Dankjewel! Dan hou ik het nu even bij alleen het schema van morgen in de OP.quote:
Al is het maar vanwege de mooie omschrijvingquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm-hm.
Kalmte zelve jeweettoch.
DIT JAAR DUS ECHT.
Andere jaren niet.
MAAR NU WEL!
De emotionele achtbaan morgen gaat alleen maar UP hier in ESF dit keer. En niet down. One way ticket to planet OMG YES. Wat ik je brom. Quote dit maar voor later.
afbeeldingslocatie kopieren en dan hier boven op dat vierkantje met een boom (?) erin klikken, dus naast die X2. Ik kan dingen nooit uitleggenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:56 schreef Pluto1975 het volgende:
(hoe krijg je in hemelsnaam zo'n gif erin.)
Zelfde als elk ander plaatjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:56 schreef Pluto1975 het volgende:
(hoe krijg je in hemelsnaam zo'n gif erin.)
Of handmatig tussen [ img] en [ /] zetten (maar dan zonder die spaties daarin)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:00 schreef grazz het volgende:
[..]
afbeeldingslocatie kopieren en dan hier boven op dat vierkantje met een boom (?) erin klikken, dus naast die X2. Ik kan dingen nooit uitleggen
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of handmatig tussen [ img] en [ /] zetten (maar dan zonder die spaties daarin)
Cornald zegt ook dat het klein wordt gehouden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:01 schreef grazz het volgende:
Voor de mensen die Cornald bij Pauw hebben gemist: https://pauw.bnnvara.nl/media/688845
by wearing a spikerjacketquote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:04 schreef Pluto1975 het volgende:
We Will give them from cotton!
[ afbeelding ]
Bij klein denk ik niet direct close-ups; dat kan ook gewoon betekenen dat er voornamelijk podiumshots zijn met een intieme sfeer, met later een momentje dat de aandacht vestigt naar de climax toe. Ik verwacht wel een "Jamala-boom" momentje na de bridge. Eventueel dat de backings dan heel even in schaduw achterin in beeld komen, net als dat moment in de clip dat ze het water uit komen lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Cornald zegt ook dat het klein wordt gehouden.Ik zie dan vooral veel close ups voor me, wat niet per definitie slecht is, maar dit nummer bouwt goed op naar een climax waarbij ik zelf het liefst ook het podium zie metindrukwekkende belichting die het nummer dat 'winnaars gevoel' kunnen geven. Maar het komt allemaal goed
Jaa.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 06:37 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hebben jullie er ook zo’n zin in? Vandaag wordt geweldig!
Aanwezige pers in tranen![]()
Wij in tranen![]()
Alle concurrenten in tranen
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:01 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jaaaaaa hier gaan we voorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 06:37 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hebben jullie er ook zo’n zin in? Vandaag wordt geweldig!
Aanwezige pers in tranen![]()
Wij in tranen![]()
Alle concurrenten in tranen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hier ookquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:30 schreef Cee het volgende:
Bij mij heerst voornamelijk nog angst hoor, zo’n haas ben ik wel.
Bij mij ook, ik heb toch een ESF repetitie trauma opgelopen van verleden jaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:30 schreef Cee het volgende:
Ja, dat heeft er wel ingehakt he? Ik heb me toen ook zeker 48 uur enorm aangesteld op het forum hier, zo over de zeik was ikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:38 schreef ato het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik heb toch een ESF repetitie trauma opgelopen van verleden jaar.
Ja en als je dan gisteren leest dat ze heel intensief met de staging bezig zijn geweest klinkt dat ook goed! Ben wel benieuwd naar die documentaire volgende week, waar we ook voorbereidingen enzo zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:52 schreef Mandy040986 het volgende:
Vorig jaar hing er ook een andere sfeer, hč. Door de act en mediaboycots en zo.
Dit jaar is alles zo professioneel aangepakt. Als Duncan die clip uit z’n koppie kan toveren, dan wordt de staging minstens net zo smaakvol.
En vergeet mamabear Ilse niet. Je kunt van haar vinden wat je wilt, maar ze heeft smaak en heeft hier oog voor. Ze weet heel goed that staging matters. Ze gaan er beiden, met Hans en die lichtmeneer, voor zorgen dat het mooi in beeld komt.
Als het om een of andere onverklaarbare reden toch niet zo is, eet ik iedereens schoenen op.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:58 schreef lashatumbai het volgende:
Deze GIFS zijn zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze GIFS zijn zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd! Die zijn echt niet zo lang intensief met de staging bezig geweest om het underwhelming te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en als je dan gisteren leest dat ze heel intensief met de staging bezig zijn geweest klinkt dat ook goed! Ben wel benieuwd naar die documentaire volgende week, waar we ook voorbereidingen enzo zien.
Hierrr.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:00 schreef lashatumbai het volgende:
EN WE STAAN WEER OP 27%!
waar is de polonaise GIF?
Zo leuk!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:58 schreef lashatumbai het volgende:
Deze GIFS zijn zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:30 schreef Cee het volgende:
quote:
Rot is dat he! Ik heb cursus de hele dag. Maar ben ook ontsnap pogingen aan het bedenkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:10 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik kan om 14:00 de meeting niet uit, maar misschien kan ik even ontsnappen om hier te kijken en ....
[ afbeelding ]
Nee okéquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:15 schreef Dave het volgende:
Nou ja, "wat er ook gebeuert"... Laten we niet hopen op een totale meltdown @:Em31
Ben je weer aan het trollen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit zijn weer Tel Aviv tijden in tegenstelling tot gisteren,
Dus Duncan van 15:00 - 15.30 NL tijd.
Red je het wel to 2 uur?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:18 schreef GeorgeM het volgende:
OH GOTTEGOT
ik zit helemaal HYPER te wezen op m'n werk, probeer rustig over te komen, maar ik faal hopeloos.
zit nog te denken of ik om 14.00 uur van m'n werkplek weg zal lopen of gewoon op de plek kijken met de deur dicht en oortjes in en niet storen op de deur.
AAAAAAARRRRRGGGGHHHHHHHHHH ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest, ook niet voor m'n trouwen, rijbewijs, bevalling van m'n kids, afzwemmen, operatie enzooooooo
Nee klopt wel, dit zijn onze tijden! 2 uur Duncan dusquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, niet bewust in ieder geval. Er staat times in CET, in CET is het nu 7.19 volgens google.
Laat me weten als je een goede ontsnappingsmethode hebt gevonden!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:16 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Rot is dat he! Ik heb cursus de hele dag. Maar ben ook ontsnap pogingen aan het bedenken
Haha, geen reden voor paniek dus!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:22 schreef Dave het volgende:
Sorry, ik googlede op time cet en toen werd er 7.19 getoond.![]()
De meltdown is hier al begonnen.
Oh, die linker is precies mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Pre rehearsal gifje voor vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Verleden jaar is zó 2018quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:38 schreef ato het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik heb toch een ESF repetitie trauma opgelopen van verleden jaar.
Haha hoe ga je dat dan doen tijdens de finalepuntentelling als je nu al zo nerveus bent?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:18 schreef GeorgeM het volgende:
ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest, ook niet voor m'n trouwen, rijbewijs, bevalling van m'n kids, afzwemmen, operatie enzooooooo
Deze GIFS zijn zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had zelf liever gifjes met alleen Duncan gehad.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat leuk dat zelfs daar aan is gedacht!
Echt jongens, gaat dan echt alles goed dit jaar?
Rustig George; adem in, adem uitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:18 schreef GeorgeM het volgende:
OH GOTTEGOT
ik zit helemaal HYPER te wezen op m'n werk, probeer rustig over te komen, maar ik faal hopeloos.
zit nog te denken of ik om 14.00 uur van m'n werkplek weg zal lopen of gewoon op de plek kijken met de deur dicht en oortjes in en niet storen op de deur.
AAAAAAARRRRRGGGGHHHHHHHHHH ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest, ook niet voor m'n trouwen, rijbewijs, bevalling van m'n kids, afzwemmen, operatie enzooooooo
Ja, dat welquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel wat moeten we nou met die anderen.
Ja!quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:47 schreef Aoibhin het volgende:
Wat superlief van Matt dat hij de tijd neemt om zelfs NU in het Hoofd topic te komen posten hier
Wat wij zien is gespiegeld. Daarom zien wij teksten op shirts ook achterstevoren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:50 schreef Niels93 het volgende:
Leek het nou of het scherm in het perscentrum gespiegeld is?
Ja, als Matt 1 ding moet weten is dat wij wel de laatsten zijn waarbij promotie überhaupt nodig isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja![]()
Al was het vooral bedoeld als promotie voor zijn kanaal.Alsof wij dat nodig hebben!
Vond het grappig hoe iedereen z’n bericht startte met “Hi Matt”quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:47 schreef Aoibhin het volgende:
Wat superlief van Matt dat hij de tijd neemt om zelfs NU in het Hoofd topic te komen posten hier
Bereikbaar op fok 100% kan je beter ergens anders nog n bericht plaatsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, als Matt 1 ding moet weten is dat wij wel de laatsten zijn waarbij promotie überhaupt nodig is
Scherpquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat wij zien is gespiegeld. Daarom zien wij teksten op shirts ook achterstevoren.
Ja, dit is echt een interessante rehearsal dag!quote:
Volgens mij is dit door 538 gedaan, niet door de avrotros, dus dan is het wat logischerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had zelf liever gifjes met alleen Duncan gehad.Ik bedoel wat moeten we nou met die anderen.
Maar vooruit, leuk gedaan.![]()
Malta ben ik ook heel benieuwd naar met het team dat ze om zich heen hebben. Kan wellicht de grootste stijger worden deze week.quote:
EN omdat ze super goede vocals heeft (iig toen in Malta tijdens dat optreden)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:55 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Malta ben ik ook heel benieuwd naar met het team dat ze om zich heen hebben. Kan wellicht de grootste stijger worden deze week.
Zal hij dit jaar ook weer zo'n wand hebben waar hij op gaat klimmen en waar hij eventueel af kan donderen?quote:
Hoe kan ik dit gemist hebben?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja![]()
Al was het vooral bedoeld als promotie voor zijn kanaal.Alsof wij dat nodig hebben!
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja![]()
Paarse roko.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:59 schreef Aoibhin het volgende:
Roko begint zo!
Ze zien al iets met paarse rook
quote:
Goedemorgen!quote:
Haha dit zal vast niet het ergste zijn wat er thuis mis gaat vandaag bij de FOK'ers. Ik heb volgens mij een minuut mijn telefoonoplader in mijn laptop proberen te drukken zonder na te denken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil net mijn koffie pakken, dauw ik mijn hand per ongeluk ķn het kopjeIk ben niet erg toerekeningsvatbaar vandaag
hij heeft helemaal geen vleugels blijkbaarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:01 schreef Aoibhin het volgende:
Roko heeft grotere vleugels dan de backings/dancers
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:02 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Haha dit zal vast niet het ergste zijn wat er thuis mis gaat vandaag bij de FOK'ers. Ik heb volgens mij een minuut mijn telefoonoplader in mijn laptop proberen te drukken zonder na te denken.
Huh net zeiden ze van welquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:03 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
hij heeft helemaal geen vleugels blijkbaar
Dan gaan we doodquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:03 schreef Nexum het volgende:
Wat nou als alle streams opeens uitvallen net op het moment dat Duncan moet rehearsen
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:03 schreef Guanabana het volgende:
Wel rot dat er zoveel mensen werk/studie/stage/andere dingen hebben vandaag![]()
Één voor in de geschiedenisboekenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:04 schreef DevK het volgende:
Even een throwback naar vorig jaar, toen FOK! op meltdown modus ging.
ESF / [2018] Rehearsals #14 PANIEK
geen ideequote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha hoe ga je dat dan doen tijdens de finalepuntentelling als je nu al zo nerveus bent?
Adem in adem uit, komt vandaag wel goed
Tof!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:06 schreef Niels93 het volgende:
Ik hou ook de Insta van alle ESF-gerelateerde accounts in de gaten. Voor het geval we een outfitje tegenkomen van Dunc
Ben er 98% zeker van dat wij de #1 status waar gaan maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Één voor in de geschiedenisboeken![]()
Vandaag wordt dat ook, maar in positieve zin
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:04 schreef DevK het volgende:
Even een throwback naar vorig jaar, toen FOK! op meltdown modus ging.
ESF / [2018] Rehearsals #14 PANIEK
twitter:ericlewan twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 09:09:03Mika Newton after realising that Kseniya Simonova will be sand drawing for Moldova this year https://t.co/AM7n8VMPkG reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:11 schreef lashatumbai het volgende:
Lol
twitter:ericlewan twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 09:09:03Mika Newton after realising that Kseniya Simonova will be sand drawing for Moldova this year https://t.co/AM7n8VMPkG reageer retweet
Ik ga dan ff naar het toiletquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:03 schreef Guanabana het volgende:
Wel rot dat er zoveel mensen werk/studie/stage/andere dingen hebben vandaag![]()
Dus die heeft ook vleugels om en stijgt naar de hemel via het LED scherm?quote:
Dat is een van mijn allergrootste guilty pleasures ooitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:13 schreef Amarinthe het volgende:
Ik vind Jacques echt nikssss, ook zijn lied neit toen ie door ging
Ja hčquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:07 schreef DevK het volgende:
[..]
Ben er 98% zeker van dat wij de #1 status waar gaan maken.
Dat is het sowieso, in welke taal het ook wordt gezongenquote:
Dat is wel te hopen, en anders hoop ik dat ze een paar stevige kabels hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus die heeft ook vleugels om en stijgt naar de hemel via het LED scherm?Of zijn dat weer andere backings?
Ik dacht serieus precies hetzelfde netquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:15 schreef Midnight82 het volgende:
Waarom wordt Croatie eigenlijk minder gewaardeerd als Rusland.. als je zo de muziek hoort dan lijkt eea toch op elkaar ?
Omdat Rusland en Sergey en dreamteam en die enge Kirkorov die vaak van een drol nog een diamant weet te maken qua presentatie (nu heb ik het uiteraard niet over hemzelf)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:15 schreef Midnight82 het volgende:
Waarom wordt Croatie eigenlijk minder gewaardeerd als Rusland.. als je zo de muziek hoort dan lijkt eea toch op elkaar ?
Ja, ik kan dat beeld van Jacques met vleugels die omhoog wordt getakeld nu echt even niet uit mijn hoofd zettenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen, en anders hoop ik dat ze een paar stevige kabels hebben.
Dit nummer is geschreven door dezelfde knakker. En hij is ook backing nuquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:17 schreef aarontje112 het volgende:
Kroatiė van twee jaar geleden had nog dat gekke gebeuren waarin het leek alsof er twee verschillende mensen zongen, maar dit nummer heeft niet echt die kermisfactor. Dus ga er ook niet vanuit dat dit doorgaat.
Niet achter het lied. Hij had ooit homofobe uitspraken gedaan, maar had die later wel ingetrokken volgens mij. Hoe dan ook blijft die Jacques een griezel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:17 schreef Nexum het volgende:
Kroatiė 2017 had toch een homofobe boodschap achter het lied? Tenminste dat is wat ik gelezen had
Ik denk eerlijk gezegd dat meneer Houdek zelf ook van de mannenliefde is...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:17 schreef Nexum het volgende:
Kroatiė 2017 had toch een homofobe boodschap achter het lied? Tenminste dat is wat ik gelezen had
Die Jacques had wat uitspraken gedaan geloof ik..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:17 schreef Nexum het volgende:
I knowquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit nummer is geschreven door dezelfde knakker. En hij is ook backing nu
Dat lied stond toen in mijn top 5. Alleen live viel het toch wel erg tegen; zowel vocals als presentatie (die outfitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:20 schreef lashatumbai het volgende:
Drie jaar geleden dit pareltje! Had echt nog beter verdient
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 09:17:16It's Duncan Day!#rehearsal #Eurovision https://t.co/gUnZl2UtxC reageer retweet
In de finale was ze echt wel goed!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lied stond toen in mijn top 5. Alleen live viel het toch wel erg tegen; zowel vocals als presentatie (die outfit), dus ik snap wel dat het enigszins flopte
Jaaaaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:21 schreef Greys het volgende:
Stemmig gifje derbaiiii.twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 09:17:16It's Duncan Day!#rehearsal #Eurovision https://t.co/gUnZl2UtxC reageer retweet
Ik hoop zo op een jungle achtergrond, zou perfect bij het nummer passenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:21 schreef Niels93 het volgende:
Malta is mijn nummer 6 van dit jaar, dus heeeel benieuwd naar. Erg leuk nummer, hoop dat ze iets met de metafoor van een kameleon gaan doen
Maar ook geen goede startpositie toen geloof ik. Wel jammer.quote:
Ik kijk sowieso naar Wiwibloggsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:29 schreef lashatumbai het volgende:
Wil iemand zich opofferen om om 14u ook andere livestreams te kijken?![]()
Hoe meer meningen hoe beter, anders wordt het even terugspoelen!
Ik kan zijn stem ook waarderen. Maar het nummer is echt iets te veel in de categorie 'Glazuur van mijn tanden'quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dit toch best een oke nummer hoorEn goed gezongen natuurlijk.
Ik blijf wel Matt kijken, maar de andere livestreams zijn later allemaal terug te luisteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:29 schreef lashatumbai het volgende:
Wil iemand zich opofferen om om 14u ook andere livestreams te kijken?![]()
Hoe meer meningen hoe beter, anders wordt het even terugspoelen!
Lekker uitgedacht.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:28 schreef Aoibhin het volgende:
Er komt nu rook bij! Daardoor zie je de vleugels niet meer
quote:
Allebei exact gelijk precies dezelfde reactiequote:
omg Kroatiė hahaatwitter:eurovisionmate twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 09:18:30akskksksksksksksksks https://t.co/CGIxuoJvQz reageer retweet
Deze zijn leuk iddquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:58 schreef lashatumbai het volgende:
Deze GIFS zijn zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijne ookquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:31 schreef Guanabana het volgende:
Maar Malta is echt een favoriet van meIk hoor ook nooit iemand over Malta, hoop dat ze hierna een beetje meer buzz krijgen.
Lekker Kitschquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:33 schreef Em31 het volgende:
omg Kroatiė hahaatwitter:eurovisionmate twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 09:18:30akskksksksksksksksks https://t.co/CGIxuoJvQz reageer retweet
Echt geweldigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:34 schreef grazz het volgende:
Ik kom net mn bed uit. Crappy geslapen. Hoe was Kroatiė?
Bij escXtra hebben ze een paar onbekende hoofden, soort stagiair hoofdjes. De vaste Xtra hoofden waren er nog niet de afgelopen dagen. Dat kon ik niet zo goed handelen, dus ben ik voorlopig ook naar Matt overgeschakeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik blijf wel Matt kijken, maar de andere livestreams zijn later allemaal terug te luisteren.
Ik heb begrepen dat @:Roger_Epiales altijd naar ESCXstra kijkt, maar ik weet niet of hij live kan luisteren
Jacques H is de backing.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:34 schreef grazz het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt geweldignu eerste bij de bookmakers!
Kitsch, engelenvleugel projectie op de vloer, backings met vleugels die uit de hemel naar beneden dalen en op het eind weer naar boven worden getakeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:34 schreef grazz het volgende:
Nahhhh. Nee. Maar het is wel leukquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:35 schreef Nexum het volgende:
Wedden dat Malta de favoriet word om te winnen
Zou mij niets verbazen als ze top 5 gaan krijgen, misschien top 3 met een perfecte staging. Maar de winst? Neeeeeeh.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:35 schreef Nexum het volgende:
Wedden dat Malta de favoriet word om te winnen
Ik vind dat refrein'geluidje' heel leuk en ook het refrein sowieso.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoor heel veel mensen over Malta de afgelopen dagen, maar ik hoor het bijzondere niet zo
Same, best leuk maar het slaat een beetje dood bij de drop voor mijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoor heel veel mensen over Malta de afgelopen dagen, maar ik hoor het bijzondere niet zo
Oh ik vind dit er stiekem wel tof uit zienquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:33 schreef Em31 het volgende:
*inserts F you.gif*quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt geweldignu eerste bij de bookmakers!
Dat gaat het optreden lekker elegant maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kitsch, engelenvleugel projectie op de vloer, backings met vleugels die uit de hemel naar beneden dalen en op het eind weer naar boven worden getakeld.
Jacques Houdek is ook backing, maar ik hoop van harte dat hij niet bij de takel-backings hoort
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet nog altijd lachen om wat Krea schreef over de zangeres van Malta: 'matig lekker wijf, beetje woonwagen'.
Lijkt me niet dat hij eerder naar Tel Aviv wordt gevlogen dan Cornald. Zal wel een lookalike zijn dusquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:38 schreef Momo... het volgende:
Ik vind Spanje het leukst van alle dans/uptempo nummers
Ja ze zit er naast lijkt het. Verkeerd begonnen. Maarja dat komt nog wel goed.quote:
Dit kan er eventueel belachelijk uit zienquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:40 schreef grazz het volgende:
people pretending to be fishes on the ground?
Denk dat het ook grotendeels de vocal mixing is die nog niet goed is. Te veel backings hoor je denk ik.quote:
Heldquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:41 schreef aarontje112 het volgende:
Komt mn jungle voorspelling ook nog uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |