Dit klinkt wel echt heel mooi. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:16 schreef iBenny het volgende:
Oooooooh! Die bal moet voor het zonlicht in het watereffect zorgen.
Zie je wel. Alles komt goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:17 schreef grazz het volgende:
twitter:ferrisdayoff twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 14:13:08The right idea to have Duncan sat at the piano performing this with backing vocal assistance. More close up camera work ideally required to build intimacy but as a 1st run through this is promising #Eurovision #DareToDream reageer retweet
Kost het geld ofzo om die effects te laten zien?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:17 schreef Jesper23 het volgende:
Ik verwacht dat bij de laatste run through vandaag alle effecten zichtbaar zijn. Benieuwd hoe er dan gereageerd wordt.
WIG. Of zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:17 schreef Nexum het volgende:
OKÉ IK MOET RENNEN NAAR WERK DOEI WE GAAN NOG STEEDS WINNEN MENSEN ZIJN TE DRAMATISCH BYE LOVE YOU ALL
Er komen dansers uit de bal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
Er komen effecten uit die bal. Ik weet het! Ik voel dat aan!
Verzin je dit zelf of staat dat ergens?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:16 schreef iBenny het volgende:
Oooooooh! Die bal moet voor het zonlicht in het watereffect zorgen.
elke rehearsal kost geld daarom zijn pyros ook pas vaak laatste xquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kost het geld ofzo om die effects te laten zien?
Krumpers om precies te zijn.quote:
lezers kaput?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:18 schreef lashatumbai het volgende:
Jezus wat duurt het lannggg, langer dan normaal. Ze moeten blijkbaar veel bespreken
Ik verwacht geen pyro's, dus als het lichteffecten zouden zijn, zou je ze meteen verwachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:18 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
elke rehearsal kost geld daarom zijn pyros ook pas vaak laatste x
Ja pyros snap ik maar geld dat ook echt voor lasers?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:18 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
elke rehearsal kost geld daarom zijn pyros ook pas vaak laatste x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |