quote:
Sterkte daarmee!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben me toch een partijtje obscuur stampwerk techno aan het verzamelen, heul bruut.
Nicequote:
Hoe laat begin je? Dan zet ik VLC aan, en het geluid uitquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe laat begin je? Dan zet ik VLC aan, en het geluid uit
Probeer je weer vrouwelijke luisteraars voor je te winnen ?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben me toch een partijtje obscuur stampwerk techno aan het verzamelen, heul bruut.
Naar CULquote:Op maandag 6 mei 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
Misschien moeten we dat topic gewoon verhuizen
Dat gaat 'm hier niet worden met dat genre, hoewel er vast wel wat liefhebsters tussen zitten, want er zijn zat vrouwelijke DJ's die lekkere techno sets draaien.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeer je weer vrouwelijke luisteraars voor je te winnen ?
Lol wat weet jij nou van HIERquote:Op maandag 6 mei 2019 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat 'm hier niet worden met dat genre, hoewel er vast wel wat liefhebsters tussen zitten, want er zijn zat vrouwelijke DJ's die lekkere techno sets draaien.
Ik heb leuke rozijnenquote:
Haggis?quote:
quote:
quote:
Nee ik niet maar doe niet zo uit de hoogtequote:Op maandag 6 mei 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet jij er eentje op te noemen dan, poepeskeetje?
Vroegâh postte ik daar weleens, maar ja, ik vreet alleen maar fonduequote:Op maandag 6 mei 2019 20:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]Ik kan zo door naar CUL, maar dat doe ik niet.
![]()
Oh lekkerquote:
Ben daar nooit geweest. Is wel leuk hier, van alles wat.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Vroegâh postte ik daar weleens, maar ja, ik vreet alleen maar fondue
Jazeker meerdere keren in Schotland geweest.quote:
Ik vind het hier ook leukquote:Op maandag 6 mei 2019 20:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ben daar nooit geweest. Is wel leuk hier, van alles wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |