting gezien, maar de keeper van Liverpool heeft ook 3 a 4 waanzinnig belangrijke reddingen gemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 06:51 schreef KingRadler het volgende:
Ik miste de gretigheid bij Barca.
Wilde ze wel de CL winnen.
je ziet hoe moeilijk het is als je zo'n wedstrijd met " het is al binnen" mentaliteit begint om dat momentum dan weer om te draaien, 4-0 waarvan 3 cadeautjes, dan verdien je het ook niet en Liverpool werd de 1e wedstrijd gewoon te weinig beloond, die 3-0 was geflatteerd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:09 schreef PicoMMP het volgende:
Het leek wel alsof Barcelona de wedstrijd liep lopen.
Laat het een waarschuwing zijn voor Ajax.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
je ziet hoe moeilijk het is als je zo'n wedstrijd met " het is al binnen" mentaliteit begint om dat momentum dan weer om te draaien, 4-0 waarvan 3 cadeautjes, dan verdien je het ook niet en Liverpool werd de 1e wedstrijd gewoon te weinig beloond, die 3-0 was geflatteerd.
quote:
quote:
quote:
Je hebt kenners, en je hebt idioten.quote:
Ik ben een rijk manquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zet mijn geld op Liverpool volgende week.
Hier ben ik het wel mee eens, en dit mag ook gezegd worden vind ikquote:Op woensdag 8 mei 2019 03:17 schreef VeX- het volgende:
Teruggekeken, maar wat was Barca me toch een partij zielloos. Verkeerde instelling, misschien mede door hun aanvoerder die grotendeels maar wat over het veld sjokte. De urgentie, wil en vastberadenheid ontbrak.
En dan mag Messi zich dan al lang geleden bewezen hebben, dan nog hoort iedereen (anders) voor elke meter te strijden. Al helemaal de mindere goden in het team die op de een of andere manier al denken dat ze ze er al zijn omdat ze bij Barca spelen. Een collectief falen.
Niet dat Liverpool echt goed was trouwens, qua voetbal was de hele match erg schraal.
Ze spelen al hele seizoen geen snelle combinatievoetbal meer. Sterker nog, sinds Valverde coach is is dat helemaal verdwenen. Het is puur reactief voetbal waar ze vorige week in Camp Nou goed mee wegkwamen met gemiste kansen van Liverpool en pure effectiviteit bij Barcelona (lees: Messi).quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, en dit mag ook gezegd worden vind ik. Messi doet dan in principe echt helemaal niks. Dat zie je met Argentinië ook wel, en dan nadien moeten we zeker allemaal roepen dat het aan alles en iedereen ligt behalve Messi? Ik snap het ergens wel, maar dat is te makkelijk. Je kan nog zo ontzettend goed zijn. Maar voetbal is ook een stukje inzet en toewijding. Dat ontbrak gisteren bij heel Barça, en ja dus ook bij Messi.
Ik vind verder ook niet dat Barça kwaliteit mist of iets dergelijks, dit is gewoon een heel goed elftal. Maar tevens een groep mooi-weer voetballers zo lijkt het, een beetje strijd leveren ho maar. Als het tikken en snelle combinatiespel niet lukt is het al snel klaar.
Busquets vind ik ook nog wel top.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:04 schreef Rocket Ride het volgende:
Barcelona parasiteert op de geweldige aanvallers Messi en Suarez. De andere bepalende spelers Busquets en Pique zijn al een tijdje over hun top heen. De rest van het team is van veel mindere kwaliteit dan wat er pak weg 4-5 jaar geleden liep.
Er is genoeg gehaald in de afgelopen jaren, maar dure aankopen als Coutinho en Dembele zijn geen schim meer van wat ze waren bij hun vorige clubs.
Het had gisteren goed voor ze af kunnen lopen als ze in een van hun uitvallen snel hadden gescoord, dan was er iets geknapt bij Liverpool.
maar goed als Suarez die linksback niet uit de wedstrijd had geschopt was Gini nog aan het warmlopen, nou ja er in ieder geval niet voor minuut 60 ingekomen, toeval en "brilliance" zitten wel dicht bij elkaarquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:04 schreef Rocket Ride het volgende:
Barcelona parasiteert op de geweldige aanvallers Messi en Suarez. De andere bepalende spelers Busquets en Pique zijn al een tijdje over hun top heen. De rest van het team is van veel mindere kwaliteit dan wat er pak weg 4-5 jaar geleden liep.
Er is genoeg gehaald in de afgelopen jaren, maar dure aankopen als Coutinho en Dembele zijn geen schim meer van wat ze waren bij hun vorige clubs.
Het had gisteren goed voor ze af kunnen lopen als ze in een van hun uitvallen snel hadden gescoord, dan was er iets geknapt bij Liverpool.
Pique vind ik ook by far niet over zijn top heen. Hij heeft een matige, mensonterende seizoensstart gehad maar is de laatste maanden mede na een iets conservatievere tactiek in een uitstekende vorm.quote:
Zeker. En als we toch de Speld gaan citeren, Wijnaldum geeft dit CL seizoen toch nog een Nederlands tintje.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Suarez is wel een man van zijn woord. Niet juichen op Anfield.
Piqué is toch minder dan de Ligt of een van Dijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pique vind ik ook by far niet over zijn top heen. Hij heeft een matige, mensonterende seizoensstart gehad maar is de laatste maanden mede na een iets conservatievere tactiek in een uitstekende vorm.
Tegenwoordig zeker, omdat Pique in grote ruimtes heel erg kwetsbaar is. Mede daardoor heeft Barcelona tot november een heel lastige seizoensstart gehad. Nu vormt hij wel een goed duo met Lenglet die opzienbarend en knap Umtiti, die een slepende blessure had, uit de basis houdt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Piqué is toch minder dan de Ligt of een van Dijk.
Eriksen en de Jong. Is het middenveld ook weer in orde.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegenwoordig zeker, omdat Pique in grote ruimtes heel erg kwetsbaar is. Mede daardoor heeft Barcelona tot november een heel lastige seizoensstart gehad. Nu vormt hij wel een goed duo met Lenglet die opzienbarend en knap Umtiti, die een slepende blessure had, uit de basis houdt.
Het is allemaal niet heel gek dat Barcelona daarom 70 tot 80 miljoen euro lijkt te gaan investeren in De Ligt.
Eriksen lijkt me op dit moment geen nodige investering mede omdat Rakitic en Arthur er ook rondlopen, maar die lijkt volgens de geruchtenmolen eerder naar Real Madrid te gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen en de Jong. Is het middenveld ook weer in orde.
Dat komt ook door Messi natuurlijk. Al 12 jaar lang wordt heel Barça op zijn persoon afgestemd. Als hij niet mee doet of je stelt 'm niet op dan moet er opeens uit een ander vaatje getapt worden. Dit jaar mogen ze daar wel gericht op gaan inkopen. Want wat je zegt ; er zit geen lijn in de aankopen tot nu toe. Alles was en blijft de grote Messi-show. Maar hij stopt wel over een jaar of 3 bij Barça denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:03 schreef El-Stinho het volgende:
Het meest zorgwekkende is dat Barça al jaren een club in verval is. Het is geen club zoals alle andere topploegen; het is een club van stijl en innovatie. Dat verval en wegdrijven ervan lijkt de laatste jaren met thumbs ups van applausduifjes alleen maar aangemoedigd te worden. Ze hebben het grootste salarishuis ter wereld en investeren grof geld zonder eigenlijk te weten waar ze precies heen willen. Boateng en Murillo zijn echt lachwekkende 'noodstopjes' geweest die alleen mogen opdraven als Messi thuis met de kids en de hond speelt.
Bartomeu moet als voorzitter zichzelf kritisch bekijken (haha, doet hij niet). Valverde? Tsja, ik ben nooit fan van hem geweest. Simpel voorbeeld; Ajax. Haal je daar twee steunpilaren weg, dan zie je nog tenminste spelpatronen of een intentie tot iets. Bij Barcelona zie je dan letterlijk niets. In de Copa-duels waarbij het B-team werd opgesteld, was het echt gênant en pijnlijk om te zien. Geef je Messi rust in de competitie? Dan hebben ze ook alle moeite van de wereld met pak 'm beet Leganes.
Het is inderdaad al heel lang de Messi-show, maar het gaat erom hoe je dat mogelijk maakt. Tactisch is het bij Barcelona sinds het vertrek van Pep alleen coherent geweest in het eerste seizoen van Luis Enrique. Wat Valverde doet, is Suarez en Messi ontlasten van hun defensieve taken en dat is niet echt slim tegen een Liverpool waarvan elke speler weet wat het precies moet doen 'what if'. Barcelona loopt al jaren achter de feiten aan, maar Messi blijft het zoals ik het er vaak met anderen over heb constant verbloemen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt ook door Messi natuurlijk. Al 12 jaar lang wordt heel Barça op zijn persoon afgestemd. Als hij niet mee doet of je stelt 'm niet op dan moet er opeens uit een ander vaatje getapt worden. Dit jaar mogen ze daar wel gericht op gaan inkopen. Want wat je zegt ; er zit geen lijn in de aankopen tot nu toe. Alles was en blijft de grote Messi-show. Maar hij stopt wel over een jaar of 3 bij Barça denk ik.
Dat valt wel mee. In Xavi en Iniesta-tijdperk was er gewoon een herkenbaar speelpatroon met of zonder Messi. Nu is het niets zoals Stijn al zegt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt ook door Messi natuurlijk. Al 12 jaar lang wordt heel Barça op zijn persoon afgestemd. Als hij niet mee doet of je stelt 'm niet op dan moet er opeens uit een ander vaatje getapt worden. Dit jaar mogen ze daar wel gericht op gaan inkopen. Want wat je zegt ; er zit geen lijn in de aankopen tot nu toe. Alles was en blijft de grote Messi-show. Maar hij stopt wel over een jaar of 3 bij Barça denk ik.
Xavi en Iniesta speelden wel volledig in dienst van Messi. Daarom kon Messi ook zo extreem presteren. Bijna 80 goals in 2012 geloof ik?quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. In Xavi en Iniesta-tijdperk was er gewoon een herkenbaar speelpatroon met of zonder Messi. Nu is het niets zoals Stijn al zegt.
Tuurlijk deden ze dat. Maar als Messi er niet stond maar David Villa of Isaac Cuenca dan veranderde hun speelstijl niet wezenlijk. Dan nog domineerden ze en legden ze ballen achter defensie. Het verschil was dat Messi dan niet ernaartoe liep maar een ander. Heb je misschien 10 kansen nodig ipv 5 voor een goal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta speelden wel volledig in dienst van Messi. Daarom kon Messi ook zo extreem presteren. Bijna 80 goals in 2012 geloof ik?
Rakitic vond ik op zijn top geweldig, maar gaat nu wel snel achteruit. Arthur, vind ik geen speler die Barca verder kan helpen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eriksen lijkt me op dit moment geen nodige investering mede omdat Rakitic en Arthur er ook rondlopen, maar die lijkt volgens de geruchtenmolen eerder naar Real Madrid te gaan.
Dembele was inderdaad pech, maar bij Coutinho zet ik mijn twijfels. Die hebben ze angstvallig op het middenveld proberen te positioneren, maar met hem is het middenveld niet in balans. Hij heeft het een korte periode als valse linksbuiten goed gedaan, maar hij lijkt al maanden geen bal goed te kunnen raken. De geboden speeltijd is het probleem niet, maar ik heb ook enigszins mijn twijfels bij de individuele begeleiding.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het zit natuurlijk ook niet mee qua aankopen. Zo'n Coutinho en Dembele waren vooraf geweldig bij hun club maar bakken er nu niets van bij Barcelona, dan heb je ook gewoon een beetje pech.
Wel eens dat er geen idee achter zit, spelers worden gekocht om het kopen. Tijd voor vernieuwing in het bestuur, ik zou Overmars halen. Barcelona was een aantal jaren succesvol door spelers van buitencategorie, niet zo zeer door het geweldige beleid, toen werden er ook flapdrollen gekocht voor te veel geld.
Het is ook vrij pijnlijk voor Barcelona dat het weer niet lukt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Toch raar dat het na zo’n avond altijd over de verliezende partij gaat.
Nja miskopen zal je altijd houden, van dat rijtje snap ik alleen Magallan niet zo omdat ze die echt lang in de gaten hielden en duidelijk geen speler voor Ajax was. Maar als iemand niet goed genoeg is schroomt Overmars er ook niet voor om hem door te selecteren, en meestal kiest hij wel voor spelers die in het AJAX-SYSTEEM passen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:24 schreef El-Stinho het volgende:
We moeten Overmars ook weer niet teveel ophemelen. De laatste tijd draait het qua kwaliteit van inkomende transfers weer wat bij, maar met Kristensen, Labyad, Magallan en Orejuela zijn de negatieve puntjes er nog altijd. Misschien dat ik dan iets te kritisch ben. Meestal kiest de voorzitter zijn vriendjes en directeuren uit bij Barcelona. Daar zie ik nog niet snel verandering inkomen tot 2021. Tot die tijd gaan ze echt niet Overmars halen.
Oh.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Er is simpelweg maar plaats voor 11 man in de basis elf.
Bij Barca heb je de afgelopen seizoenen gewoon 2 coaches gehad die Barca onwaardig zijn. Allemaal aangesteld door een voorzitter die het voorzitterschap onwaardig is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dembele was inderdaad pech, maar bij Coutinho zet ik mijn twijfels. Die hebben ze angstvallig op het middenveld proberen te positioneren, maar met hem is het middenveld niet in balans. Hij heeft het een korte periode als valse linksbuiten goed gedaan, maar hij lijkt al maanden geen bal goed te kunnen raken. De geboden speeltijd is het probleem niet, maar ik heb ook enigszins mijn twijfels bij de individuele begeleiding.
Ik bedoel; buiten het neerzetten van de tactiek (en wat standaardwissels), gericht op Messi, vraag ik me nog steeds af wat Valverde specifiek aan Barcelona heeft bijgedragen. De onderliggende ideeën zijn niet te zien, wisselspelers lijken aan hun lot te worden overgelaten. Een Malcom weet nooit waar hij aan toe is; na een goede wedstrijd in de halve finale Copa del Rey heeft hij bijvoorbeeld maar zes minuten of iets in een hele maand gemaakt. Like what the fuck.
We moeten Overmars ook weer niet teveel ophemelen. De laatste tijd draait het qua kwaliteit van inkomende transfers weer wat bij, maar met Kristensen, Labyad, Magallan en Orejuela zijn de negatieve puntjes er nog altijd. Misschien dat ik dan iets te kritisch ben. Meestal kiest de voorzitter zijn vriendjes en directeuren uit bij Barcelona. Daar zie ik nog niet snel verandering inkomen tot 2021. Tot die tijd gaan ze echt niet Overmars halen.
Juist ja, lekker on topic.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Kristensen, Labyad, Magallan zijn nog niet afgeschreven. Er is simpelweg maar plaats voor 11 man in de basis elf.
Die was hier al ergens gepost gisteren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:19 schreef viagraap het volgende:
Heeft iemand een gifje van Wijnaldum op eigen helft die in één beweging vier spelers kwijt is?
https://streamable.com/n1qqcquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:19 schreef viagraap het volgende:
Heeft iemand een gifje van Wijnaldum op eigen helft die in één beweging vier spelers kwijt is?
quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:19 schreef viagraap het volgende:
twitter:ChampionsLeague twitterde op woensdag 08-05-2019 om 00:04:08Busquets & Arthur on your tail 😬No room for error 😬And @GWijnaldum does this 😱🔥#UCL | @Mastercard https://t.co/6xupMinDvC reageer retweet
Wat een godquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:ChampionsLeague twitterde op woensdag 08-05-2019 om 00:04:08Busquets & Arthur on your tail 😬No room for error 😬And @:GWijnaldum does this 😱🔥#UCL | @:Mastercard https://t.co/6xupMinDvC reageer retweet
Mooi hequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat leven we toch in een meme-tijdperk hè.
Kijk maar naar De Wit en Ekkelenkamp die mogen blijven. Wereldtalentenquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja miskopen zal je altijd houden, van dat rijtje snap ik alleen Magallan niet zo omdat ze die echt lang in de gaten hielden en duidelijk geen speler voor Ajax was. Maar als iemand niet goed genoeg is schroomt Overmars er ook niet voor om hem door te selecteren, en meestal kiest hij wel voor spelers die in het AJAX-SYSTEEM passen.
Daar ziet Ten Hag het blijkbaar in zittenquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk maar naar De Wit en Ekkelenkamp die mogen blijven. Wereldtalenten
Als we een wk titel willen halen dan zijn 2022 en 2026 en misschien 2030 de topjaren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook vrij pijnlijk voor Barcelona dat het weer niet lukt.
Maar mooi voor Liverpool dat ze erin bleven geloven hoor (al had Klopp er de dag ervoor op de persconferentie ook niet heel veel vertrouwen in leek het). Wijnaldum is wel echt een baas geworden, wat een Nederlands elftal hebben we zo ineenszo staat het halve elftal in de CL-finale.
Toch moet die langs Netto voor die 2 en zijn ze ook niet goed genoeg voor de bank.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ziet Ten Hag het blijkbaar in zitten
Maar kan me niet voorstellen dat die ooit basisspelers worden.
Erik ten Hag bondscoach maken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als we een wk titel willen halen dan zijn 2022 en 2026 en misschien 2030 de topjaren.
Ben vooral benieuwd voor welke andere jeugdspelers er nog ruimte komt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch moet die langs Netto voor die 2 en zijn ze ook niet goed genoeg voor de bank.
Kijken of die deze zomer de hele bank op Huntelaar na "doorselecteert"
Labyad kan je nu voor geen enkele euro verkopen dus moeten ze geld toegevenquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd voor welke andere jeugdspelers er nog ruimte komt.
Lijkt me dat zo'n Labyad wel klaar is, en dan Gravenberch doorschuiven.
Orejuela en Siem hebben ze toch ook snel weer gedumpt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Labyad kan je nu voor geen enkele euro verkopen dus moeten ze geld toegeven
Netto en gratis geld weggeven..
Niet verkocht he. Volgens mijquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Orejuela en Siem hebben ze toch ook snel weer gedumpt.
Orejuela met optie tot koop volgens mij.quote:
Klaplongracisme dan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Orejuela met optie tot koop volgens mij.
Siem niet verkocht nee, maar lijkt me sterk dat ze die er nog bijhouden. Zullen dan nog eerder zijn contract ontbinden.
twitter:ahmadf_o twitterde op woensdag 08-05-2019 om 10:49:25Your guide to understanding what's going to come up next on Barcelona Twitter and the type of content that will appear https://t.co/oQFISHsUiE reageer retweet
Alsof ik van slag ben nadat de Premier League na jarenlang miljarden uitgeven aan spelers en trainers anno 2019 eindelijk eens 'overheerst' in Europa.quote:
Barcelona speelde inderdaad in dienst van Messi tijdens het tijdperk van Guardiola, maar dat is slechts een fractie van het hele verhaal. Een elftal of club bestaat uit meer dan alleen Messi. Dat is iets wat Barcelona niet begrepen heeft. Al het hele seizoen niet. Liverpool speelt voetbal met elf man; elke speler weet precies wat zij moet doen wanneer dit of dat. Barcelona? Die weten het gewoon niet. Er zijn talloze voorbeelden van wedstrijden waarbij Messi de meubels moest redden. Op elk vlak bij Barcelona mist duidelijkheid; tactisch, strategisch, transfertechnisch, qua begeleiding buiten het veld (Malcom, Dembele etc).quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta speelden wel volledig in dienst van Messi. Daarom kon Messi ook zo extreem presteren. Bijna 80 goals in 2012 geloof ik?
Part of the plan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:36 schreef KingRadler het volgende:
Liverpool spelers waren ook niet aan het opletten.
Dat hoorde ook bij het plan.
Alle spelers kijken altijd naar omhoog gestoken arm als iemand gaat schieten vanaf de corner,
de mooie cowboy verhalenquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
Om maar een voorbeeld te geven van het amateurisme
[ afbeelding ]
https://t.co/bdKrAZehz9
Laporta loopt alvast warm voor presidentsverkiezingen.twitter:JoanLaportaFCB twitterde op woensdag 08-05-2019 om 18:28:20Per cert, la directiva no volia convocar eleccions aquest estiu? Doncs que ho faci!Estic disposat a presentar-me, i qui vulgui recuperar el model de Club per tornar a aconseguir la Glòria per fer Història, si ho vol, em podrà votar.Visca el #Barça! reageer retweet
Dat is natuurlijk ook wat overdrevenquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Barcelona loopt al jaren achter de feiten aan, maar Messi blijft het zoals ik het er vaak met anderen over heb constant verbloemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |