AH basic Ketchup:quote:Op maandag 6 mei 2019 17:21 schreef Goudenvis het volgende:
Niet weten dat huismerk precies hetzelfde is als a-merken maar dat het goedkoper is omdat er geen marge hoeft te worden afgedragen aan de supermarkt
hoe kan je 148 gram van iets hebben toegevoegd per 100 gramquote:Op maandag 6 mei 2019 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
AH basic Ketchup:
Ingrediënten: water, 28% tomatenpuree, suiker, azijn, gemodificeerd maïszetmeel, zout, aroma's.
Heinz:
Ingrediënten: Tomaten (148 g per 100 g tomato ketchup), azijn, suiker, zout, specerij- en kruidextracten (bevatten SELDERIJ), specerij
In.de AH basic is letterlijk meer water toegevoegd dan tomatenen dan tomatenpuree ook nog eens
Ze smaken meestal wel minder.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:21 schreef Goudenvis het volgende:
Niet weten dat huismerk precies hetzelfde is als a-merken maar dat het goedkoper is omdat er geen marge hoeft te worden afgedragen aan de supermarkt
Hoe kan een natte spons 200 gram zijn en maar 50 gram nadat ij erin knijp???quote:Op maandag 6 mei 2019 17:29 schreef CyberCow het volgende:
[..]
hoe kan je 148 gram van iets hebben toegevoegd per 100 gram
Dan ga je toch je gang, maar je gaat me niet vertellen dat iemand het gehele AH basic assortiment lekkerder vindt.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:28 schreef CyberCow het volgende:
Van zoute stengeltjes vind ik het basic merk lekkerder dan Bolletje. Dan ben ik toch gek als ik meer ga betalen.
Huismerk cola bij een feestjequote:Op maandag 6 mei 2019 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat is idd zó nasty, van die mensen die dat doen![]()
En dan vaak nog beweren dat het hetzelfde is als A-merk![]()
Nee dat is het niet! Heb ook weleens een rare uitspatting dat ik voor een goedkoop alternatief ga, maar word vrijwel altijd teleurgesteld en kan vervolgens de rest van de verpakking wegtieften omdat het niet te vreten is.
Moeten ze natuurlijk zelf weten die paupers zonder smaak, maar wat ik dan nog erger vind is dat je dan ergens op bezoek komt of op een feest. En dat je dan goedkope meuk krijgt voorgeschoteld, bv een fucking fles huismerk cola![]()
Of mensen op het werk die dan goedkope vlaai van de supermarkt trakteren omdat ze te gierig zijn om fatsoenlijke vlaai te bestellen![]()
Maar vervolgens wel 2 stukken vlaai zitten snaaien als een andere collega die jarig is wel met kwaliteitsvlaai aan komt zetten.
Oh boy...quote:Op maandag 6 mei 2019 17:29 schreef CyberCow het volgende:
[..]
hoe kan je 148 gram van iets hebben toegevoegd per 100 gram
Omdat je dan de vloeistof eruit haalt. Hier gaat het dus over de vloeistof die er nog wel moet blijven.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe kan een natte spons 200 gram zijn en maar 50 gram nadat ij erin knijp???
Dat lijkt mij ook heel sterk. De cola van Basic is echt niet te zuipen. Het was in mijn geval ook maar een voorbeeld dat niet altijd het A-merk beter is.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan ga je toch je gang, maar je gaat me niet vertellen dat iemand het gehele AH basic assortiment lekkerder vindt.
Jij denkt dat als je hele tomaten gaat pureren, je dan een ketchup kunt maken?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:14 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Omdat je dan de vloeistof eruit haalt. Hier gaat het dus over de vloeistof die er nog wel moet blijven.
[..]
Dat lijkt mij ook heel sterk. De cola van Basic is echt niet te zuipen. Het was in mijn geval ook maar een voorbeeld dat niet altijd het A-merk beter is.
Nee maar het deel wat restafval is dat vermeld je toch niet want dat is geen ingrediënt.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij denkt dat als je hele tomaten gaat pureren, je dan een ketchup kunt maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |