SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Khal Drogo was ook gewoon een verkrachter net als Ramsay.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:18 schreef Harvest89 het volgende:
Die TT![]()
Ben ik de enige die Khal Drogo en zijn romance maar irritant vind?
Of komt dat omdat ik een man ben?
One of the boys.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Net zo ''onbegrijpbaar'' voor de vrouwen die niet snappen wat ''jullie'' in een Arya zien
Jason Mamoa aantrekkelijk vinden is iets anders dan de relatie tussen Khal Drogo en Daenerys goedkeuren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Net zo ''onbegrijpbaar'' voor de vrouwen die niet snappen wat ''jullie'' in een Arya zien
Ik zou me door beiden laten gebruikenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Khal Drogo was ook gewoon een verkrachter net als Ramsay.
Hij heeft er goed voor betaaldquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jason Mamoa aantrekkelijk vinden is iets anders dan de relatie tussen Khal Drogo en Daenerys goedkeuren.
Hij heeft er nooit voor betaald.quote:
Oh ja, hij kreeg geld toequote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft er nooit voor betaald.
Ja later met zijn leven nadat Dany de verkeerde keuzes maakte.
Ehh, hij heeft Viserys toch een gouden kroon gegeven?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft er nooit voor betaald.
Ja later met zijn leven nadat Dany de verkeerde keuzes maakte.
Ik vond hem niet zo'n boeiend personage.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh ja, hij kreeg geld toeGoeie deal. Jammer dat hij niet ver kwam.
Het loopt niet helemaal synchroon, maar het is toch echt wat er daar gezegd werd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:58 schreef Zeroku het volgende:
https://gfycat.com/nastymarriedamericanbobtail
''Wij vrouwen'' vinden hem gewoon lekker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo'n boeiend personage.
Bijzonder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
''Wij vrouwen'' vinden hem gewoon lekker om naar te kijken![]()
Personage doet er verder niet toe.
Mannen; ik zou xxx keihard doen!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijzonder.
Ik vind Emilia bijzonder aantrekkelijk, maar in haar rol als Dany voornamelijk irritant en vermoeiend.
Op zich doet zij het dan wel goed. Ze moet een soort van "desperate housewife" spelen natuurlijk. Wanhoop etc. straalt er constant van af en is soms erg irritant, maar ook wel weer knap.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijzonder.
Ik vind Emilia bijzonder aantrekkelijk, maar in haar rol als Dany voornamelijk irritant en vermoeiend.
Jij zei 'hij mag mij gebruiken', over een notoire verkrachter.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mannen; ik zou xxx keihard doen!
Vrouwen; hij mag MIJ keihard doen!
Wat is het verschil?![]()
Puur even om het uiterlijk, ik zou een TYPE als Ramsay ook niet in m'n bed willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |