BIJNAAAquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:41 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik ben uit de meeting. Is de complete chaos hier al uitgebroken?
Ik ben wel zenuwachtig in zijn plaats.quote:
Neen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:41 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:42 schreef Greys het volgende:
Onderweg van werk naar huis elk oranje stoplicht meegepakt, heel on-damesachtig gevloekt achter een zondagsrijder, honden uitgelaten, ik zit er klaar voor.
Onderweg van werk naar huis elk oranje stoplicht meegepakt, heel on-damesachtig gevloekt achter een zondagsrijder, honden uitgelaten, ik zit er klaar voor.
Vind ik ook ja. Er kan nog zoveel mis gaan bij een eerste rehearsal, maar de vernietigende reviews staan al klaar na wat gemiste camera's.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet dat wij er net zo hard aan meedoen, maar het is voor de artiesten best wel zenuwslopend dat de eerste rehearsal al zo bekeken en beoordeeld wordt.
Zo hoort het Greys!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:42 schreef Greys het volgende:
Per ongeluk zo snel eten dat je precies om 14u moet kotsenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, de taart is er nu al. Geen rijstevlaai, maar genoeg om te verwerken voor 2 uur.
Hahahahahaha.quote:
Beetje underwhelming volgens mij. Heel donker, zo te horenquote:
Gewoon weer doorslikken. Prioriteiten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Per ongeluk zo snel eten dat je precies om 14u moet kotsen
Ik heb allerlei dingen die ik moet invoeren, maar ik laat alles even liggen. Lukt me niet nu hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:44 schreef Lamballert het volgende:
De zenuwen van mij beginnen nu wel te komen hoor haha. Kom niet meer aan werk toe zo.
Thanks! Oh zo spannend straks!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beetje underwhelming volgens mij. Heel donker, zo te horen
Ik denk dat hij ook een beetje zenuwachtig is daarvoorquote:
Ik moet stiekem iemand nu om hulp vragen omdat ik niet vooruit kom. Maar als ik dat nu doe dan kan ik niet kijken. Dus ik laat het ook eventjes liggen! hahaha.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:45 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik heb allerlei dingen die ik moet invoeren, maar ik laat alles even liggen. Lukt me niet nu haha
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:41 schreef Fred_B het volgende:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook een beetje zenuwachtig is daarvoorMatt houdt van Arcade
Dat jaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:47 schreef Guanabana het volgende:
Oke grapje word nu toch beetje zenuwachtig. Maar dat is meer omdat ik slecht tegen anticipatie kan.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:49 schreef grazz het volgende:
Ik had buikpijn van de spanning dus moest het ff kwijt op het toilet. Wat lucht zoiets op
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:49 schreef grazz het volgende:
Ik had buikpijn van de spanning dus moest het ff kwijt op het toilet. Wat lucht zoiets op
Dudequote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:49 schreef grazz het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:49 schreef grazz het volgende:
Wij zijn gewoon echte diehardsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:49 schreef Max23 het volgende:
Enige waar ik op dit moment zenuwachtig van wordt zijn mensen die serieus moeten zweten voor een eerste rehearsel optreden
Bij de (halve) finale en wellicht de jury show zal ik wel wat zenuwachtig worden
bro. dude. gast. kerel. kell. man. gap. mattie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:49 schreef grazz het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
bro. dude. gast. kerel. kell. man. gap. mattie.
Jaquote:
Vorig jaar hadden we vrij vlot een meltdown. Dus ja.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
bro. dude. gast. kerel. kell. man. gap. mattie.
Mghihihi.quote:
Oh nee toch nietquote:
Zo mijn meme plaatjetwitter:Momo_x5x twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 13:50:36I had to made this after seeing the rehearsals https://t.co/Dzs9sa83O0 reageer retweet
Ik sta op knappen maar ik blijf zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zenuwachtig maar heb wel al drie keer geplast de laatste tien minuten. 🤔
1 topic per vijf minuten of zoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:51 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar hadden we nu een complete meltdown over de outfit ja
Zal zijn vriend leuk vindenquote:
Toen hij zijn jas liet zien ruim een uur voor hij het podium op zou gaan was er al paniek.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we vrij vlot een meltdown. Dus ja.
Delfts blauwquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:52 schreef Momazie het volgende:
Zei die al een kleur?
Misschien is het wel een blauwe piano
Een denim piano! #slayquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:52 schreef Momazie het volgende:
Zei die al een kleur?
Misschien is het wel een blauwe piano
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:52 schreef ijs_beer het volgende:
OKE NEE GRAPJE BEN WEL NERVEUS NU EN HEB HALAVE VOORRAADKAST LEEGGEVROTEN.
Dat moet allemaal even voor het saamhorigheidsgevoelquote:
Ja echt liefquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:53 schreef Greys het volgende:
Matt wordt altijd echt pissig als iemand negatief over NL praat uit z'n eigen team.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:53 schreef molloot200 het volgende:
JEEZ IK HAD NIET VERWACHT DAT IK ZO ZENUWACHTIG KON ZIJN VOOR REPETITIES
(hier het eurovisie broekie)
Heeft wel gelijk though, dat eerste shot moet net zo goed zijn als bij CATSquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen herhaalt elke zin straks dertig keer.![]()
![]()
Radiationquote:
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 13:54:27Over zo’n 5 minuten allereerste repetitie @dunclaurence te Tel Aviv. Houdt ie z’n -stevige- eerste positie bij de bookmakers vast? https://t.co/o47mSoeRzf reageer retweet
Ik geloof dat er 3 backing zijn, dus die drie samen?quote:
Joiken. En ik vrees dat hij onderdeel van de act gaat blijvenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Kan die laagzingende man (idk het is niet jodelen wat wel?) alsjeblieft ophouden?
joikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Kan die laagzingende man (idk het is niet jodelen wat wel?) alsjeblieft ophouden?
Ja maar ik vind de studioversie juist zo mooi daarin. Zo moet het precies klinken wmbquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik geloof dat er 3 backing zijn, dus die drie samen?
quote:
Hou op Nexum, DENK AAN ONS BLOEDDRUKquote:
Niemand die hier in trapt, wie moet er zonder aanleiding plotseling zo'n groot verschil hebben goedgemaaktquote:
Als Duncan het maar niet is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Momazie het volgende:
Ik ben zo bang dat iemand me gaat storen de komende 10 minuten
Neu. We sturen gewoon Yvonnen zo even bij 'm langs.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Valse tussenstand, hier kan je een ban voor krijgen
NIET STOREN AANquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Momazie het volgende:
telefoon uit!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Momazie het volgende:
I love 2013, 2017 en dit jaar.quote:
Nee, waarom zou je stand-in met een vrouw doenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Jesper23 het volgende:
Zou dit dan toch voor Duncan zijn?
[ afbeelding ]
Was ik ook bang voor, dus wilde mijn telefoon uitzetten en toen kwam ik erachter ik hem niet kon vinden. Bleek nog boven te liggen. Maar mezelf dus voor niks in de stress gewerkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Momazie het volgende:
Denk dat dit Servië isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Jesper23 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:57 schreef lashatumbai het volgende:
WTF er lopen hier nog mensen op straat, what's wrong with them?!
Laten we hopen dat #Mattoo creep niet komt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
Zul je net zien dat iemand me straks lastig komt vallen
Geen idee, maar heb nog steeds geen enkel land gezien waar dit van kan zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:57 schreef Majkool het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je stand-in met een vrouw doen
twitter:RichardCrommert twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 13:57:02De nervositeit stijgt in het perscentrum in Tel Aviv. De inzending die al weken boven aan staat bij de bookmakers, heeft over tien minuten zijn eerste repetitie: Nederland reageer retweet
Dit kan ook nog voor Israël zijn eventueelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Jesper23 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Henkquote:
Italie 2011quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:57 schreef Max23 het volgende:
Ik kan me van de afgelopen jaren geen ander iemand herinneren die hoog eindigde met een piano-optreden?
Oh de Telegraaf had wel budget?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:58 schreef lashatumbai het volgende:
twitter:RichardCrommert twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 13:57:02De nervositeit stijgt in het perscentrum in Tel Aviv. De inzending die al weken boven aan staat bij de bookmakers, heeft over tien minuten zijn eerste repetitie: Nederland reageer retweet
Hahaha ja dat kan ook indd. Hij ligt nog boven neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Was ik ook bang voor, dus wilde mijn telefoon uitzetten en toen kwam ik erachter ik hem niet kon vinden. Bleek nog boven te liggen. Maar mezelf dus voor niks in de stress gewerkt.
Het journaal besteedde hier ook al geen aandacht aan, maar vertelde wel dat Ajax om kwart voor of over drie een persconferentie heeft. Dit is toch veel belangrijker.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:57 schreef lashatumbai het volgende:
WTF er lopen hier nog mensen op straat, what's wrong with them?!
Tijd dus dat het wel een keer goed gaat scorenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:57 schreef Max23 het volgende:
Ik kan me van de afgelopen jaren geen ander iemand herinneren die hoog eindigde met een piano-optreden?
Maybequote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:56 schreef Jesper23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hm. Krijg er een krumpergevoel bij. Een normale danser zou het beter maken, maar het blijft stom.quote:
Onverdiendquote:
Oneensquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Onverdiend![]()
De enige reden waarom dat 1e werd met de juries is omdat Italië terugkwam op het ESF
Nee, want ik moest checken of hij daar wel lag, dus heb ik hem maar gelijk meegenomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:58 schreef Momazie het volgende:
[..]
Hahaha ja dat kan ook indd. Hij ligt nog boven neem ik aan?
twitter:RichardCrommert twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 13:58:27De piano van Duncan Laurence staat al midden op het podium. Het werd gefilmd vanaf boven: topshot reageer retweet
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 13:59:09Hollanda | Duncan Laurence soundcheck odasında. #TheNetherlands https://t.co/Csk3cKmstL reageer retweet
twitter:RichardCrommert twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 14:00:43Op de achtergrond rood-wit-blauwe kleuren. Het is nu al mooi. Deze man kan zingen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |