abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42778409
Ok,

Huismerk producten van de supermarkt zuigen zowiezo uber hard altijd maar vandaag had ik het toppunt !!

Ik had AH huismerk drop fruit duo`s

Ik dacht tjeh ik zie die redband en huismerk, huis merk was 24 cent goedkoper ik als echte Hollandischer koop natuurlijk het goedkoopste

Maar toen ik er een in mijn mond stak kwam er een rare mintsmaak af! Zit er engelse mint drop aan !! Gadver !! En ook nog eens kanonnen hard.

K heb die duivelse zak lekkersmerigheid in de ton gemieterd

Brood_Korst
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_42779338
Ik heb wel eens meegemaakt dat er een broodkorst in zat.
Tok.
pi_42779546
Mijn papa beweert altijd dat het uit dezelfde fabriek komt en alleen maar in een andere verpakking zit
pi_42779560
Bij groente en fruit maakt het niet zoveel uit, maar bij andere producten is er tussen merken vaak groot verschil. Pech hebben
pi_42779578
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:56 schreef nVincible het volgende:
Mijn papa beweert altijd dat het uit dezelfde fabriek komt en alleen maar in een andere verpakking zit
Jou pa is gewoon een beetje op zijn loetje getikt

want dat komt heul niet uit denzelfde fabriek, want red band maakt zulke kutzooi niet

AH Huismerk
pi_42782767
Ah daar is Brood_Korst. Ik had je al als vermist opgegeven. Het bonnetje dat ik kreeg heb ik verscheurd en aan een hond gegeven.
pi_42784146
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah daar is Brood_Korst. Ik had je al als vermist opgegeven. Het bonnetje dat ik kreeg heb ik verscheurd en aan een hond gegeven.
Ha toffe ellende

Onze altijd menstuerende chagrijnige vrouw bitch

Hoi
pi_42784425
quote:
Dat klopt.
Er zijn twee mogelijkheden:
1. Het begin van de shift wordt gebruikt voor B- en huismerken, aan het begin spoelen de leidingen door en wordt er achtergebleven rommel meegenomen, ook is de temperatuur niet goed waardoor er kleine afwijkingen aan vorm kunnen zijn. De midstream is altijd perfect en is voor het A-merk.
2. (zelf gezien) Er worden goedkopere grondstoffen gebruikt, of grondstoffen die zijn afgekeurd, maar die de leverancier weigert terug te nemen.

Wat voor merk je ook koopt, elk product moet aan minimale eisen voldoen wat betreft bacteriën, zware metalen en andere vergiften. Duurdere producten zijn lekkerder, maar goedkoper is niet schadelijk, het is alleen niet te vreten.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:09:44 #10
145158 Nonnel
Voor de liefhebber
pi_42784515
Redband heeft zo'n irritante spreuk in die reclames.
Signatuur enzo.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:11:45 #11
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_42784607
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:57 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Jou pa is gewoon een beetje op zijn loetje getikt

want dat komt heul niet uit denzelfde fabriek, want red band maakt zulke kutzooi niet

AH Huismerk
Dat komt wel uit dezelfde fabriek. Denk jij da tde Albert Hein voor elk huismerkartikeltje een eigen fabriek heeft? Tuurlijk niet. Denk na. Kutvent.
pi_42784764
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef dubidub het volgende:

[..]

Dat komt wel uit dezelfde fabriek. Denk jij da tde Albert Hein voor elk huismerkartikeltje een eigen fabriek heeft? Tuurlijk niet. Denk na. Kutvent.
Eg wel dat appie voor elke nieuwe huismerk een fabriek uit de grond ramme

pi_42784869
Vaak komt het uit de zelfde fabriek.Alleen gebruiken ze dan goedkopere ingredienten.
Bij zuivelproducten komt dat heel vaak voor.
pi_42784875
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:00 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Ha toffe ellende

Hoi
hehe, ik denk dat je in de war bent
pi_42789572
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

Dat klopt.
Er zijn twee mogelijkheden:
1. Het begin van de shift wordt gebruikt voor B- en huismerken, aan het begin spoelen de leidingen door en wordt er achtergebleven rommel meegenomen, ook is de temperatuur niet goed waardoor er kleine afwijkingen aan vorm kunnen zijn. De midstream is altijd perfect en is voor het A-merk.
2. (zelf gezien) Er worden goedkopere grondstoffen gebruikt, of grondstoffen die zijn afgekeurd, maar die de leverancier weigert terug te nemen.

Wat voor merk je ook koopt, elk product moet aan minimale eisen voldoen wat betreft bacteriën, zware metalen en andere vergiften. Duurdere producten zijn lekkerder, maar goedkoper is niet schadelijk, het is alleen niet te vreten.
Juah ik wist wel dat het uit dezelfde fabriek komt, ik zeg ook niet van niet , maar mijn papa beweerde dat het gewoon hetzelfde spul was in een andere verpakking. Die ouwe lul kan geen verschil proeven of zien.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:26:02 #16
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_42792379
Ze zeggen ook dat Bullit enzo uit dezelfde machine als Red Bull komt.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 01:47:14 #17
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_42793853
quote:
Dat is bij sommige producten ook zo, Campina bijvoorbeeld. Edah koffiemelk = AH koffiemelk.

Verder zijn er ook fabrikanten die alleen huismerken produceren.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_42793944
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef dubidub het volgende:

[..]

denk eens even niet zo naief. wereldwijd is er voldoende vraag naar alternatieve producten, dus het is prima mogelijk dat was AH zijn huismerk noemt, in het buitenland onder een andere naam te krijgen is. of wellicht zelfs in nederland ook.
pi_42795293
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:26 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ze zeggen ook dat Bullit enzo uit dezelfde machine als Red Bull komt.
Dat smaakt niet eens hetzelfde
  donderdag 19 oktober 2006 @ 07:11:07 #20
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42795306
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 07:05 schreef boyv het volgende:

[..]

Dat smaakt niet eens hetzelfde
kan het nog wel uit dezelfde machine komen
alleen bij bullit gebruiken ze gare grondstoffen enzo
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_42795320
Ik eet nooit zoet snoepgoed
Dus geen last van +)
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:00:17 #22
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42811504
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 07:15 schreef Camplo het volgende:
Ik eet nooit zoet snoepgoed
Altijd handig om te weten
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:04:13 #23
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42811620
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:13 schreef brood_korst het volgende:
Ok,

Huismerk producten van de supermarkt zuigen zowiezo uber hard altijd maar vandaag had ik het toppunt !!

Ik had AH huismerk drop fruit duo`s

Ik dacht tjeh ik zie die redband en huismerk, huis merk was 24 cent goedkoper ik als echte Hollandischer rasechte pauperschooier koop natuurlijk het goedkoopste

Maar toen ik er een in mijn mond stak kwam er een rare mintsmaak af! Zit er engelse mint drop aan !! Gadver !! En ook nog eens kanonnen hard.

K heb die duivelse zak lekkersmerigheid in de ton gemieterd

Brood_Korst
Still Pimpin' .. Ahaaight
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:05:58 #24
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42811664
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:00 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Ha toffe ellende

Hoi
slechte comeback x2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_42811702
ik heb wel eens gehad bij de AH had ik wat gekocht was niet over datum volgens de verpakking.. blijkt wat er in zit gewoon beschimmeld Kutwinkel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')