quote:Margriet van der Linden (Moltalk, De tafel van taal) begint met haar langverwachte talkshow, voortaan de vaste zomervervanger van De wereld draait door. Gaat ze het net zo goed doen als Matthijs van Nieuwkerk?
Margriet van der Linden (48) begint met haar langverwachte talkshow, voortaan de vaste zomervervanger van De wereld draait door. Het is de bedoeling dat er in M andersoortige gesprekken gevoerd worden dan in andere praatprogramma's. Daar is wat Margriet betreft de zomer ideaal voor: “Ik wil me niet laten hinderen door een verouderd idee dat alles in de zomer eindeloos stilligt. Dat hele concept van komkommertijd, dat zit nog behoorlijk vast aan de fabrieksfluit. Het andersoortige zit vooral in de toon en de kleur die ik met me meebreng en de kleinere en grotere keuzes die wij met elkaar op alle vlakken hebben gemaakt en nog gaan maken.” Margriet presenteerde eerder Zomergasten, MolTalk en De tafel van taal. Ook was ze hoofdredacteur van Opzij.
‘Vrouwelijke Matthijs’
Angela de Jong, tv-recensent voor AD, heeft hoge verwachtingen. “Ik heb Margriet van der Linden leren waarderen in Wie is de Mol? en in MolTalk doet ze het zo goed. Ze is gevat, heeft ironie en is eigen genoeg om een talkshow te kunnen dragen. Ik vind haar een beetje de vrouwelijke Matthijs. Helaas ook grachtengordel, maar ze is autonoom genoeg om daar de draak mee te steken. Ik denk dat ze een groot publiek kan vermaken. ”
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gooi dit eens in de OP.
https://twitter.com/dit_is_M
https://www.facebook.com/ditisM/
Zat haar zo ook eens te bekijken, maar idd ze wordt ouder... we worden allemaal ouder!quote:
Wie niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Chazia Mouraliquote:
Goede vraag. Volgens mij heeft ze een heel erg rijke man dus die vond het wel beste verder denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:49 schreef monkyyy het volgende:
Heeft zjazja eigenlijk nog iets anders gedaan daarna?
Ze was laatst bij Prem in de nacht.... Ze schrijft!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:49 schreef monkyyy het volgende:
Heeft zjazja eigenlijk nog iets anders gedaan daarna?
Dat zeg ik.quote:
In 2003 werd Mourali gekozen tot lingeriedraagster van het jaar.quote:
Ben je vorige week ingestapt?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:17 schreef monkyyy het volgende:
De echte tragedie is natuurlijk dat aandelen Ajax -20% staan.
Nope. I can dodge bullets baby.quote:
Wel, het loopt met het bewuste gezinnetje niet best af... geen moederdag en ook geen vaderdag, en niemand van het stel die dat nog betreuren kan.quote:
Nou je het zegt. Nu ben ik droevig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wel, het loopt met het bewuste gezinnetje niet best af... geen moederdag en ook geen vaderdag, en niemand van het stel die dat nog betreuren kan.
Dorus ook niet meer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:50 schreef Toby56 het volgende:
Dora... een naam die je niet zo vaak meer ziet.
Ansichtkaarten. Ook een woord dat je niet veel meer ziet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar valt wel een aantal leuke ansichtkaarten mee te fiksen.
Welke ander geluid? Klimaatverandering is een feit hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Wordt ook gewoon geen ander geluid uitgenodigd meer tegenwoordig. Wel zo makkelijk.
Ja en het is alleen de vraag op welke manier we er mee omgaan. En daar is wel discussie over aan tafel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Welke ander geluid? Klimaatverandering is een feit hoor.
Ja dat zal best.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Welke ander geluid? Klimaatverandering is een feit hoor.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:wereldgozer
@:powerloungen
Gameren en Coronelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:wereldgozer
@:powerloungen
Ze kakelt overal doorheen dat kindquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:01 schreef monkyyy het volgende:
Anne Fleur zo meteen. Alleen haar aanwezigheid zet bepaalde lieden hier op tilt.
Naja het is wel een stuk minder verslavend.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:16 schreef Karzai het volgende:
pilletje beter dan coke![]()
chemische troep versus natuur produkt
Ik heb het één keer geprobeerd. Lang geleden. Even een "woeiii moment" daarna weer. En weer. Daarna kreeg ik wat minder prettigere gevoelens. Erg onrustig. Het hart dat overuren maakte.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:19 schreef Karzai het volgende:
ligt ook een beetje aan jezelf, ik was zo van de coke af. Gappie van me heeft het er moeilijker mee
Aan de ene kant geen zin. Andere kant kan je er voor zorgen dat bepaalde partijen kleiner blijven.quote:
Goh.quote:
Hij krijgt nu advies hoor. Om wetgeving te formuleren en in te brengen die voortkomen vanuit zijn denkbeelden.quote:
Geen idee, waarom? Vond je hem vervelend?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:26 schreef Martinello het volgende:
Wie is dat jongetje met dat brilletje die alles zo goed weet?
Geerten Waling.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:26 schreef Martinello het volgende:
Wie is dat jongetje met dat brilletje die alles zo goed weet?
Een beetje ja.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee, waarom? Vond je hem vervelend?
waar is die knul van dan?quote:
Columnist ofzo, zo werd ie aangekondigdquote:
ah oke dat had ik niet meegekregenquote:Op maandag 20 mei 2019 20:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Columnist ofzo, zo werd ie aangekondigd
Ik kende hem ook niet. ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 20 mei 2019 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oke dat had ik niet meegekregen
Op z'n achterhoofd ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:13 schreef Bocaj het volgende:
Op het voorhoofd van grapper grapper kun je een eitje bakken!
Ze laten op uitgaansavonden wel veel bloot zien!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Vrouwen moeten zich maar niet zo goedkoop kleden
Laten we emigreren naar Afrikaquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:16 schreef asco het volgende:
Al die linkse seksistische vrouwen. Echt de ondergang van ons continent.
Zou wel terecht zijnquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:32 schreef Oscar. het volgende:
HEEL DE NAM IN HET GEVANG
Geloof je het zelf Spong
EN REKEN MAAR DAT DAT GAAT GEBEURENquote:
Die ouwe naaktloper gaat er zijn levenswerk van makenquote:
Spong zijn Magnum Opus wordt het onderuit schoffelen van de NAMquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:33 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Die ouwe naaktloper gaat er zijn levenswerk van maken
Bron: NOSquote:De PvdA-achterban was, na de kiezers van ChristenUnie/SGP, juist het meest loyaal aan de partij. Er bleven relatief weinig PvdA'ers thuis, en een aanzienlijk percentage stemde net als twee maanden geleden PvdA.
3: Ouderen houden van de PvdA
Net als bij de laatste twee verkiezingen was vooral het aandeel 65-plussers dat PvdA stemde groot. Bijna de helft van de PvdA-kiezers is ouder dan 65. Zelfs bij 50Plus en het CDA is het aandeel ouderen niet zo groot.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Welke personage speelt Frank Lammers nu weer
Al onze rotzooi van ali expres halen omdat het daar een paar euro goedkoper is.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:14 schreef Bocaj het volgende:
Wat houdt dat in? Meedoen met de globalisering?
In het vliegtuig stappen en in New York inkopen gaan doen?
Nou dan gaan we wel naar de action waar 16 jarige juffies aan de kassa staan die nog geen boe of bah kunnen zeggen en 5 euro per uur verdienen!quote:Op maandag 27 mei 2019 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al onze rotzooi van ali expres halen omdat het daar een paar euro goedkoper is.
Is zij die hysterische stem?quote:Op maandag 27 mei 2019 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Hadewych verdient toch lekker bij met KRUITVAT!!!!!!!!!!!!!
hugo voelde zich op zijn pikkie getraptquote:Op woensdag 12 juni 2019 19:11 schreef tralalala het volgende:
Dat jongetje was een beetje MAD op Hugo
Bro tegen een 30 jaar oudere man zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2019 19:11 schreef tralalala het volgende:
Dat jongetje was een beetje MAD op Hugo
Present.quote:* Twan Huys over president Donald
Trump die zijn campagne officieel
lanceerde met een felle speech.
* Maarten van der Weijden zwemt vrijdag
weer de Elfstedentocht om geld op te
halen voor kankeronderzoek.
* Sjoerd Sjoerdsma van D66,Jelle Brandt
Corstius,diplomatiedeskundige Robert
van de Roer en nabestaande Anton
Kotte praten over hoe het nu verder
moet met het MH17-onderzoek na de
persconferentie van het JIT.
(onder voorbehoud)
Dan zet ik de counter in.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:55 schreef Bocaj het volgende:
Trump wordt vast weer door Twan door de mangel gehaald...
Repeal and replace!quote:
Ik weet niet wat dat is.quote:
Waar ga je staan dan, Winschoterdiep?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef monkyyy het volgende:
Overigens ga ik proberen een glimp van hem op te vangen.
Bonkevaartquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waar ga je staan dan, Winschoterdiep?![]()
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef Bocaj het volgende:
Waarom heeft hij deuken in zijn hoofd? Komt dat door de operatie die hij gehad heeft?
Zal wel weer kneiterdruk worden!quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef monkyyy het volgende:
Overigens ga ik proberen een glimp van hem op te vangen.
Mijn oma woonde aan de Bonkevaart!quote:
Hoe herkennen we je?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:51 schreef monkyyy het volgende:
Boh, ik ga aan de start aanwezig zijn en proberen live op teevee te komen.
Makkie. Ik ben een opvallende verschijning. Herken het hoofdpersonage.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Religies zoals de islam, het boeddhisme en in mindere mate het christendom worden door Nederlanders niet gezien als onderdeel van de Nederlandse identiteit.
Polarisatie
Hoewel Nederlanders het in de basis eens zijn over wat typisch Nederlands is, zijn mensen het niet altijd eens over de invulling daarvan: "Waar voor de één 'vrijheid' betekent dat je vrij bent om vast te houden aan bepaalde tradities, is voor de ander 'vrijheid' juist de mogelijkheid om daar tegen te demonstreren", aldus het rapport. Volgens het SCP botsen deze visies regelmatig, bijvoorbeeld bij de intocht van Sinterklaas, waardoor de indruk ontstaat van een gepolariseerd land.
Uit het onderzoek blijkt dat Nederlanders deze polarisatie zien als de grootste bedreiging voor Nederland. De islam wordt gezien als de op één na grootste bedreiging van de Nederlandse identiteit.
Sinds wanneer konden Amsterdammers op een burgemeester stemmen? Laat je goed informeren johquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:35 schreef Bocaj het volgende:
Daar komt Ocasio weer voorbij.... Kan gelukkig niet meedoen want te jong!
Zou ook een ramp zijn als haar volgers op haar zouden stemmen!
(Vergelijkbaar met de bewoners van A'dam die op Femke stemmen en nu met de gebakken peren zitten!)
Jankuhquote:
Ik dacht al wel dat hier een opmerking op zou komen....quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Sinds wanneer konden Amsterdammers op een burgemeester stemmen? Laat je goed informeren joh
Jaja. Tuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat hier een opmerking op zou komen....![]()
Vervang Femke maar met GL
Iedere Nederlander weet dat aankomende burgemeesters solliciteren naar de baan. (Al dan niet met een kruiwagen!)quote:
Het is een zomerprogramma... mag nix kosten...quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een saai onderwerp. Over een missie die halverwege komend decennium van start moet gaan. Alleen sterrenkundige nerds kunnen enthousiast worden van een raket die naar een saaie komeet gaat.Hadden ze niks beters?
Mozartquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:49 schreef Bocaj het volgende:
Wie heeft er niet mee mee ge blèrt met de Venga Boys....
Slecht idd.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:49 schreef cobain1994 het volgende:
Dit nummer zo verneuken..Schaam je diep..
Zelfs met een leuk salaris zou ik er niet snel heen trekken vanwege wat je krijgt voor je geld.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:21 schreef Karzai het volgende:
Groot deel van de stad is straatarm, en je moet 20 jaar op een sociale huurwoning wachten
Midden inkomens hebben geen kans meer hier
het werk is wel hierquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zelfs met een leuk salaris zou ik er niet snel heen trekken vanwege wat je krijgt voor je geld.
Zeer zeker maar dat is in mijn vakgebied bijna overal wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |