We kunnen wel wat nieuwe aanwas gebruikenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Benieuwd wie we met de TT gaan lokken.
Zie ik niet gebeurenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:18 schreef MCH het volgende:
Benieuwd of Leicester dit nog 29 minuten volhoudt.
Kloptquote:Op maandag 6 mei 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar mannen van Nederland moeten niet met jou neuken
Hoop ook dat Liverpool eindelijk eens kampioen gaat worden. Liefst door een kopbal van van Dijk in de 94ste minuut in de laatste wedstrijd.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik het zie gebeuren maar ik zie het niet gebeuren denk ik
Hahaha. Ik moet over het algemeen iemand erg leuk vinden om het erop te kunnen. En er is nu niemand en heb ik ook geen behoefte aan eigenlijkquote:Op maandag 6 mei 2019 22:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Een lekkere zwoele Portugees is ook prima toch of een bonkige Grunneger
Lijkt @Senn88 wel, nou ja prima als je er zo happy van wordt.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha. Ik moet over het algemeen iemand erg leuk vinden om het erop te kunnen. En er is nu niemand en heb ik ook geen behoefte aan eigenlijk. Dus lekker seksloos leven
Niet eens misschien dat ik op haar lijkquote:Op maandag 6 mei 2019 22:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt @:senn88 wel, nou ja prima als je er zo happy van wordt.
jammerquote:Op maandag 6 mei 2019 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop ook dat Liverpool eindelijk eens kampioen gaat worden. Liefst door een kopbal van van Dijk in de 94ste minuut in de laatste wedstrijd.
Nou, dat verstoort de fantasie wel hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je een knappe vrouw ziet op televisie en je komt erachter dat ze lesbisch is, houdt dat je toch niet tegen.
Denk je dan niet 2 seconden na de unload wat ben ik voor treurige incel?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dat verstoort de fantasie wel hoor.Maar dan nog mag ik er graag naar kijken.
huehuequote:Op maandag 6 mei 2019 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik ze er ook wel eens ingeschoten.
Ik zeg toch dat het de fantasie verstoort.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Denk je dan niet 2 seconden na de unload wat ben ik voor treurige incel?
She is preciousquote:Op maandag 6 mei 2019 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL hebben ze nog niet kunnen kopen.
Die pikken je zaad tenminstequote:
Jij bent happyquote:
Onderbroeken met een bruine veeg erin jaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onderbroekenlol op de vroege morgen.
Ligt aan de leeftijd toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onderbroeken met een bruine veeg erin ja
Zoals het hoortquote:
Nog liegen ookquote:
Ik snap ook niet dat er weinig begrip lijkt te zijn voor de vriend van ts.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Mooi topic weer waar de wappies van fok iemand vertellen dat het heel normaal is om je partner te vertellen dat je uitgewoond wilt worden door anderen en dan hem bekrompen noemen als hij niet verder wil.
Nee, het is knap van haar dat ze haar gevoel durft uit te spreken. Zijn gevoel is bekrompen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er weinig begrip lijkt te zijn voor de vriend van ts.
Ik snap die vriend juist wel. Het is drank, dan drugs en nu opeens seks met anderen. Ik zou daar ook niet om staan te springen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap die vriend juist wel. Het is drank, dan drugs en nu opeens seks met anderen. Ik zou daar ook niet om staan te springen.
Ik vind t ook goed dat ze het bespreekbaar heeft gemaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, het is knap van haar dat ze haar gevoel durft uit te spreken. Zijn gevoel is bekrompen.
Er zullen er wel alvast een paar in haar DM hebben gehangen gezien de posters.
Dat is het ook, bespreken is altijd goed. Je moet alleen niet gaan lopen mieren en hem de boeman maken als hij er op die manier geen toekomst in ziet. Dat is precies wat nu gebeurtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t ook goed dat ze het bespreekbaar heeft gemaakt.
Troostende Faxies zijn zo zieligquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, het is knap van haar dat ze haar gevoel durft uit te spreken. Zijn gevoel is bekrompen.
Er zullen er wel alvast een paar in haar DM hebben gehangen gezien de posters.
Oh zo even lezen op kantoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t ook goed dat ze het bespreekbaar heeft gemaakt.
Zoals daar gepost “is hij daar gewoon nog niet klaar voor”. Alsof het een ontwikkelingsproces is met dit als verheven doelquote:
Ik vind het vooral schokkend dat die meid op haar 24e al denkt dat dit het was en dat het nooit meer beter wordtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals daar gepost “is hij daar gewoon nog niet klaar voor”. Alsof het een ontwikkelingsproces is met dit als verheven doel
Lekker settelen en je leven lang klagen over je partner en dat je spijt hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schokkend dat die meid op haar 24e al denkt dat dit het was en dat het nooit meer beter wordt
Nou ja, het hoeft idd ook nooit beter te worden. Kan wel, maar hoeft niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schokkend dat die meid op haar 24e al denkt dat dit het was en dat het nooit meer beter wordt
Heb je iemand laten gaan dan waarvan je nu denkt daar had ik nu nog samen gelukkig mee kunnen zijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het hoeft idd ook nooit beter te worden. Kan wel, maar hoeft niet.
Ik snap hem ergens wel maar hij trekt wel heel snel de stekker er uit vind ikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ookquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:16 schreef Vinniiee het volgende:
Wat wel vreemd is, is dat ze samenwonen maar dan wel via whatsapp bespreken.
Waarschijnlijk dit. Hoop ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:24 schreef Allures het volgende:
Of hij is met ruzie weg gegaan en appte er toch nog over
Nog niet idd. Misschien is hij te snel. Maar wij weten natuurlijk niet hoe zij haar standpunt heeft verwoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik snap hem ergens wel maar hij trekt wel heel snel de stekker er uit vind ik
Geef dat kind ook een beetje de ruimte om op een onhandige manier zichzelf uit te spreken. Zo veel doet ze niet daadwerkelijk toch? Volgens mij is het vooral veel twijfelen en praten en weinig doen. Ook als je naar dat andere topic kijkt
Als je dat ergens in veiligheid kwijt moet kunnen is het toch je partner lijkt me
Of hij is even weggegaan en ze kon er toch niet mee wachten tot hij weer terug was. Niet gelijk weer de schuld bij een partij leggenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:24 schreef Allures het volgende:
Of hij is met ruzie weg gegaan en appte er toch nog over
Ik wil de gezichten van die gasten weleens zien als hun eigen vriendin dat ooit zegt!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel zoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals daar gepost “is hij daar gewoon nog niet klaar voor”. Alsof het een ontwikkelingsproces is met dit als verheven doel
Dat is anders!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil de gezichten van die gasten weleens zien als hun eigen vriendin dat ooit zegt!
Kan me niets bevredigenders bedenken in het levenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker je mannetje aanschouwen terwijl hij hijgend achter jonge vrouwtjes aanrent.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:50 schreef MissMSX het volgende:
Hoe dan ook: epische kutnacht gehad en nu een epische aankomende oogbalhoofdpijn om naar uit te kijken
wacht er wordt hier meteen iets in gegooid van ze rolt waarschijnlijk ergens van een ketel af, ik zet daar aan de andere kant iets nucterders tegenover en dan zet ik het bij 1 partijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of hij is even weggegaan en ze kon er toch niet mee wachten tot hij weer terug was. Niet gelijk weer de schuld bij een partij leggen
Als ze dat zo afgesproken hebben is het toch goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker je mannetje aanschouwen terwijl hij hijgend achter jonge vrouwtjes aanrent.
Heb je lekker gegeten zaterdag?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of hij is even weggegaan en ze kon er toch niet mee wachten tot hij weer terug was. Niet gelijk weer de schuld bij een partij leggen
Blijkbaar vindt één partij het niet zo top, dus dan is het niet zo'n beste afspraak.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze dat zo afgesproken hebben is het toch goed.
In dat topic is het nogal een eenzijdige afspraak.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt één partij het niet zo top, dus dan is het niet zo'n beste afspraak.
Kom kom, beetje sneren hier mag wel tochquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze dat zo afgesproken hebben is het toch goed.
Ja, want vinnie z’n opmerking was ook serieus.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
[..]
wacht er wordt hier meteen iets in gegooid van ze rolt waarschijnlijk ergens van een ketel af, ik zet daar aan de andere kant iets nucterders tegenover en dan zet ik het bij 1 partij
Mooi
Bestaansrecht van dit topicquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom kom, beetje sneren hier mag wel toch
Het lijkt ook wel of er hier steeds vaker niet tussen de regels door gelezen kan wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |