Jou pa is gewoon een beetje op zijn loetje getiktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:56 schreef nVincible het volgende:
Mijn papa beweert altijd dat het uit dezelfde fabriek komt en alleen maar in een andere verpakking zit![]()
Ha toffe ellendequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah daar is Brood_Korst. Ik had je al als vermist opgegeven. Het bonnetje dat ik kreeg heb ik verscheurd en aan een hond gegeven.
Dat klopt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:56 schreef nVincible het volgende:
Mijn papa beweert altijd dat het uit dezelfde fabriek komt en alleen maar in een andere verpakking zit![]()
Dat komt wel uit dezelfde fabriek. Denk jij da tde Albert Hein voor elk huismerkartikeltje een eigen fabriek heeft? Tuurlijk niet. Denk na. Kutvent.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:57 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Jou pa is gewoon een beetje op zijn loetje getikt![]()
want dat komt heul niet uit denzelfde fabriek, want red band maakt zulke kutzooi niet
AH Huismerk
Eg wel dat appie voor elke nieuwe huismerk een fabriek uit de grond rammequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat komt wel uit dezelfde fabriek. Denk jij da tde Albert Hein voor elk huismerkartikeltje een eigen fabriek heeft? Tuurlijk niet. Denk na. Kutvent.![]()
![]()
hehe, ik denk dat je in de war bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:00 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ha toffe ellende
Onze altijd menstuerende chagrijnige vrouw bitch
Hoi
Juah ik wist wel dat het uit dezelfde fabriek komt, ik zeg ook niet van nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dat klopt.
Er zijn twee mogelijkheden:
1. Het begin van de shift wordt gebruikt voor B- en huismerken, aan het begin spoelen de leidingen door en wordt er achtergebleven rommel meegenomen, ook is de temperatuur niet goed waardoor er kleine afwijkingen aan vorm kunnen zijn. De midstream is altijd perfect en is voor het A-merk.
2. (zelf gezien) Er worden goedkopere grondstoffen gebruikt, of grondstoffen die zijn afgekeurd, maar die de leverancier weigert terug te nemen.
Wat voor merk je ook koopt, elk product moet aan minimale eisen voldoen wat betreft bacteriën, zware metalen en andere vergiften. Duurdere producten zijn lekkerder, maar goedkoper is niet schadelijk, het is alleen niet te vreten.
Dat is bij sommige producten ook zo, Campina bijvoorbeeld. Edah koffiemelk = AH koffiemelk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:56 schreef nVincible het volgende:
denk eens even niet zo naief. wereldwijd is er voldoende vraag naar alternatieve producten, dus het is prima mogelijk dat was AH zijn huismerk noemt, in het buitenland onder een andere naam te krijgen is. of wellicht zelfs in nederland ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat komt wel uit dezelfde fabriek. Denk jij da tde Albert Hein voor elk huismerkartikeltje een eigen fabriek heeft? Tuurlijk niet. Denk na. Kutvent.![]()
![]()
Dat smaakt niet eens hetzelfdequote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:26 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ze zeggen ook dat Bullit enzo uit dezelfde machine als Red Bull komt.
kan het nog wel uit dezelfde machine komenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:13 schreef brood_korst het volgende:
Ok,
Huismerk producten van de supermarkt zuigen zowiezo uber hard altijd maar vandaag had ik het toppunt !!
Ik had AH huismerk drop fruit duo`s
Ik dacht tjeh ik zie die redband en huismerk, huis merk was 24 cent goedkoper ik als echte Hollandischer rasechte pauperschooier koop natuurlijk het goedkoopste
Maar toen ik er een in mijn mond stak kwam er een rare mintsmaak af! Zit er engelse mint drop aan !! Gadver !! En ook nog eens kanonnen hard.
K heb die duivelse zak lekkersmerigheid in de ton gemieterd![]()
Brood_Korst
slechte comeback x2quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:00 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ha toffe ellende
Onze altijd menstuerende chagrijnige vrouw bitch
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still Pimpin' .. Ahaaight
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |