Papadag, mamadag, baasjesdagquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Chia het volgende:
Wij willen ook ooit nog een kat. En dan ga ik een thuiswerkdag inlassen om samen met de kat te zijn.Neem natuurlijk geen kat om die hele dagen alleen achter te laten in huis.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
@:samzz kun je die achterlijke corrigeren aub?
Nou nou nou, niet zo overtrokken reageren!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
@:samzz kun je die achterlijk tt corrigeren aub?
Eens!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:37 schreef Debsterr het volgende:
Als ik niet gekaapt was, had er sowieso iets beters gestaan. Dus correctie is zeker geoorloofd.
Oh la la!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef MCH het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Warme ananas
o Klagen (met maten)
o Nostalgie
o Speciaalbier
[ afbeelding ]
Ja, het is masTURberenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
Sorry, pmsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo overtrokken reageren!
Top! Vond het zelf ook een handige optie en weinig mensen weten er vanaf.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:19 schreef Debsterr het volgende:
@:gcjoel thanks nog voor de tip, heb 99% zeker een onderhuurder voor mijn appartement
Dit zou echt 2 vliegen in 1 klap zijn. Een vriend van KM geholpen en ik wat meer vangnet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Top! Vond het zelf ook een handige optie en weinig mensen weten er vanaf.
Zou ik zelf ook willen. Mja mocht ik gaan samenwonen moet ik ook mijn baan opzeggen dus dat vangnet is dan ook maar schijn dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit zou echt 2 vliegen in 1 klap zijn. Een vriend van KM geholpen en ik wat meer vangnet.
Lekker afhankelijk in die nieuwe situatiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou ik zelf ook willen. Mja mocht ik gaan samenwonen moet ik ook mijn baan opzeggen dus dat vangnet is dan ook maar schijn dan.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker afhankelijk in die nieuwe situatie
Ja zoals het hoort!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker afhankelijk in die nieuwe situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |