quote:Op maandag 27 mei 2019 20:08 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Hoewel mijn voorkeur niet uit gaat naar een stoel op de eerste rij bij Europese vluchten, zou ik dan wel weer een raamplaats verkiezen boven 1C dat je een beetje met oneindige ruimte naar het cabinepersoneel loopt te kijken bij starten en landen...
[..]
Dat zijn de mensen die tot rij 7 zoeken waar het rijnummer staat, dan 10 rijen de letters proberen te begrijpen en dan door de stewardess in het midden naar hun plek worden geholpen.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:01 schreef static het volgende:
Ik blijf me er overigens over verbazen, zit vaak in BC voorin het vliegtuig, dat mensen die ergens op rij 30 zitten vanaf rij 1 steeds apatisch stilstaan en kijken of ze al bij hun rij zijn.
Voorkeur gang, ook zo'n subcultuur die ik niet begrijpquote:Op maandag 27 mei 2019 20:08 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Hoewel mijn voorkeur niet uit gaat naar een stoel op de eerste rij bij Europese vluchten, zou ik dan wel weer een raamplaats verkiezen boven 1C dat je een beetje met oneindige ruimte naar het cabinepersoneel loopt te kijken bij starten en landen...
[..]
Je kunt je benen nog enigszins kwijt en hoeft niet de hele vlucht dubbelgevouwen te zitten.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:49 schreef XL het volgende:
[..]
Voorkeur gang, ook zo'n subcultuur die ik niet begrijp
Bij KLM vind ik 1c wel gezelligquote:Op maandag 27 mei 2019 20:08 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
[..]
Als je alleen binnen Europa vliegt kan ik dat begrijpen, maar bijvoorbeeld een Garuda Indonesia of een Thai Airways heeft stoelnummers in de economy klasse die beginnen bij rij 32 of iets dergelijks in de kleinere toestellen, dit in lijn met de longhaul toestellen. Dan snap ik dat men weer denkt dat je toch voorin zit.
https://seatguru.com/airl(...)i_Smile_A320_new.php
[..]
In de KLM App heb ik altijd het probleem dat daar wordt weergegeven met vertrek uit Antwerpen dat je helemaal geen recht hebt op bagage. Dat is een bug, dat begrijp ik, maar KLM heeft dit op heden IT technisch nog niet recht kunnen trekken...
Tja, maar omgekeerd is ook mogelijk. Ik had keurig m'n laptop en vest in het vak boven me gelegd (en de andere mensen hun spullen ook), en m'n rugtas onder de stoel voor me gepropt (zat bij het raam, dus als ik iets zou willen, hoefde ik niemand lastig te vallen). Vervolgens komt er een kakbal op het laatste moment binnen, die in de rij achter mij zit. Haalt mijn spullen uit het bagage vak en kwakt het 6 rijen verderop in het bagage vak, om vervolgens z'n koffertje in de net vrije gekomen ruimte te proppen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:15 schreef Attitude het volgende:
[..]
Gewoon eruit halen. Als ik naar mijn plek loopt, dan kijk ik welk bagageruimte ik moet hebben. Meestal recht boven je stoel. En dan vraag ik aan mijn buur- passagiers of het hun spullen zijn. Zo niet, dan haal ik het eruit en zet het op grond neer en leg mijn spullen erin. Dit kan alleen als het grote koffers zijn.
De stewardess mag dan over die koffer ontfermen. Ik vind het idioot dat ondanks alle regels omtrent handbagage qua afmetingen nog steeds veel te grote koffers doorgelaten worden. DIt zorgt voor problemen en ik wil niet met mijn tas tussen mijn benen zitten en wettelijk mag dit ook niet.
Als iedereen dit zou doen waardoor de stewardess moet zoeken naar een plek, dan zal de maatschappij daar hopelijk van leren en strenger controleren.
Yesquote:Op maandag 27 mei 2019 20:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat je voor je ruimbagage moet betalen bij een KLM vlucht naar Zuid Amerika?
Wanneer je op rij 1 zit, of bij KLM in de Economy Comfort zone speelt dat wat minder natuurlijk, daar pas ik echt wel in. Dus stoel 1C boven 1A kan ik niet begrijpen.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je kunt je benen nog enigszins kwijt en hoeft niet de hele vlucht dubbelgevouwen te zitten.
Of ik een aanbod ga krijgen als blijkt dat kort voor vertrek de business-class niet is volgeboekt.quote:
Dat zou kunnenquote:Op maandag 27 mei 2019 22:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Of ik een aanbod ga krijgen als blijkt dat kort voor vertrek de business-class niet is volgeboekt.
Ja de eerste keer kreeg ik zo'n mail dat ik voor 500 euro extra een upgrade kon kopen.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:32 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met het krijgen van een aanbod voor een upgrade net voor de vlucht met Emirates?
Volstrekt @random.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Of ik een aanbod ga krijgen als blijkt dat kort voor vertrek de business-class niet is volgeboekt.
Goede tip, want ik wil het nog wel eens meemakenquote:Op maandag 27 mei 2019 23:03 schreef static het volgende:
[..]
Volstrekt @:random.
Wat je wel kunt doen is een betaalde upgrade bij het (fysiek) inchecken, die zijn vele malen goedkoper, weggeefprijzen zeg maar.
Ga dan voor first. Kan je 5minuten douchen wat altijd leuke ervaring blijft In het vliegtuig (alleen op de 380). Business niet zo bijzonder maar wel toegang tot de bar iig. Je kan op sites ook de huidige load bekijken. Geeft je indicatie qua drukte op de vlucht. Ams-dxb is regelmatig erg rustig en heel afhankelijk van datum/tijdstip.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Goede tip, want ik wil het nog wel eens meemaken
Ligt wel aan je fare.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:03 schreef static het volgende:
[..]
Volstrekt @:random.
Wat je wel kunt doen is een betaalde upgrade bij het (fysiek) inchecken, die zijn vele malen goedkoper, weggeefprijzen zeg maar.
Welke sites zijn dat?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 04:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga dan voor first. Kan je 5minuten douchen wat altijd leuke ervaring blijft In het vliegtuig (alleen op de 380). Business niet zo bijzonder maar wel toegang tot de bar iig. Je kan op sites ook de huidige load bekijken. Geeft je indicatie qua drukte op de vlucht. Ams-dxb is regelmatig erg rustig en heel afhankelijk van datum/tijdstip.
Wat is het prijsverschil dan? Die vluchten kosten tegenwoordig geen knoop meer toch? (300-400¤ retour)?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:45 schreef Fargo het volgende:
Normaal kan ik via Google aardig mijn antwoorden vinden, maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar ervaringen van United Airlines reizigers op de route Amsterdam - New York.
Ik begreep dat sinds april van dit jaar nieuwe toestellen worden ingezet voor die route? Ben heel benieuwd of er mensen überhaupt ervaring hebben met United Airlines en transatlantische vluchten. Ik ben eigenlijk alleen Brussels Airlines en KLM gewend, en dat bevalt prima. Maar het prijsverschil wat ik nu tegenkom is zo groot dat ik even wil polsen of dat ook goed zit bij United Airlines.
Voor de periode waarin ik zoek is United momenteel EUR 280,00 en KLM 590,00. Brussel Airlines zit er met EUR 460,00 een beetje tussenin.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat is het prijsverschil dan? Die vluchten kosten tegenwoordig geen knoop meer toch? (300-400¤ retour)?
Dan zou ik het wel weten voor dat geld.. het is 8 uurtjes vliegen. Misschien is het comfort en het eten niet super, maar volgens mij is UA een prima maatschappij verder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:52 schreef Fargo het volgende:
[..]
Voor de periode waarin ik zoek is United momenteel EUR 280,00 en KLM 590,00. Brussel Airlines zit er met EUR 460,00 een beetje tussenin.
Thnx! Eens even goed over nadenken. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je met United landt op Newark.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel weten voor dat geld.. het is 8 uurtjes vliegen. Misschien is het comfort en het eten niet super, maar volgens mij is UA een prima maatschappij verder.
Met de airtrain prima te doen (ondanks wat sjouwen met koffers), je stapt uit op Penn Station.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:15 schreef Fargo het volgende:
[..]
Thnx! Eens even goed over nadenken. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je met United landt op Newark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |