waarom edge, zijn ze gek ofzoquote:Op maandag 6 mei 2019 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
niet voor niks gaan ze edge ook op chromium laten draaien
rip firefox
Ik denk dat ze er snel mee stoppen nu DP deze misstanden aan de kaak heeft gesteld.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:39 schreef Adames het volgende:
Aan de andere kant, ze doen het dus zal vast een goede reden voor zijn.
Welke misstandenquote:Op maandag 6 mei 2019 23:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er snel mee stoppen nu DP deze misstanden aan de kaak heeft gesteld.
ze willen zich niet meer focussen op de rendering engine, iets waar ze toch op achter lopen en weinig mee winnenquote:
Google heeft wel een ander voordeel door veel dingen gratis of goedkoop/gemakkelijk aan te bieden en dat is lekker data inslaanquote:Op maandag 6 mei 2019 23:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Azure vind ik vrij duur, prijstechnisch zijn ze alleen competitief vanwege licenties. zeker als je SaaS neemt als SQL. Stuk goedkoper dan een VM huren en daar nog eens zelf een licentie voor moeten regelen.
Dingen als Google lijkt me eerder te draaien op iets als Hadoop of wat zelf ontwikkeld is. Dan heb je het prijsvoordeel minder mee lijkt me.
Aan de andere kant, ze doen het dus zal vast een goede reden voor zijn.
Wat gebruik jij op het moment?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ze willen zich niet meer focussen op de rendering engine, iets waar ze toch op achter lopen en weinig mee winnen
ipv daarvan chromium nemen en dan edge een eigen look&feel meegeven, betere integratie met het OS (wat chrome simpelweg niet kan) en ondertussen meegenieten van alle plugins.
chrome, al wil ik er wel vanaf stappen. geheugenverbruik is vrij absurd, zeker omdat ik de neiging heb om gemiddeld 40 tabbladen open te hebbenquote:
Firefox Quantum loopt echt topquote:Op maandag 6 mei 2019 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
chrome, al wil ik er wel vanaf stappen. geheugenverbruik is vrij absurd, zeker omdat ik de neiging heb om gemiddeld 40 tabbladen open te hebben
firefox gaat daar beter mee om, maar ik denk dat ik wacht op edge. ben wel benieuwd.
Ligt dit niet gewoon aan de hardware? Ik bedoel, het is niet dat dit 12, 13 jaar geleden heel veel anders wasquote:Op maandag 6 mei 2019 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
chrome, al wil ik er wel vanaf stappen. geheugenverbruik is vrij absurd, zeker omdat ik de neiging heb om gemiddeld 40 tabbladen open te hebben
firefox gaat daar beter mee om, maar ik denk dat ik wacht op edge. ben wel benieuwd.
Het is allemaal relatief lichter geworden, maar ook een paar jaar geleden was dit prima mogelijk. Chrome is daarin wat achteruit gegaan lijkt het en Firefox heeft daarin zijn zaakjes in orde.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ligt dit niet gewoon aan de hardware? Ik bedoel, het is niet dat dit 12, 13 jaar geleden heel veel anders was.
Dat idee heb ik helemaal niet. Procentueel gezien neemt een browser nog evenveel ruimte in op je configuratie als tien of vijftien jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is allemaal relatief lichter geworden, maar ook een paar jaar geleden was dit prima mogelijk. Chrome is daarin wat achteruit gegaan lijkt het en Firefox heeft daarin zijn zaakjes in orde.
ligt er ook een beetje aan welke pagina's je vergelijktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik helemaal niet. Procentueel gezien neemt een browser nog evenveel ruimte in op je configuratie als tien of vijftien jaar geleden.
Ja oké, maar dit is dan voornamelijk het probleem van de eindgebruiker die het toelaat om alle meuk die een websitebakker inbouwt toe te laten als download. Je hebt achter je computer natuurlijk een zekere mate van controle hoe je over het internet gaat, en dan maakt het eigenlijk geen reet uit welke browser je gebruikt ten opzichte van de belasting van je hardware.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt er ook een beetje aan welke pagina's je vergelijkt
10 jaar geleden had je nog veel platte websites, die enkel geladen moesten worden. interactieve pagina's hadden meuk als java, flash, shockwave, silverlight, etc erin. die trokken behoorlijk zwaar aan je pc.
of je had dingen als de beruchte sneeuwbanner op fok, drie tabbladen fok open en je kon een ei bakken op de laptop.
nu is het allemaal interactief wat de klok slaat, met plugins, tracking en gegevensuitwisseling op elke website, maar wel allemaal lichter vanwege html5 en javascript.
Herhaling?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:39 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag BHV mensen.
@:haags_kwartiertje
ken mij dat schelenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:39 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag BHV mensen.
Succesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:39 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag BHV mensen.
Zag net een foto voorbij komen van die starbucksbeker. Benieuwd hoeveel miljoen ze daarvoor afgetikt hebben, starbucksgoden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gisterenavond GoT gekeken. Wat een kut seizoen tot nu toe.
Mad ben ik. Viesmad
Alle miljoenen die ze niet hebben betaald aan belasting.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag net een foto voorbij komen van die starbucksbeker. Benieuwd hoeveel miljoen ze daarvoor afgetikt hebben, starbucksgoden.
In GoT?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag net een foto voorbij komen van die starbucksbeker. Benieuwd hoeveel miljoen ze daarvoor afgetikt hebben, starbucksgoden.
Ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag een foto er van maar dat was in de serie?
Neem aan dat hij een handicap heeft waardoor dit in het nieuws komt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:59 schreef Caland het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)m-iemand-zoiets-doet
28 jaar. En dan moet je moeder een oproep op facebook doen omdat er een voetbalshirtje gestolen is.
Dan ben je definitief mislukt in het leven.
Wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:59 schreef Caland het volgende:
28 jaar. En dan moet je moeder een oproep op facebook doen omdat er een voetbalshirtje gestolen is.
Een Amsterdammer en Ajacied. Pray4Jessequote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Neem aan dat hij een handicap heeft waardoor dit in het nieuws komt.
Die naam verwacht je er wel bij. (jessy)quote:
Je zoekt het ook wel op he.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:59 schreef Caland het volgende:
Sinds Caland een Amsterdamse vriendin heeft is AT5 zijn nieuwe nieuwsstation.quote:
Leugens.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds Caland een Amsterdamse vriendin heeft is AT5 zijn nieuwe nieuwsstation.
het valt ook niet mee als je eigen club aids heeft, voordeel is dat je er tegenwoordig niet meer dood aan gaatquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
het valt ook niet mee als je eigen club aids heeft, voordeel is dat je er tegenwoordig niet meer dood aan gaat
DOnequote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Rinus Michels Award] Wie wordt de opvolger van Cocu?
Graag ontvang ik een reactie en een stem op de polls van mijn makkers uit deze SC.![]()
@:haags_kwartiertje @:ggmm @:saind @:lenny_leonard @:Jr-style-93 @:jojoortje @:insomnia2.0 @:scrummie2.0 @:jancees @:elan @:johannes_vermeer @:tjacka @:tarado @:caland @:onlogisch (blijf met je fikken van de OP af) en iedereen die ik vergeten ben.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Graag ontvang ik een reactie en een stem op de polls van mijn makkers uit deze SC.![]()
@:haags_kwartiertje @:ggmm @:saind @:lenny_leonard @:Jr-style-93 @:jojoortje @:insomnia2.0 @:scrummie2.0 @:jancees @:elan @:johannes_vermeer @:tjacka @:tarado @:caland @:onlogisch (blijf met je fikken van de OP af) en iedereen die ik vergeten ben.
Kutlul.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Waaromquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat je mij daar een ontzettend groot plezier mee doet!
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op voetbalgebied heb ik jou enorm hoog zitten.
tyf opquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Overschatte coach ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:14 schreef Caland het volgende:
Waarom noemen ze het uberhaupt de Rinus Michels awards
over Feyenoord altijd objectief, over de anderen wat minderquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op voetbalgebied heb ik jou enorm hoog zitten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:31 schreef Doublepain het volgende:
Blijkbaar heb ik nog 3 week ipv 1,5 maand voor mijn scriptie
Genot
Moet zeggen dat ik buiten Feyenoord en wat internationale topwedstrijden ook steeds minder interesse in voetbal krijgquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
over Feyenoord altijd objectief, over de anderen wat minder
we worden er ook beetje mee doodgegooidquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik buiten Feyenoord en wat internationale topwedstrijden ook steeds minder interesse in voetbal krijg
Wellicht is dat ouderdom
Vroeger vond ik doorsnee potjes in de Premier League ook heel mooi, nu volg ik het nauwelijks meer. Alle clubs beginnen ook meer op elkaar te lijken, en zelfs de bodemploegen kunnen allemaal Argentijnen en weet ik veel wat halen.quote:
Het verval is ingezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik buiten Feyenoord en wat internationale topwedstrijden ook steeds minder interesse in voetbal krijg
Wellicht is dat ouderdom
in je dromenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:onlogisch
Zou gaaf zijn als we de technologie hiervoor krijgen. Venus bewoonbaar maken, de maan, Mars. Genoeg ruimte
In de ruimte is genoeg ruimte jaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:onlogisch
Zou gaaf zijn als we de technologie hiervoor krijgen. Venus bewoonbaar maken, de maan, Mars. Genoeg ruimte
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Denk je dat hij je vergeten is, of dat hij gewoon helemaal niet geïnteresseerd is in hetgeen wat jij vindt of denkt? (En wat zou je erger vinden?)quote:
Ik denk het laatste. En ik geef toe, dat doet pijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je dat hij je vergeten is, of dat hij gewoon helemaal niet geïnteresseerd is in hetgeen wat jij vindt of denkt? (En wat zou je erger vinden?)
Oh nee hoor, ik merk juist dat ik alleen nog maar naar Feyenoord kijk. En ook steeds meer wedstrijden ga, dus verval is het niet echt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Het verval is ingezet.
De volgende stap is je SC opzeggen en je definitief vestigen in Mokum met het meisje.
Sorry, ik was je vergeten. (hoe kon ik?) Terwijl ik jou op voetbalgebied ontzettend hoog heb zitten.quote:
Je gaat naar de wedstrijden ja, maar of je ze ook daadwerkelijk ziet is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik merk juist dat ik alleen nog maar naar Feyenoord kijk. En ook steeds meer wedstrijden ga, dus verval is het niet echt.
waarschijnlijk geniet hij op die manier meerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je gaat naar de wedstrijden ja, maar of je ze ook daadwerkelijk ziet is een ander verhaal.
Dat is toch ook helemaal niet rullevant.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je gaat naar de wedstrijden ja, maar of je ze ook daadwerkelijk ziet is een ander verhaal.
Je gaat niet voor je plezier naar de Kuip.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk geniet hij op die manier meer
Ik kijk soms de samenvatting terug 'savonds en dan vraag ik me toch af of ik wel in het goede stadion heb gezeten. Ik mis zo ongeveer de helft.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet rullevant.
Afgelopen 2 seizoenen waren wel heel extreem wat dat aan gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je gaat niet voor je plezier naar de Kuip.
Alleen tijdens de 6-2 en zelfs toen was het soms stil, omdat iedereen in shock was.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Afgelopen 2 seizoenen waren wel heel extreem wat dat aan gaat.
Ook amper nog beleving in het stadion.
@Caland @onlogischquote:
Argentijn en bodem in één zin.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger vond ik doorsnee potjes in de Premier League ook heel mooi, nu volg ik het nauwelijks meer. Alle clubs beginnen ook meer op elkaar te lijken, en zelfs de bodemploegen kunnen allemaal Argentijnen en weet ik veel wat halen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen tijdens de 6-2 en zelfs toen was het soms stil, omdat iedereen in shock was.
PSV is een faalploeg met een faalcoach. Die zijn al kansloos sinds jullie erover heen gingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]jammer dat het niet voor de beker was, hoop niet dat we die punten nog nodig gaan hebben
ik vind dat ze het aardig volhouden, dat hij (nog) geen bijzondere coach is ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV is een faalploeg met een faalcoach. Die zijn al kansloos sinds jullie erover heen gingen.
Wie in de Eredivisie zou Ajax of PSV kunnen tegenhouden? Dan is het gewoon een enorme miskleun als je zo'n grote voorsprong weggeeft. Geen van de overige 16 ploegen zou iets moeten kunnen inbrengen tegen Ajax en PSV, toch zien ze kans om eruit te vliegen tegen RKC voor de beker en gewoonweg afzichtelijk voetbal te spelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat ze het aardig volhouden, dat hij (nog) geen bijzondere coach is ben ik wel met je eens
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen tijdens de 6-2 en zelfs toen was het soms stil, omdat iedereen in shock was.
developen vanuit je browser, geen software meer voor nodigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zag het ja. Geen idee wat ze daar mee willen.
Waardeloos dus. Doe mij maar gewoon losse apps.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
developen vanuit je browser, geen software meer voor nodig
wanneerquote:
Je klinkt als een opaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waardeloos dus. Doe mij maar gewoon losse apps.
Je slaat mij wederom over. Nepvriend. Ik kom je steken in Stiens.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was de Don en Lans ook al vergeten. Maar in hun mening was ik wél daadwerkelijk geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je slaat mij wederom over. Nepvriend. Ik kom je steken in Stiens.
Klootzak je maakt het alleen maar erger. Pestventje.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was de Don en Lans ook al vergeten. Maar in hun mening was ik wél daadwerkelijk geïnteresseerd.
GRAPJE RENS!!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klootzak je maakt het alleen maar erger. Pestventje.
Er staan echt alleen maar kansloze mensen tussen, dus niet getreurd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je slaat mij wederom over. Nepvriend. Ik kom je steken in Stiens.
Zo danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:23 schreef RensAjacied het volgende:
Stik erin met je topic. Ik voel mij gepasseerd.
Sorry dat ik de kans liep lopen om jou te noemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er staan echt alleen maar kansloze mensen tussen, dus niet getreurd.
Liep lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry dat ik de kans liep lopen om jou te noemen.
Chapeauquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry dat ik de kans liep lopen om jou te noemen.
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In de overige wedstrijden liep je het lopen
Doorgaans komen hoogbegaafde mensen niet in de problemen bij het formuleren van een zin op papier (of online).quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
Schijnt dat je enorm hoogbegaafd bent als je al met het volgende woord bezig bent in je hoofd.
Ik heb dat niet, maargoed als proleet zijnde ( @onlogisch ) heb je dat ook niet zo snelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
Schijnt dat je enorm hoogbegaafd bent als je al met het volgende woord bezig bent in je hoofd.
klopt, hoogbegaafde mensen staan er om bekend nooit fouten te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doorgaans komen hoogbegaafde mensen niet in de problemen bij het formuleren van een zin op papier (of online).
Als zijndequote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb dat niet, maargoed als proleet zijnde ( @:onlogisch ) heb je dat ook niet zo snel
het is wat meidquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik voel mij inderdaad nog altijd niet zo fit. Komt met name door de kou, wind en regen.
Hier niet hoor.quote:
Kan niet meer wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:15 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM heeft mijn tweet leuk gevonden!!!
Tering, deze dag kan niet meer jongens
jij kan niet meerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:15 schreef onlogisch het volgende:
3kquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:29 schreef Doublepain het volgende:
@:kingroland
Op wat voor startsalaris aim jij
Jij maakt ook wat mee he.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik was vorige week dichtbij PWC, mooi gebouw
O MIJN FUCKING GOD WAT PRACHTIG ZGE HAHAHFHJDSHJDHUDHH OJGELOFELIJK NIEUWE HOOGTEPUNT IN JE LEVENquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:15 schreef onlogisch het volgende:
volgens mij meen je hier niet zo veel vanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
O MIJN FUCKING GOD WAT PRACHTIG ZGE HAHAHFHJDSHJDHUDHH OJGELOFELIJK NIEUWE HOOGTEPUNT IN JE LEVEN
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
Mooi dat die engnek daar is ontslagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀 goede poep goede pOep👌 dat ✔ is zeker goede👌👌poep👌👌daar👌👌👌 ✔daar ✔✔als ik het zelf mag zeggen 💯 ik zeg het 💯 dat is waar ik het over heb precies dat (chorus: precies dat) mMMMMᎷМ💯 👌👌 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌👌 👌 💯 👌 👀 👀 👀 👌👌Goede poepquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀 goede poep goede pOep👌 dat ✔ is zeker goede👌👌poep👌👌daar👌👌👌 ✔daar ✔✔als ik het zelf mag zeggen 💯 ik zeg het 💯 dat is waar ik het over heb precies dat (chorus: precies dat) mMMMMᎷМ💯 👌👌 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌👌 👌 💯 👌 👀 👀 👀 👌👌Goede poep
was dat zo'n engnek? echt geen ideequote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooi dat die engnek daar is ontslagen.
Mwoah.quote:
Dat is geen onhandige kennis op boerenzuipfeestjesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik kan je sinds vandaag in de stabiele zijligging leggen.
Eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is geen onhandige kennis op boerenzuipfeestjes
Moest je vandaag ELH of brandjes blussen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee eerste keer. Volgende week weer van 9.00 tot 17.00. JEZUS.
Walgelijke kinderfilm?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:45 schreef KingRoland het volgende:
@:johannes_vermeer
wat is de mening van René als het gaat om Detective Pikachu?
Zelfs JanCees vindt dit baggerquote:
Laat @JanCees even zelf zijn mening vormen, Lenny.quote:
Eerste Hulp.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moest je vandaag ELH of brandjes blussen?
was een mega hit gekquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Watje mij?
Ik dacht dat je dit te blije muziek zou vinden. Is dat niet dan?
Hoe was je bekerfinale maat?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Watje mij?
geweldig nummerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Watje mij?
Doe niet net alsof @JanCees niet voor zichzelf kan opkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat @:JanCees even zelf zijn mening vormen, Lenny.
@JanCees heeft het soms moeilijk met alle pesterijen in dit topic. Je moet af en toe oog kunnen hebben voor de medemens.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe niet net alsof @:jancees niet voor zichzelf kan opkomen.
Jancees heeft een dikke huidquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:JanCees heeft het soms moeilijk met alle pesterijen in dit topic. Je moet af en toe oog kunnen hebben voor de medemens.
Vetzakquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:35 schreef Elan het volgende:
Zo maar even een pizza laten komen hier. Wat hebben jullie gegeten?
piepersquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:35 schreef Elan het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:JanCees heeft het soms moeilijk met alle pesterijen in dit topic. Je moet af en toe oog kunnen hebben voor de medemens.
Smerig varkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:35 schreef Elan het volgende:
Die Koos doet het even niet meer.quote:
bedankt hansquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die Koos doet het even niet meer.
chili con carne.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:35 schreef Elan het volgende:
Goed goed. Net terug van korfbaltoernooi nichtje. Ze heeft niet het talent van Stijn.quote:
het was weer een zwaar weekend?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Krijg stempas binnen
Wist niet eens dat er weer verkiezingen zijn (lol)
Misschien moet je wat minder snuiven.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Krijg stempas binnen
Dit weekend wordt zwaarderquote:
wtf kampioen alquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit weekend wordt zwaarder
Zaterdag kampioen
Maandag al vrij genomen (lol)
Van harte Caland.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit weekend wordt zwaarder
Zaterdag kampioen
Maandag al vrij genomen (lol)
Ja zaterdag tegen de nummer 2quote:
2 jaar geleden en wellicht dit jaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
alleen meegemaakt als kind en dan ging je niet 2 dagen zuipen
snel dan zeg of heel veel punten voor ?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zaterdag tegen de nummer 2
Maar die komen uit Arnhem en we spelen thuis
Dus die komen of niet of niet levend het terrein af, daar zijn we namelijk flink genaaid
Veel punten voor, kleine competitie en de laatste 2 wedstrijden komen te vervallen als dat nergens om gaat (ook Arnhemse clubs, willen niet meer tegen ons voetballen)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
snel dan zeg of heel veel punten voor ?
7 wtf. Wij nog 3. (en misschien nacompetitieaids)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
ik moet nog 7 wedstrijden caland
al is eentje met kermis dus die gaat niet door
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel punten voor, kleine competitie en de laatste 2 wedstrijden komen te vervallen als dat nergens om gaat (ook Arnhemse clubs, willen niet meer tegen ons voetballen)
Heb hem al weggetyftquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Krijg stempas binnen
ja 16 juni laatste lolquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
7 wtf. Wij nog 3. (en misschien nacompetitieaids)
wij spelen niet tegen 1 club omdat er altijd finnen meedoenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een beetje de naam tegen
Zijn gewoon lieve jongens
Jammer ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens bedankt nog @:elan voor het up-to-date houden betreft het weer
Volgende week toch veel zon?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De maand mei kunnen we als verloren beschouwen.
Stem FVD kklulquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Krijg stempas binnen
Verdomme.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima, na vandaag veel stress omdat mijn scriptie maand eerder klaar moet door mijn domme kopquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goed goed. Net terug van korfbaltoernooi nichtje. Ze heeft niet het talent van Stijn.
Hoe gaat ie met jou?
Als de zon maar schijnt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat meer dan nu ja maar temp ligt op 15 graden.
Lol een maand ook. Kan de SC je niet helpen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima, na vandaag veel stress omdat mijn scriptie maand eerder klaar moet door mijn domme kop
Ultieme genot wel
Weet niet of een knokploeg gaat helpenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lol een maand ook. Kan de SC je niet helpen?
Hoopte vooral op mooi weer in het laatste weekend van mei.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het vooruitzicht op een hittegolf half mei was iets te enthousiast
Moet je 'm ook presenteren?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet of een knokploeg gaat helpen
Kan altijd nog maar tot nu toe worden de vooruitzichten op mooi weer iedere keer weer uitgesteld.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoopte vooral op mooi weer in het laatste weekend van mei.
Ik wel, dat verklaart ook mijn Haxball skillsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
alleen meegemaakt als kind en dan ging je niet 2 dagen zuipen
Ja dat ook nog, kut levenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Moet je 'm ook presenteren?
VBL SC meet daar, en de eerste kankerlul die je geen voldoende geeft is aan de beurt.
Het kwik stijgt genotquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat meer dan nu ja maar temp ligt op 15 graden.
Ken ik jouquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:16 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik wel, dat verklaart ook mijn Haxball skills
Ik heb ook helemaal geen zin meer om dat te gaan kijken. Slinger wel netflix aan of zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Liverpool-Barcelona weinig spanning meer kent.
Nee johquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]we wonen wel in Nederland hé
op de ene dag kan het 12 graden zijn en later kan het opeens 24 zijn.
Ach ja, even de eventuele tegenstander van Ajax aanschouwen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin meer om dat te gaan kijken. Slinger wel netflix aan of zo.
Ik moet het nog zien hoor. Ben wel benieuwd naar de start van Liverpool.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Liverpool-Barcelona weinig spanning meer kent.
Mwuah, ze missen ook Salah en Firmino he. Ik denk niet dat dit nog spannend wordt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien hoor. Ben wel benieuwd naar de start van Liverpool.
De kans is groter dat het een saaie pot gaat worden ja. Maar toch, er zijn gekkere dingen voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, ze missen ook Salah en Firmino he. Ik denk niet dat dit nog spannend wordt.
Laten we hopen op een spannende pot.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De kans is groter dat het een saaie pot gaat worden ja. Maar toch, er zijn gekkere dingen voorbij gekomen.
Geef mij ff een kick als het 3-0 staat of zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De kans is groter dat het een saaie pot gaat worden ja. Maar toch, er zijn gekkere dingen voorbij gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |