Het gequote stuk tekst komt hieruit:quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Biologie willen ontkennen door te discrimineren ? Dat concludeer ik uit jouw gequote stukje tekst.
Dat is Europees eigen he.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:10 schreef Jantje2k het volgende:
Hebben jullie het complete plan doorgerekend qua kosten en is de uitkomst realistisch? Of gaan jullie dit achteraf berekenen en kijken jullie dan wel hoe je het voor elkaar gaat krijgen?
Goed punt wel, aan de eigen diversiteit kan ook wel wat verbeterd worden tenzij ze Amsterdam representeren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:59 schreef Jurian95 het volgende:
https://twitter.com/Jossedevoogd/status/1125674891439685632
Een partij die andere partijen wil uitsluiten doet voor mij niet mee.
Hahah.. Vertaling:quote:1. Geef ieder individu toegang tot dezelfde rechten, procedures en samenlevingsvormen.
2. Doorbreek het glazen plafond en verplicht vrouwelijke bestuursleden in ieder groot bedrijf vanaf 2025.
Alleen verstokte idealisten denken nog het populisme te kunnen bestrijden. Terwijl ze juist de voedingsbodem zijn voor het opkomende populisme.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Nav wat ik hierboven lees; hoe wil Volt opkomen voor de gewone Nederlander in het parlement? Welke doelen heeft de partij voor ogen om het leven in Europa dragelijker te maken?
Op het eerste gezicht lijkt het vooral een partij voor welgestelde mensen te zijn die strijdt voor een ideologisch doel, in plaats van een partij die een ideologie gebruikt om op te komen voor een bepaalde groep kiezers.
Wil Volt tegenwicht bieden tegen rechtspopulisme? En als dat inderdaad het geval is, waarom denken jullie dat dit de juiste manier is? Naar mijn idee zal populisme bestrijden met populisme het spectrum alleen maar verder polariseren, zoals ook in Amerika is gebeurd in aanloop van de verkiezingen in 2016.
Ik denk dat ze met punt 1 ook doelen op bijvoorbeeld een Europa-breed homohuwelijk. In Nederland is iedereen inderdaad voor de wet gelijk, maar in Oost-Europa nog niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hahah.. Vertaling:
1. Iedereen dezelfde rechten. Gelijk. De overheid moet jou exact hetzelfde behandelen ongeacht geslacht, status, gezondheid, geaardheid...
2. Behalve een kleine set vrouwen die zich al aan de top van de samenleving begeven... die moeten nu via overheidsdwang toegang krijgen tot bestuursfuncties ongeacht of ze de beste kandidaat zijn voor de positie...want dat is belangrijk... louter en alleen op basis van hun geslachtsdeel. Want... gelijkheid is discrimineren op geslachtsdelen.. maar alleen als je vrouwen voortrekt.. want redenen... vertrouw ons nou maar.. wij hebben harde principes.. denken we.. misschien? Who cares... vrouwen zijn minderheden die beschermd moeten wo... wacht.. vrouwen zijn een meerderheid?... ok luister... tsja.. verzin zelfs eens wat
Heel sterk, hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |