Waarom laten ze hem nu dan wel zien? Dat is niet logisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:35 schreef Lamballert het volgende:
Volgens mij gaat die bal totaal niet in de camerashots voorkomen, dus het publiek gaat daar niets van merken.
Waarom hangt ie er dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:35 schreef Lamballert het volgende:
Volgens mij gaat die bal totaal niet in de camerashots voorkomen, dus het publiek gaat daar niets van merken.
30% nu volgens mij, maar dat kan ook iemand zijn die gewoon heel veel geld heeft ingezetquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Hoe gaat het met de odds? Ben die ene overzichtssite kwijt.
Komt ie weerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Hoe gaat het met de odds? Ben die ene overzichtssite kwijt.
Maar er is nauwelijks publiekquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:35 schreef Em31 het volgende:
Ze zullen het publiek wel vragen om hun mobiel te gebruiken, voor lichtjes
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef Dave het volgende:
Hopelijk trekt Italië weer een gorilla uit de kast.
Whahaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef Dave het volgende:
Hopelijk trekt Italië weer een gorilla uit de kast.
Oh. maar dat is al wel vaker gedaan in andere jaren. Dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef Japepk het volgende:
Hoe gaan ze aan het publiek duidelijk maken dat ze hun telefoon omhoog moeten doen? Is er een publieksopwarmer ofzo?
Ja dat wordt soms gevraagdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef Japepk het volgende:
Hoe gaan ze aan het publiek duidelijk maken dat ze hun telefoon omhoog moeten doen? Is er een publieksopwarmer ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |