Ik heb hem getaggedquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem jammer dat niemand (geloof ik?) William ff tagged. Hoop dat ie het ziet.![]()
Wat is z'n account naam dan...quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik durf het niet met de esf account. Die moet een beetje non-vilein blijven.
Momogodin.quote:
Momo to the rescuequote:
Het zijn de ledschermen die open gaan en licht doorlaten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan niet heel uitgebreid kijken, maar Slovenië heeft bollen zoals ik die bij Nederland had verwacht?
edit: het zit in het ledscherm geloof ik?
@IgnaceDhaese - Ik krijg kippenvel van m'n eigen idee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Het zijn de ledschermen die open gaan en licht doorlaten.
Dat was echt een super idee voor Nederland geweest.![]()
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Het zijn de ledschermen die open gaan en licht doorlaten.
Dat was echt een super idee voor Nederland geweest.![]()
Ja al de tweede keer dat hij dit zegt. Echt een super jaar juistquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben het echt ontzettend niet eens met Zack trouwens; 2015 was juist een topjaar!
Ja de backdrop en lichten passen ook bij Arcade. Alleen schijnt het wel continu hetzelfde te zijn, en dat heeft Arcade juist niet nodig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:29 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi. Had deze staging wel gewild
wat vinden jullie van de staging van Spanje?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:24 schreef lashatumbai het volgende:
Dit zou de staging van Spanje zijn trouwens;
Die kleuren in de achtergrond passen goed bij de video, maar bij het feestje dat Spanje zou moeten worden denk ik niet aan dergelijke props
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is Slovenië mijn favorietquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:29 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi. Had deze staging wel gewild
Daniel Dekker zei gisteren dat er juist meer lichten uit moesten ipv aan, dus dit gaat het in elk geval niet worden hahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gelukkig is Slovenië mijn favorietWat een mooi lichtplan. Ignace, take notes.
Armenië natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:31 schreef Jane het volgende:
Welk land zou Eurovisie verlaten als Azerbeidzjan wint?
(waar ze het net over hadden op de stream)
ikea bedlampje op de piano en that's itquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:33 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Daniel Dekker zei gisteren dat er juist meer lichten uit moesten ipv aan, dus dit gaat het in elk geval niet worden haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |