Papadag, mamadag, baasjesdagquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Chia het volgende:
Wij willen ook ooit nog een kat. En dan ga ik een thuiswerkdag inlassen om samen met de kat te zijn.Neem natuurlijk geen kat om die hele dagen alleen achter te laten in huis.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
@:samzz kun je die achterlijke corrigeren aub?
Nou nou nou, niet zo overtrokken reageren!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
@:samzz kun je die achterlijk tt corrigeren aub?
Eens!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:37 schreef Debsterr het volgende:
Als ik niet gekaapt was, had er sowieso iets beters gestaan. Dus correctie is zeker geoorloofd.
Oh la la!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef MCH het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Warme ananas
o Klagen (met maten)
o Nostalgie
o Speciaalbier
[ afbeelding ]
Ja, het is masTURberenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
Sorry, pmsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo overtrokken reageren!
Top! Vond het zelf ook een handige optie en weinig mensen weten er vanaf.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:19 schreef Debsterr het volgende:
@:gcjoel thanks nog voor de tip, heb 99% zeker een onderhuurder voor mijn appartement
Dit zou echt 2 vliegen in 1 klap zijn. Een vriend van KM geholpen en ik wat meer vangnet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Top! Vond het zelf ook een handige optie en weinig mensen weten er vanaf.
Zou ik zelf ook willen. Mja mocht ik gaan samenwonen moet ik ook mijn baan opzeggen dus dat vangnet is dan ook maar schijn dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit zou echt 2 vliegen in 1 klap zijn. Een vriend van KM geholpen en ik wat meer vangnet.
Lekker afhankelijk in die nieuwe situatiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou ik zelf ook willen. Mja mocht ik gaan samenwonen moet ik ook mijn baan opzeggen dus dat vangnet is dan ook maar schijn dan.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker afhankelijk in die nieuwe situatie
Ja zoals het hoort!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker afhankelijk in die nieuwe situatie
Ja, wel een huis maar geen baan is ook wat eng natuurlijk. Zorgen dat je bij een landelijke organisatie gaat werken die in IJmuiden of omgeving ook een kantoor hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou ik zelf ook willen. Mja mocht ik gaan samenwonen moet ik ook mijn baan opzeggen dus dat vangnet is dan ook maar schijn dan.
Ja dat maakt de mogelijkheden wel beperktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, wel een huis maar geen baan is ook wat eng natuurlijk. Zorgen dat je bij een landelijke organisatie gaat werken die in IJmuiden of omgeving ook een kantoor hebben.
Ondertussen toch wel eens tijd hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat maakt de mogelijkheden wel beperkt![]()
Maar goed voorlopig nog geen zin in.
Ben je gek.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ondertussen toch wel eens tijd hoor.
Hoe lang ben je nu al samen? Minimaal tijd om samen te wonen, misschien zelfs al voor matchende regenjassen.quote:
Kan je ondertussen nog een beetje andere mannen neuken zodat je het niet hoeft te bespreken met je partner.quote:
1.5 jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu al samen? Minimaal tijd om samen te wonen, misschien zelfs al voor matchende regenjassen.
Woon je in zo'n bouwval dan? Of heb je t zelf helemaal uitgeleefd?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Laatste tijd beetje rond aan het kijken naar appartementen, maar als ik dan bedenk hoeveel ik nog moet doen om huis in verkoopbare staat te brengen, denk ik "laat maar"..
Ja want op de dagen dat hij hier niet is ben ik single. Of tenminste zo zie ik het.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je ondertussen nog een beetje andere mannen neuken zodat je het niet hoeft te bespreken met je partner.
Is dat alweer 1.5 jaar? Tering, tijd vliegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1.5 jaar
Matchende regenjassen kunnen ook best zonder samen wonen.
Hehe nee snap ik, klinkt makkelijker dan het is natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat maakt de mogelijkheden wel beperkt![]()
Maar goed voorlopig nog geen zin in.
Valt wel mee, veel afwerkingsdingen. Grootste dingen zijn traprenovatie, wat schilderwerk en voor mezelf keuken, maar dat hoeft niet per se natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woon je in zo'n bouwval dan? Of heb je t zelf helemaal uitgeleefd?
Waarom zou je van een huis naar een appartement gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt wel mee, veel afwerkingsdingen. Grootste dingen zijn traprenovatie, wat schilderwerk en voor mezelf keuken, maar dat hoeft niet per se natuurlijk.
Ja joh. De klefheid is er wel weer vanaf.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dat alweer 1.5 jaar? Tering, tijd vliegt.
Omdat ik dichterbij of in het centrum wil wonen. En geen zin heb om elke keer onkruid te plukken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zou je van een huis naar een appartement gaanJe bent toch geen 65+?
Goede deal!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja want op de dagen dat hij hier niet is ben ik single. Of tenminste zo zie ik het.
Begin je al te twijfelen of je wel voldoende drank, drugs en seks hebt gehad?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja joh. De klefheid is er wel weer vanaf.
Omdat je een tuin kotsbeu bent misschien?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Single leef he, als je straks weer een dinnetje hebt wil je weer een tuin.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik dichterbij of in het centrum wil wonen. En geen zin heb om elke keer onkruid te plukken.
Projectie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Single leef he, als je straks weer een dinnetje hebt wil je weer een tuin.
Zodat ik kan neuken in de tuin? Dat kan ook op het balkon.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Single leef he, als je straks weer een dinnetje hebt wil je weer een tuin.
Nee, ik doe idd niet aan verburgertrutterereinreieing.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarheid, jij weet daar toch niets van.
Kan je wel een grote jacuzzi neerzetten voor de wekelijkse orgie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik doe idd niet aan verburgertrutterereinreieing.
Nee dat was in mijn vorige relatie. Toen had ik nog niet genoeg pik gehad om door te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begin je al te twijfelen of je wel voldoende drank, drugs en seks hebt gehad?
O ja. Maar ik heb een gemeenschappelike tuin met t complex. Misschien eens inbrengen bij de VVE.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je wel een grote jacuzzi neerzetten voor de wekelijkse orgie.
Kun je OOIT genoeg pik gehad hebben dan?!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat was in mijn vorige relatie. Toen had ik nog niet genoeg pik gehad om door te kunnen gaan.
Nu ben ik klaar voor de sleur.
Zou goedkeuren, mits de condooms netjes opgeruimd worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Maar ik heb een gemeenschappelike tuin met t complex. Misschien eens inbrengen bij de VVE.
Als vrouw moet je ook aan je houdbaarheid denken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je OOIT genoeg pik gehad hebben dan?!
Na hoeveel strekkende kilometer wordt het een probleem?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als vrouw moet je ook aan je houdbaarheid denken.
Is dat dan incl poolboy?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou goedkeuren, mits de condooms netjes opgeruimd worden.
Als je toegeeft aan je biologische klok en bepaalde wensen hebt wel ja. Anders ook niet hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als vrouw moet je ook aan je houdbaarheid denken.
Jij zou graag een soort KM-teller op de vrouw willen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na hoeveel strekkende kilometer wordt het een probleem?
Is meer een leeftijd ding.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na hoeveel strekkende kilometer wordt het een probleem?
Precies, maar dan ook het aantal stoten zodat je de gemiddelde lengte kan aflezen. Wel fijn om te weten of je een plekje raakt wat nog nooit door een andere piemel is geraakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zou graag een soort KM-teller op de vrouw willen?
Hoeveel er in gereden is?
Ho ho, KM doet het alleen met mij he.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zou graag een soort KM-teller op de vrouw willen?
Hoeveel er in gereden is?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat was in mijn vorige relatie. Toen had ik nog niet genoeg pik gehad om door te kunnen gaan.
Nu ben ik klaar voor de sleur.
Nooit meer modelletjes mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zal een omschakeling voor hem worden als jullie samen wonen.
Ja, dat is gewoon wishful thinking hequote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Precies, maar dan ook het aantal stoten zodat je de gemiddelde lengte kan aflezen. Wel fijn om te weten of je een plekje raakt wat nog nooit door een andere piemel is geraakt.
Voor zover je weet jaquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Precies, maar dan ook het aantal stoten zodat je de gemiddelde lengte kan aflezen. Wel fijn om te weten of je een plekje raakt wat nog nooit door een andere piemel is geraakt.
Jawel joh, kan gewoon overdag.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nooit meer modelletjes mee naar huis nemen.
Smerige mental images krijg ik hier vanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of terwijl je aan t raiden bent!quote:
Alsof er überhaupt blanke mannen bestaan met 33cm maar dit kun je beter aan Sylvana of Allures vragen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven met die compensatie van je
O. Next!quote:
Sylvana?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt blanke mannen bestaan met 33cm maar dit kun je beter aan Sylvana of Allures vragen.
Ik mis wel meer sappige relletjes de laatste tijdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Hestia maar dit heb je laatst duidelijk gemist
Dit was wel een hele leukequote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik mis wel meer sappige relletjes de laatste tijd
Slim juist vanwege de grote groep 65+ers die de overgang van huis naar appartement nog gaan maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die willen allemaal gelijkvloers met lift etc. Aangepaste drempels allesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Slim juist vanwege de grote groep 65+ers die de overgang van huis naar appartement nog gaan maken.
Ja, zoals je dat meestal hebt in een appartement hè. Anders is het een flat.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die willen allemaal gelijkvloers met lift etc. Aangepaste drempels alles
Dat heb ik nu al. Zo fijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet altijd dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja, zoals je dat meestal hebt in een appartement hè.
Ik woon niet in een flat, en heb geen lift. En een opstaand randje naar de badkamer toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel. Anders is het gewoon een skere pauperflat en geen appartement.
Zag juist laatst dat ze in grotere huizen willen wonen zodat de kinderen en kleinkinderen kunnen komen logeren, kan vaak niet in die gelijkvloerse shit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Juist een reden om klein te gaan wonen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Zag juist laatst dat ze in grotere huizen willen wonen zodat de kinderen en kleinkinderen kunnen komen logeren, kan vaak niet in die gelijkvloerse shit.
Geen liftquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik woon niet in een flat, en heb geen lift. En een opstaand randje naar de badkamer toe.
Wanneer telt iets als randje? Als je er met je bureaustoel niet meer makkelijk overheen komt? In dat geval heb ik denk ik wel een randje bij de voordeur en de badkamer. Maar heb ook nog niet geprobeerd om daarover heen te rollen tbh.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik woon niet in een flat, en heb geen lift. En een opstaand randje naar de badkamer toe.
Ik doe gewoon wat andere mannen op fok doenquote:
Uh. Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja, zoals je dat meestal hebt in een appartement hè. Anders is het een flat.
Misschien ook wel goed, voordat je zo de deur uit rolt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Wanneer telt iets als randje? Als je er met je bureaustoel niet meer makkelijk overheen komt? In dat geval heb ik denk ik wel een randje bij de voordeur en de badkamer. Maar heb ook nog niet geprobeerd om daarover heen te rollen tbh.
En geen liftIs het een monument of zo?
Mijn fiets staat op de derde verdieping dus daar word ik niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd twee trappen omhoog, is goed voor je.
Wielrenfiets gaat ook altijd op de schouder mee naar boven als ik gefietst heb.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn fiets staat op de derde verdieping dus daar word ik niet vrolijk van.
Is pas verplicht vanaf een x aantal verdiepingen toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:33 schreef MissMSX het volgende:
Beetje pauper wel als je op een verdieping woont, maar geen lift hebt
Denk dat als ik met m'n bureaustoel de badkamer in wil, ik word gelanceerd over die drempel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Wanneer telt iets als randje? Als je er met je bureaustoel niet meer makkelijk overheen komt? In dat geval heb ik denk ik wel een randje bij de voordeur en de badkamer. Maar heb ook nog niet geprobeerd om daarover heen te rollen tbh.
En geen liftIs het een monument of zo?
Die weegt iets minder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wielrenfiets gaat ook altijd op de schouder mee naar boven als ik gefietst heb.
Ik zie mensen dat bij ons ook doen, hetgeen ik niet snap want we hebben allemaal een prive schuur waar minstens 6 fietsen in passen, op de begane grondquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wielrenfiets gaat ook altijd op de schouder mee naar boven als ik gefietst heb.
Ja die heb ik nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mensen dat bij ons ook doen, hetgeen ik niet snap want we hebben allemaal een prive schuur waar minstens 6 fietsen in passen, op de begane grond![]()
Ja maar zo'n fiets is niet heel zwaar en wel heel duur. Dus die gaat dan lekker mee naar boven. Vriendin van me had hem ook in de gang aan de muur hangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mensen dat bij ons ook doen, hetgeen ik niet snap want we hebben allemala ene prive schuur waar minstens 6 fietsen in passen, op de begane grond
Zo'n fiets kan aardig wat duiten kosten en het risico dat er in je schuur wordt ingebroken is wat groter dan in je woning.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mensen dat bij ons ook doen, hetgeen ik niet snap want we hebben allemaal een prive schuur waar minstens 6 fietsen in passen, op de begane grond![]()
Uh. Jawel. Zijn geen harde definities voor, dus ik bepaal dat.quote:
In dat geval snap ik t wel.quote:
Ja dat wel. Dit is gelukkig een groot complex dus dan wordt het gedeeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen lift scheelt ook een bak met geld qua onderhoud.
Zal je eens een harde definitie gevenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Uh. Jawel. Zijn geen harde definities voor, dus ik bepaald dat.
Zoals ik al zei: we hebben allemaal een eigen berging/schuur. Met slot.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar zo'n fiets is niet heel zwaar en wel heel duur. Dus die gaat dan lekker mee naar boven. Vriendin van me had hem ook in de gang aan de muur hangen.
Jup.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:36 schreef ElDinosaur het volgende:
In ieder geval vanaf 5 geloof ik ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is pas verplicht vanaf een x aantal verdiepingen toch?
Ik vind m bij ons bv behoorlijk onnodig, met maar 3 lagen
Alleen oma gebruikt m (ok, met verhuizen wel handig)
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Uh. Jawel. Zijn geen harde definities voor, dus ik bepaal dat.
quote:
De schuur staat in een nogmaals afgesloten binnentuin.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n fiets kan aardig wat duiten kosten en het risico dat er in je schuur wordt ingebroken is wat groter dan in je woning.
Gewoon op de rode knop van de thuiszorgalarmering drukken dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat als ik met m'n bureaustoel de badkamer in wil, ik word gelanceerd over die drempel.
De huur wordt toch wel maximaal verhoogd, of die lift het afgelopen jaar nou veel onderhoud nodig had of niet. Afgelopen jaar was hij meerdere keren kapot, waarschijnlijk door hoe mensen hem gebruiken met verhuizen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, geen idee. Weet alleen dat wij er onder zitten, onder die eis, maar er toch eentje hebben.quote:
Wij niet-paupers hebben t waarschijnlijk over service kosten van appartementen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:40 schreef Chia het volgende:
[..]
De huur wordt toch wel maximaal verhoogd, of die lift het afgelopen jaar nou veel onderhoud nodig had of niet. Afgelopen jaar was hij meerdere keren kapot, waarschijnlijk door hoe mensen hem gebruiken met verhuizen.
Appartement huren, pauperquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:40 schreef Chia het volgende:
[..]
De huur wordt toch wel maximaal verhoogd, of die lift het afgelopen jaar nou veel onderhoud nodig had of niet. Afgelopen jaar was hij meerdere keren kapot, waarschijnlijk door hoe mensen hem gebruiken met verhuizen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij niet-paupers hebben t waarschijnlijk over service kosten van appartementen.
DIE is nl stukken hoger als er een lift in t gebouw aanwezig is.
quote:
Joh echtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij niet-paupers hebben t waarschijnlijk over service kosten van appartementen.
DIE is nl stukken hoger als er een lift in t gebouw aanwezig is.
Nee, dat dacht ik al. Vandaar dat je zelf over huurprijzen begon, hetgeen irrelevant was.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Joh echtMeen je dat nou, had ik echt niet door.
You say that as if it's a good thingquote:
Oké Lotusss.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al. Vandaar dat je zelf over huurprijzen begon, hetgeen irrelevant was.
Maar graag gedaan he!
Mijn netto hypotheek is 480 euro, dan kan je nog best pauper huren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar niet pauper![]()
![]()
![]()
P.s. kunnen we geen zwaaismileys doen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar niet pauper![]()
![]()
![]()
P.s. kunnen we geen zwaaismileys doen?
De naam is Ang3l.quote:
Da's nie veul nee!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mijn netto hypotheek is 480 euro, dan kan je nog best pauper huren.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam de hypotheek voor een kelderboxquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In den haag ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam de hypotheek voor een kelderbox
En dan nog niet eens op een centrale lokatie!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam de hypotheek voor een kelderbox
Dat is ook te reden dat alles en iedereen altijd te ver weg is. Incl. potentiële Tindermatches.quote:
De eerste grindr persoon is dan 35km afstand of zoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is ook te reden dat alles en iedereen altijd te ver weg is. Incl. potentiële Tindermatches.
En geen last van kutvolk uit Den Haag hierquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja in België zijn de huizen nu eenmaal goedkoper
Snifquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is ook te reden dat alles en iedereen altijd te ver weg is. Incl. potentiële Tindermatches.
Gelijk weer zo grof, tokkiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
En geen last van kutvolk uit Den Haag hier
Er zijn nog wel wat huizen beschikbaar hier hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
Zou ook liever wonen waar faxie woont dan in Den Haag hoor.
Als je geen last van kutvolk ervaart dan bén je het kutvolk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
En geen last van kutvolk uit Den Haag hier
Hagenees getriggerdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je geen last van kutvolk ervaart dan bén je het kutvolk.
O op die fiets. Ja mijn berging staat in zo'n onmogelijke hoek ten opzichte van een paar deuren dat ik die fiets er amper in of uit krijgquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: we hebben allemaal een eigen berging/schuur. Met slot.
Ik snap t als je die niet hebt. Maar waarom zou je je fiets 2 verdiepingen omhoog slepen terwijl je een persoonlijke af te lsuiten schuur hebt op de begane grond?
Tenzij die natuurlijk VOL met andere shit staat
Klinkt alsof je in een studentenflat woontquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O op die fiets. Ja mijn berging staat in zo'n onmogelijke hoek ten opzichte van een paar deuren dat ik die fiets er amper in of uit krijgdus we hebben bij de lift een hoop ruimte over en daar staan de fietsen.
Alleen beneden hebben ze een scooter en drie fietsen en een bolderkar en dat gaat dus niet passen icm met fietsen van andere mensen. Maar op mijn verdieping is het geen probleem.
Daar lijkt het beneden wel opquote:
Wel erg hoe 1 of 2 huizen het hele complex verpaupertd kunnen laten lijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar lijkt het beneden wel opecht erg wat voor bende een gezin dan maakt. Snap dat je de meuk voor de kinderen ergens moet laten maar toch.
Ja bij ons staan er ook veel fietsen in de centrale hal, ondanks t VERBODEN FIETSEN TE PLAATSEN bord. Je schuur is echt letterlijk 20m verder, Maar ok. En er is een fietsenstalling voor t gebouw. Maar ja, dat snap ik wel dat je m daar niet heel lang laat staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O op die fiets. Ja mijn berging staat in zo'n onmogelijke hoek ten opzichte van een paar deuren dat ik die fiets er amper in of uit krijgdus we hebben bij de lift een hoop ruimte over en daar staan de fietsen.
Alleen beneden hebben ze een scooter en drie fietsen en een bolderkar en dat gaat dus niet passen icm met fietsen van andere mensen. Maar op mijn verdieping is het geen probleem.
Bij ons was het VERBOTEN!!! iets in de gezamenlijke ruimte te stallen. Behalve dan the occasional rollator. Anders komen die mensen de deur niet meer uit hequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar lijkt het beneden wel opecht erg wat voor bende een gezin dan maakt. Snap dat je de meuk voor de kinderen ergens moet laten maar toch.
Bij ons officieel ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij ons was het VERBOTEN!!! iets in de gezamenlijke ruimte te stallen. Behalve dan the occasional rollator. Anders komen die mensen de deur niet meer uit he
Gewoon de brandweer even langs laten komenquote:
1 juli duurt nog evenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil ook belastinggeld
Nog steeds geen pushbericht dat het binnen is
Te langquote:
Ik heb er zelf geen last van, aangezien de trap vooraan de hal is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon banden leksteken, kijken hoe lang ze het volhouden
De BD heeft mijn vakantiegeldquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg dat. Ga dan met vakantie. Duurt al eeuwen
Ik ben (even) niet meer arm! Ik kan wat broodnodige dingen kopen die ik normaal niet kan kopenquote:
Zou doot neergevallen zijn inmiddelsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:31 schreef Allures het volgende:
Peepz. Mijn lunch was maar 263 calorieën
Ik ben er zo van onder de indruk
Nu nog. Uren later
Das dan nice ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben (even) niet meer arm! Ik kan wat broodnodige dingen kopen die ik normaal niet kan kopen
Geld is zooo handig![]()
Ben jij het?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:31 schreef Allures het volgende:
Peepz. Mijn lunch was maar 263 calorieën
Ik ben er zo van onder de indruk
Nu nog. Uren later
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:32 schreef Samzz het volgende:
Wat moet ik daar nu op antwoorden. We moeten je niet, ga weg is zo stom.
Spaar het opquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had allemaal dingen bedacht die ik zou kopen als ik geld had maar nu heb ik wat stofjes gekocht en gordijnen en weet ik eigenlijk niks meer.
Leven zonder spullen nastrevenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had allemaal dingen bedacht die ik zou kopen als ik geld had maar nu heb ik wat stofjes gekocht en gordijnen en weet ik eigenlijk niks meer.
Allebei ontslaanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag bijna escalatie in de Palletfabriek.![]()
2 collega's ergens die elkaar in de haren vlogen, de een wil aangifte doen, de ander wil niet meer werken.
En mijn collega die de leidinggevende is is op vakantie.
Ik kreeg de vraag of ik weet waar je elders vakantiewoningen kunt huren terwijl ik ze zelf verhuur.quote:
Daar zou ik ook echt niet aan meedoen.quote:
Ik wist dus al twee maanden dat ik dat bedrag terug zou krijgen... dus heb echt zwaar research gedaan met waar ik het aan zou besteden en wat écht nodig is en wat ik nodig heb om mijn CC af te betalen etc....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
Mjah, als om wat voor reden dan ook jullie huisjes niet passen in hun wensen kan ik me er wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg de vraag of ik weet waar je elders vakantiewoningen kunt huren terwijl ik ze zelf verhuur.
Vind dat zo raar. Dat is als aan een fietsmaker vragen of hij weet waar ik in de buurt mijn fiets kan laten maken.
More money more problemz.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wist dus al twee maanden dat ik dat bedrag terug zou krijgen... dus heb echt zwaar research gedaan met waar ik het aan zou besteden en wat écht nodig is en wat ik nodig heb om mijn CC af te betalen etc....
En dan nog ben ik best zuinig met wat ik totaal uitgeef...
Ik moet nog gordijnen voor mijn slaapkamer (luxaflex niet donker genoeg) en een douchegordijn... maar dat laatste krijg ik gratis van een vriendin
En wat nieuwe bh's... ben wat afgevallen enzo...
Ik had sowieso de helft al naar spaarrekening overgeschreven maar ik heb nog over. Misschien maar gewoon eens mijn eigen levensonderhoud gaan betalen.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had sowieso de helft al naar spaarrekening overgeschreven maar ik heb nog over. Misschien maar gewoon eens mijn eigen levensonderhoud gaan betalen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En gezien het plooiwerk van die rok lukken mooie gordijnen ook wel
Dan ga je toch zelf googlenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, als om wat voor reden dan ook jullie huisjes niet passen in hun wensen kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Oh ik heb de mail weggegooid. Maar ik vind t raarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
Hmm, ik zou mijn werktijd gebruiken voor mensen die echt klanten zijn en ze negeren.
Misschien zijn ze 80 en snappen ze dat niet?quote:
Dit gezin wordt er volgens mij weleens op aangesproken, want het is veel erger geweest. Ik weet nog dat ik tijdens de bezichtiging van de makelaar niet op de tweede verdieping moest kijkenquote:
Mwah... hier is het wel even fijn!quote:
Als mensen mij benaderen voor een vertaling maar mijn specialisatie sluit niet aan op hun wensen, dan verwijs ik ze ook gewoon door naar anderen hoor. En zo krijg ik weleens wat doorverwezen van anderen.quote:
Je hebt ook zoiets als gewoon vriendelijk reageren. Als je lullig antwoordt of ze negeert, en kennissen of vrienden zoeken huisjes, dan zeggen ze misschien 'ja bij zus enzo werd zo raar gereageerd'. Als je bij het eerste mailtje al zo reageert, trek je geen nieuwe klanten huehue.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
Hmm, ik zou mijn werktijd gebruiken voor mensen die echt klanten zijn en ze negeren.
Dit jaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook zoiets als gewoon vriendelijk reageren. Als je lullig antwoordt of ze negeert, en kennissen of vrienden zoeken huisjes, dan zeggen ze misschien 'ja bij zus enzo werd zo raar gereageerd'. Als je bij het eerste mailtje al zo reageert, trek je geen nieuwe klanten huehue.
Ja dit ook. Vragen waar ze precies naar op zoek zijn, misschien kunnen jullie nog wat aanpassen en is er meer mogelijk dan zij aanvankelijk dachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:49 schreef MissMSX het volgende:
Ik had contact met ze opgenomen en gevraagd waar ze naar op zoek zijn. Voor hetzelfde geld verkoop je ze alsnog een huisje en scoorde je extra punten
Maar er stond niks. Alleen of ik een ander adres weet. Dus daar heb ik maar op gezegd dat ik dat zo snel niet weet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als mensen mij benaderen voor een vertaling maar mijn specialisatie sluit niet aan op hun wensen, dan verwijs ik ze ook gewoon door naar anderen hoor. En zo krijg ik weleens wat doorverwezen van anderen.
Nee hoor. Ik heb het omgekeerd ook wel gehad. Bedrijf X kan iets niet leveren, maar verwijst door naar concurrent die dat wel kan.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het omgekeerd ook wel gehad. Bedrijf X kan iets niet leveren, maar verwijst door naar concurrent die dat wel kan.
Datquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:49 schreef MissMSX het volgende:
Ik had contact met ze opgenomen en gevraagd waar ze naar op zoek zijn. Voor hetzelfde geld verkoop je ze alsnog een huisje en scoorde je extra punten
Ik heb gezegd dat ik het zo niet weet, met de vraag wat ze zoeken en dat wij misschien wat hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:49 schreef MissMSX het volgende:
Als ik met m'n vader bij de ikea of een tuincentrum ben en langs de kussentjes loopquote:
Ja niet iedere Gerda is even handig in het e-mailen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik het zo niet weet, met de vraag wat ze zoeken en dat wij misschien wat hebben.
Alsnog vind ik t een rare vraag.
Ooooooooooooooh, dat is dus wat anders dan je zeiquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik het zo niet weet, met de vraag wat ze zoeken en dat wij misschien wat hebben.
Alsnog vind ik t een rare vraag.
Altijd even checken hoeveel kleuren ze hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met m'n vader bij de ikea of een tuincentrum ben en langs de kussentjes loop
Gerda-discriminatie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet iedere Gerda is even handig in het e-mailen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:05 schreef MissMSX het volgende:
Tevens: mooier weer dan voorspeld. Altijd under promise over deliver die KNMI
Code geel was het vandaag toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:05 schreef MissMSX het volgende:
Tevens: mooier weer dan voorspeld. Altijd under promise over deliver die KNMI
Ja ik had m eerst weggegooid, maar daarna toch beantwoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh, dat is dus wat anders dan je zei
Code Zondvloedquote:
Bij dat item komen wel vaker van dat soort dingen voorbijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:30 schreef Lotusss het volgende:
@:CherryLips jij bent toch van de Choosing Beggars plaatjes en dergelijke?
Hoe vind je deze?
https://www.topics.nl/ik-(...)D&utm_content=topics
Ik dacht serieus dat zoiets in NL gewoon niet voorkwam... damn zegquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dat item komen wel vaker van dat soort dingen voorbij
Nee, ik vond dat wel een grappige reply.quote:
Waar dan? Als het ergens gebeurd is het Nederland welquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat zoiets in NL gewoon niet voorkwam... damn zeg
Dan ga ik gelukkig niet met die mensen om.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar dan? Als het ergens gebeurd is het Nederland wel
Ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt. Wat een lefquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar dan? Als het ergens gebeurd is het Nederland wel
Ik ga kapotquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:38 schreef gcjoel het volgende:
https://diwmotz.nl/stuur-maar-even-een-tikkie-wel-zo-handig/
Past er wel bij.
Bring Your Own Blowupdoll?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat zoiets in NL gewoon niet voorkwam... damn zeg
Ik voelde me al best schuldig toen ik van mijn verjaardag een BYOB maakte omdat ik 't gezuip anders niet kon betalen
Ik heb echt 1x een aantal tikkies onder de 2 euro gestuurd. Toen had ik paasontbijt voor een aantal collega's gehaald (moesten we allemaal meenemen). Dat ga ik dan weer niet voor ze betalen.quote:
Als ik jou uitnodig, dan mag jij je eigen opblaasdame meenemen hoorquote:
Meh neem mijn eigen bier wel mee, goed?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik jou uitnodig, dan mag jij je eigen opblaasdame meenemen hoor
Ook goedquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meh neem mijn eigen bier wel mee, goed?
Ja, dat snap ik. Maar dat is een iets andere situatie dan die in je link staanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb echt 1x een aantal tikkies onder de 2 euro gestuurd. Toen had ik paasontbijt voor een aantal collega's gehaald (moesten we allemaal meenemen). Dat ga ik dan weer niet voor ze betalen.
een klasgenoot bracht me koffie vanmiddag (had er niet om gevraagd) echt lief dus ik bedank m krijg ik net opeens een tikkie van 0,65 cent voor die koffie IK JANKquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:38 schreef gcjoel het volgende:
https://diwmotz.nl/stuur-maar-even-een-tikkie-wel-zo-handig/
Past er wel bij.
Toen ik begon met lezen: wanna marry that guyquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:53 schreef MCH het volgende:
[..]
een klasgenoot bracht me koffie vanmiddag (had er niet om gevraagd) echt lief dus ik bedank m krijg ik net opeens een tikkie van 0,65 cent voor die koffie IK JANK
0,65 centx1000!
ongezonde crashdietert die je bentquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:56 schreef Allures het volgende:
1203 calorieën voor de hele dag nu![]()
![]()
Maar ik neem straks nog wel een toetje denk ikkan er wel af
Vast iets in het verschiet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:56 schreef Allures het volgende:
1203 calorieën voor de hele dag nu![]()
![]()
Maar ik neem straks nog wel een toetje denk ikkan er wel af
Nee, terug naar het oude gewicht + 10kg op zo'n manier.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vast iets in het verschiet?
Nieuw bikini? Bruiloft ofzo?
Maar het is niet eens expresquote:
Hoeveel kcal heeft een kwakje zaad eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar het is niet eens expres
Ik heb gewoon 2 borden avondeten op. Gewoon super low cal dingen op vandaag
Avondeten was pasta salade met vooral groenten. Lunch soep met een beetje brood
Oh ja dat lag per ongeluk op je bord.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar het is niet eens expres
Ik heb gewoon 2 borden avondeten op. Gewoon super low cal dingen op vandaag
Avondeten was pasta salade met vooral groenten. Lunch soep met een beetje brood
Ben jij in staat om zelfstandigheid boodschappen te doen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ja dat lag per ongeluk op je bord.
Ja heb ik ook weleens dat er dan dingen in je winkelwagen vallen of de verkeerde meegenomen.
Nee maar ik heb niet door als ik een restje soep mee neem voor lunch dat het zo weinig calorieën is dat ik daar mijn avondeten, wat ik vorige week al heb gekocht, op aan zou moeten passenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens dat er dan dingen in je winkelwagen vallen of de verkeerde meegenomen.
hoeveel kg weeg je dan allures?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar ik heb niet door als ik een restje soep mee neem voor lunch dat het zo weinig calorieën is dat ik daar mijn avondeten, wat ik vorige week al heb gekocht, op aan zou moeten passen
Normaal vallen er allemaal snickers in mijn winkelwagentje dus die ene dag 1200 cal overleef ik echt wel
Wij zijn matties en ze zit altijd een beetje interessant te doen over haar vreet en deetleven dus dan kan ze ook wel eens met harde (huehue) cijfers komen tochquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
DIT VRAAG JE EEN VROUW TOCH NIET MCBROKKIE.
Dat je ineens de Light versie hebt. Gadver.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker aspartaam.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je ineens de Light versie hebt. Gadver.
Roomboterquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk nu bij de nieuwe coca cola labels, ze faseren langzaam de regular coke uitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgt toch kanker van alles.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag ook al geen tandpasta met fluoride gebruiken.
Ik had altijd zo'n hekel aan fluorhappenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag ook al geen tandpasta met fluoride gebruiken.
Nu krijg je alzheimer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n hekel aan fluorhappen. Gadverdamme wat vies.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit een verwensing was.
Flashback naar het happen voor mijn beugelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n hekel aan fluorhappen. Gadverdamme wat vies.
Van koeien die lente- en zomergras eten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt dat van koeien die in de wei hebben gestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |