Nee, maar op basis van alle mensen die ik volg, alle info die er is en het beetje beeldmateriaalquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:00 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je het filmpje ergens gezien?
Ik krij alleen die twee heren in beeld. BVD
Dit nummer heeft geen staging nodigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:07 schreef Majkool het volgende:
[..]
Nee, maar op basis van alle mensen die ik volg, alle info die er is en het beetje beeldmateriaal
Het is geen Waylon-drama, maar ook niet iets wat boven verwachtingen zit, daarom lichtelijk... Als het kippenvel had gegeven had het run-away winnaar kunnen zijn, maar het is gaat CATS-kwaliteit staging
Als je wilt winnen moet de emotie ook echt overgedragen worden op beeld zodat mensen ook echt geraakt zijn en gaan stemmen, zoals de clip dat bijvoorbeeld ook deed..quote:
Misschien komt het op beeld wel beter over dan we denken. Zaterdag nog een repetitie. Ik had er net als jij meer van verwacht, maar it is what it is. Het lied blijft sterk, maar ik durf niet meer echt te hopen op de winst op dit moment.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:12 schreef Majkool het volgende:
[..]
Als je wilt winnen moet de emotie ook echt overgedragen worden op beeld zodat mensen ook echt geraakt zijn en gaan stemmen, zoals de clip dat bijvoorbeeld ook deed..
Dat vind ik wat overdreven. Als je denkt dat het nummer deze staging niet overleeft vind je het dus blijkbaar niet zo'n goed nummer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Misschien komt het op beeld wel beter over dan we denken. Zaterdag nog een repetitie. Ik had er net als jij meer van verwacht, maar it is what it is. Het lied blijft sterk, maar ik durf niet meer echt te hopen op de winst op dit moment.
Misschien geven ze al die kaartjes gratis weg om dat te voorkomen? Aan middelbare scholen of zoiets?quote:
Of Italianen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien geven ze al die kaartjes gratis weg om dat te voorkomen? Aan middelbare scholen of zoiets?
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 15:16:27Very proud of @dunclaurence for his first rehearsal! (📷 https://t.co/1OuN7fanTC)#Eurovision #DareToDream #Netherlands #duncanlaurence https://t.co/Pxft9XtisY reageer retweet
Ik had juist teleurgesteld geweest als het wel een spectaculaire show was geweest. Dat had het optreden echt gesloopt voor m'n gevoel, de intieme sfeer dan van het nummer bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:16 schreef dz5b604 het volgende:
Ik denk dat we totdat we de uiteindelijke registratie zien we niets kunnen zeggen over of de staging al dan niet goed is op de tv, wat wel duidelijk is is dat het niet de meest spectaculaire show is vanuit de zaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |