En dat met een naam als Treinhoerquote:
Moet dat creme erin natijd? Je hebt na een keer kammen toch wel gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oke, houd je vast.
Eerst wassen. Daarna nog een keer. Verolgens cremespoeling en dan doe ik de rest tot dat er goed in heeft gezeten. Dan uitwassen en kammen. Daarna handdoek erop tot het wat droog is. dan creme er in. Daarna uitkammen. Daarna fohnen.
Het is ellende.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Dat is echt mooi haarzou alleen niet weten hoe je daar mee om moet gaan
Nee, want als ik die creme er in doe is het weer pluizig, ik kam dat er dan uit. Zonder creme heb ik raar haar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet dat creme erin natijd? Je hebt na een keer kammen toch wel gezien.
Maar beter dan kortpittigquote:
Pff gedoe zeg, hoe vaak was jij je haar?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, want als ik die creme er in doe is het weer pluizig, ik kam dat er dan uit. Zonder creme heb ik raar haar.
Is VK nu opeens voor Liverpool?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
Kom dit tegen van een facebookvriend:
Adios soñadores jajajajajjaa 4 - 0 vayan a formar fila de nuevo jajajajaja, otra temporada mas lejos de papa. #liverpol
@:vanilleflikkertje
met shampoo 1 x per weekquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff gedoe zeg, hoe vaak was jij je haar?
Dat geloof ik nietquote:
Ik ben er blij met mijn haar, maar als ik het moet wassen wil ik huilenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo veel mensen die ontevreden zijn met hun eigen haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |