Blegh. Ik hou niet van sushi.quote:
Ze hebben er wel meer dan datquote:
O ja, die moet ik ook nog steeds "doen".quote:Senora Rosa was gisteren erg geslaagd.
pilates hier maar de tijd komt weer eens voor geen meter uit...quote:Op maandag 6 mei 2019 16:45 schreef Debsterr het volgende:
En ik moet vanavond weer bootcampen maar ik wil GoT kijken en chillen.
Weet ik, mijn ervaring met kerst was behoorlijk kut dus ik kom er niet meerquote:Op maandag 6 mei 2019 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben er wel meer dan dat
[..]
O ja, die moet ik ook nog steeds "doen".
Op zich is de tijd prima, 19:30 tot 20:30. Snel douchen en dan tv aan. Maar ik zoek gewoon excuses om niet te gaanquote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Allures het volgende:
[..]
pilates hier maar de tijd komt weer eens voor geen meter uit...
Dus ik neig naar een dom rondje op van die domme apparaten want dan heb ik ten minste iets gedaan
Of skippen en morgen nieuwe ronde nieuwe kansen?
Drie uur gebeft van het weekend?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgenvroeg weer sporten; alleen nog steeds last van een stijve nek.
eet je dan er voor?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op zich is de tijd prima, 19:30 tot 20:30. Snel douchen en dan tv aan. Maar ik zoek gewoon excuses om niet te gaan.
Hebben ze bij Emma nog dat taste-ding?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hou wel van sushi zo op zijn tijd; ik ben dit weekend nog bij Emma geweest en dat was ook wel goed
Ik eet erna, vanwege de steen.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:57 schreef Allures het volgende:
[..]
eet je dan er voor?
Heb je dan niet zo'n steen op je maag
Je mond staat open.quote:
Ja dat vind ik altijd zo contra productiefquote:Op maandag 6 mei 2019 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet erna, vanwege de steen.
Maar met als gevolg dat ik vooraf kei honger heb en snel iets naar binnen snack voordat ik ga sporten
Tussen de middag een uur snelwandelen en naar het werk heen fietsen + 2x/week in de week.sporten om je spieren los te houden.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef Allures het volgende:
Hier van 7 tot 8
Er voor eten haal ik denk ik niet vooral niet als het nog even moet zakken, maar ik heb wel al honger dus tegen half 9 pas aan kunnen schuiven voel ik ook niet zo verdorie
Alleen als je whores weer afkort.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tussen de middag een uur snelwandelen en naar het werk heen fietsen + 2x/week in de week.sporten om je spieren los te houden.
Binnen notime ben je een sprietje of een tochtstrip.
Snickers toch weer wel?quote:Op maandag 6 mei 2019 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Sowieso is t helemaal niet verstandig een Brosje te eten voordat je anaal gaat hoereren!AMATEURS!
Pff. Nee, daar kom ik niet aan.quote:
Aantal maanden geleden nog wel op de donderdag.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben ze bij Emma nog dat taste-ding?
Da's 1 avond in de week en dan gebruiken ze je om nieuwe dingen uit te testen.
Was leuk/lekker.
Ja, heb het nu al op, dan gaat het welquote:Op maandag 6 mei 2019 16:57 schreef Allures het volgende:
[..]
eet je dan er voor?
Heb je dan niet zo'n steen op je maag
Daar hebben ze lakeien voor om iets te bakkenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd wat Harry en Meghan hebben gebakken
Een baby.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Zou toch sneu zijn als het jong een kop als een mislukte aardappel heeftquote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Dat kan dan niet?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:09 schreef CherryLips het volgende:
En ik wilde nog wel naar Windsor van de week.
Zal nu wel druk zijn met babyspotters. Even kijken wanneer ze hem voor de pers vertonenquote:
Over twee dagen hoorde ik net.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal nu wel druk zijn met babyspotters. Even kijken wanneer ze hem voor de pers vertonen
Iets met een kapotte klok die ook 2 keer per dag de goede tijd aangeeft...quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi hoe zulke mensen soms dingen oppikken he.
Inderdaad, je zou zeggen dat Faxie zich wel om andere dingen druk zou moeten makenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi hoe zulke mensen soms dingen oppikken he.
Nee hoorquote:Op maandag 6 mei 2019 18:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou zeggen dat Faxie zich wel om andere dingen druk zou moeten maken
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat Belgische meisje hebben ze ook gevonden
Dan heeft de verdachte ook al 2x vastgezeten voor verkrachtingenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Sprak er net nog over met een Antwerpse. Beruchte plek, zei ze. Heel onveilig. Al jaren.
Oh vreselijkquote:Op maandag 6 mei 2019 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat Belgische meisje hebben ze ook gevonden
Uitkijken voortaan.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:23 schreef Faxie het volgende:
Heb daar wel eens gereden. Echt zo'n achteraf havenbuurt. Maar zag er verder niet echt volk ofzo.
Ja dat is het punt. Er is daar bijna nooit iemand en 's avonds/'s nachts al helemaal niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:23 schreef Faxie het volgende:
Heb daar wel eens gereden. Echt zo'n achteraf havenbuurt. Maar zag er verder niet echt volk ofzo.
Nog even boodschappen halen en dan GoT kijken. Ben benieuwd hoe het verder gaat na de vorige afleveringquote:Op maandag 6 mei 2019 16:45 schreef Debsterr het volgende:
En ik moet vanavond weer bootcampen maar ik wil GoT kijken en chillen.
Ik kan het je al vertellen als je het nu wil wetenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog even boodschappen halen en dan GoT kijken. Ben benieuwd hoe het verder gaat na de vorige aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was gewoon licht toen het gebeurde.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is het punt. Er is daar bijna nooit iemand en 's avonds/'s nachts al helemaal niet.
Dat is niet het punt, want elders lees je weer over dat er ongure figuren rondhangen.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is het punt. Er is daar bijna nooit iemand en 's avonds/'s nachts al helemaal niet.
Het maakt ook geen flikker uit. Het kan overal gebeuren.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is niet het punt, want elders lees je weer over dat er ongure figuren rondhangen.
Ja goed, wat ik ervan begrepen heb is het een enge plek waar al vaker wat voor is gevallen.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is niet het punt, want elders lees je weer over dat er ongure figuren rondhangen.
's Avonds is het tegenwoordig ook nog licht, helder licht.quote:
Jij bent ook populair.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb quote alerts eens aangezet. Maar kak, wat irritant.
Nee, niet echt. Kan je nagaan als ik dat wel zou zijnquote:
Echt wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Kan je nagaan als ik dat wel zou zijn.
Nee. Maar sommige plekken staan wel bekend als onveilig. Die plek is daar één van.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
De mensen/mannen die zorgen voor die narigheid, dat is inderdaad niet aan een locatie gebonden.
Er staat nog niks op de planning. Of nee, dat is niet waar, er staat wat op de planning, maar daar heb ik nog geen stappen voor ondernomen.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt wel.
Wie ga je de volgende keer interviewen?
Wauwquote:Op maandag 6 mei 2019 19:46 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag ik vanmiddag. Meteen mijn week in een klap goed
.
Hey Samzz.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:46 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag ik vanmiddag. Meteen mijn week in een klap goed
.
Een ransuilquote:Op maandag 6 mei 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey Samzz.
Zie wel regelmatig uilen en enorm veel roofvogels de laatste jaren.
Maar deze specifieke zie ik hier nooit.
Welk type is het, weet je dat?
ZIet er uit als een gewone ransuil.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey Samzz.
Zie wel regelmatig uilen en enorm veel roofvogels de laatste jaren.
Maar deze specifieke zie ik hier nooit.
Welk type is het, weet je dat?
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:26 schreef O_o_ het volgende:
Hier zie je de laatste jaren veel ransapen in het straatbeeld.
@AirwiNquote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef MissMSX het volgende:
R&P / Al 5 jaar mijn eerste relatie, maar nu toch nieuwsgierig..
Ze wil nog even de cock caroussel berijden. Typisch.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef MissMSX het volgende:
En als ze er straks achterkomt dat er bijna geen lieve mannen meer bestaan, krijgt ze spijt van deze beslissing.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef MissMSX het volgende:
Toch jammer dat TS niet meer reageert.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef MissMSX het volgende:
Hoiquote:Op maandag 6 mei 2019 20:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En als ze er straks achterkomt dat er bijna geen lieve mannen meer bestaan, krijgt ze spijt van deze beslissing.
Dan mogen jouw dates zich gelukkig prijzenquote:
Het is ook allemaal compleet offtopicquote:Op maandag 6 mei 2019 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch jammer dat TS niet meer reageert.
Hoezo bestaan die bijna niet meer dan? Wat is er mis met ze?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En als ze er straks achterkomt dat er bijna geen lieve mannen meer bestaan, krijgt ze spijt van deze beslissing.
Planten zich niet voor.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo bestaan die bijna niet meer dan? Wat is er mis met ze?
Ergens is het toch ook gezond om je dat af te (blijven) vragen? Soort van kritische blik.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap die gevoelens wel. Jammer dat iedereen haar direct neersabelt. (Werd ze maar gesabeld huehue).
DAT SOORT GEDACHTEN ZIJN VERBOTEN EN WALCHELIJK!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vraag me bij zoveel dingen af “is dit het”.
Sowieso leven we in een maatschappij waar heel individualistisch wordt gedacht en gehandeld. Zo ook in het datinglevenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo bestaan die bijna niet meer dan? Wat is er mis met ze?
Daarom zal ik wel single zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
DAT SOORT GEDACHTEN ZIJN VERBOTEN EN WALCHELIJK!!!!!
Als het je eerste relatie is kan ik het me zeker goed voorstellen. Na een stuk of 10 moet je je misschien wel eens gaan afvragen of het niet aan jezelf ligtquote:Op maandag 6 mei 2019 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens is het toch ook gezond om je dat af te (blijven) vragen? Soort van kritische blik.
Ik snap je wel hoor.quote:
Heb ik me ook wel eens afgevraagd.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
TR GEMACHT hoor, dus de veegploeg is opgeroepenquote:
Volgens mij was dat die date die tegenviel.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor.
Had jij niet laatst een date gehad trouwens? Hoe is dat gegaan?
Is dit alles wat er is?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oké, ik dacht dat je nog een date op de planning had staan. Maar misschien verwar ik jou met iemand anders.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was dat die date die tegenviel.
Er is iemand die ik wat regelmatiger zie, alleen daar krijg ik niet helemaal het gevoel bij of het op de langere termijn genoeg diepgang gaat geven. Dat wil ik wel een kans geven, alleen heb geen zin om het idee te hebben dat ik iemand aan het lijntje aan het houden ben. Lastig wel
Ah lief van je dat je me dit guntquote:Op maandag 6 mei 2019 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik trek alvast een lijntje tussen Elvi en CE
Denk dat het niet om het stellen van de vraag gaat, maar om de zeer voortvarende oplossing waarmee het ter sprake wordt gebracht.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens is het toch ook gezond om je dat af te (blijven) vragen? Soort van kritische blik.
amateur. Apart mapje, meteen een filter over de beste en in dat mapje opslaanquote:Op maandag 6 mei 2019 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb net 100 selfies gemaakt en moet de beste er nog even uitzoeken
Je hebt een vagina toch? dan lig je altijd goed in de markt, want je kan zo aan seks komen als je wilt! /incelquote:Op maandag 6 mei 2019 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een andere vent zoeken. Kijken of ik nog een beetje goed in de markt lig
Al een DM van fax gekregen?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een andere vent zoeken. Kijken of ik nog een beetje goed in de markt lig
Ohquote:Op maandag 6 mei 2019 21:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Je hebt een vagina toch? dan lig je altijd goed in de markt, want je kan zo aan seks komen als je wilt! /incel
Nou ja zegquote:Op maandag 6 mei 2019 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij maakt die jongen helemaal kapot. Hij is nu nog aardig.
Ja mijn ex ook. Beste wat hij kon krijgen heeft hij laten gaan. Zijn gemis hoorquote:Op maandag 6 mei 2019 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste vriendje wilde ook rondkijken wat er nog meer te koop was. :S
Ik had daar te weinig inlevingsvermogen voor.
Ben jij zo'n catch, of was hij een butje?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja mijn ex ook. Beste wat hij kon krijgen heeft hij laten gaan. Zijn gemis hoor
Beide.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij zo'n catch, of was hij een butje?
Hoe is het nu met hem dan?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zielsgelukkig in een nieuwe relatie.quote:
Dit klinkt wel een beetje als BoTheParakeetquote:Op maandag 6 mei 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik weet heeft hij nu een nieuwe vriendin. Wens haar veel succes. Maar dat zal hij ook wel gaan verpesten.quote:
Mooi wel hoe die incels denkenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Je hebt een vagina toch? dan lig je altijd goed in de markt, want je kan zo aan seks komen als je wilt! /incel
Die heb ik toch al lang gehad gekkie.quote:
Was licht sarcastisch bedoeld. Maar volgens mijn ex-schoonouders was ik wel de liefste vriendin die hij heeft gehadquote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als BoTheParakeet
Dus je weet in ieder geval dat je de onderkant van de markt ook aanspreekt met je product. Huehuequote:
Wanneer gaan wij een keer samen een sapje doen?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was licht sarcastisch bedoeld. Maar volgens mijn ex-schoonouders was ik wel de liefste vriendin die hij heeft gehad
Dus eigenlijk is miss een beetje zoals de Action?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus je weet in ieder geval dat je de onderkant van de markt ook aanspreekt met je product. Huehue
Oh jezusquote:Op maandag 6 mei 2019 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is miss een beetje zoals de Action?
Geschikt voor iedereen?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is miss een beetje zoals de Action?
Daarom zei ik ook 'goed in de markt'quote:Op maandag 6 mei 2019 21:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus je weet in ieder geval dat je de onderkant van de markt ook aanspreekt met je product. Huehue
Maar heeft je landhuis een tennisbaan en een zwembad?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een keer samen een sapje doen?
Ik heb een landhuis en ben goed met computers.
Een whirlpool en een basketbalcourt.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar heeft je landhuis een tennisbaan en een zwembad?
Ja, alleen zal het hogere segment een beetje stiekem doen over dat ze langs zijn geweest, ander tasje meenemen enzo.quote:
Ooit gehoord van de opmerking: "oh wat een lieve baby?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was licht sarcastisch bedoeld. Maar volgens mijn ex-schoonouders was ik wel de liefste vriendin die hij heeft gehad
Goede weer hoor Hermanquote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de opmerking: "oh wat een lieve baby?"
Zijn zat fokkers die batsen en daarna erover liegen natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, alleen zal het hogere segment een beetje stiekem doen over dat ze langs zijn geweest, ander tasje meenemen enzo.
Ik heb geen pingquote:
Ik snap wat je bedoeld, maar dit was echt serieus bedoeld van mij.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de opmerking: "oh wat een lieve baby?"
Ben er ook niet helemaal straightforward over dat ik heb geschaard met Foldemort.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn zat fokkers die batsen en daarna erover liegen natuurlijk.
Denk dat niet echt. Maar zie het dan als waarschuwing want ben er niet gerust op.quote:
Of andersomquote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar op je te zitten dan. Breek je zo doormidden.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef scrupuleus het volgende:
Lijkt mij een genot dat elvi mij kapot maakt.
Zijn nog veel meer fokkers die nooit batsen en daarover liegen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Hoi, neuken?quote:
Yesquote:
Nu moet je dat lijstje met ons delen ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik schaam me wel.een beetje voor het grote aantal FOK!kers in mijn lijstje
Je bent nog uit de tijd dat iedereen het Vroom & Dreesman noemde.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik best nog een V&D kan zijn hoor
Oh, wacht....
Dat is al zo oud dat de inkt niet meer leesbaar isquote:Op maandag 6 mei 2019 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet je dat lijstje met ons delen ook.
Dat tikt best aan met al die SE-meets van ons.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Klinkt als het recept voor 's werelds beste tiramisu van m'n vader. Niet. Te. Lezen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is al zo oud dat de inkt niet meer leesbaar is
Luxe warenhuis.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent nog uit de tijd dat iedereen het Vroom & Dreesman noemde.
Welk percentage?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Dergelijke geheimen moeten ook gewoon mee het graf in.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als het recept voor 's werelds beste tiramisu van m'n vader. Niet. Te. Lezen.
Percentage van alle FOK!users? Of percentage FOK!users van de totale lijst?quote:
Ik zie dat jij het gemene stokje van mij overneemt?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook al zo'n slimmerd, net als MCH! Ik pink even een traantje weg.
Ik heb een goede lerares gehad.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie dat jij het gemene stokje van mij overneemt?Top, kan ik even mn imago oppoetsen!
100 natuurlijk, want Air is de enige voor mijquote:
Dat laatstequote:Op maandag 6 mei 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Percentage van alle FOK!users? Of percentage FOK!users van de totale lijst?
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Percentage van alle FOK!users? Of percentage FOK!users van de totale lijst?
Ik moest hier iets te hard om lachen denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook al zo'n slimmerd, net als MCH! Ik pink even een traantje weg.
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
100 natuurlijk, want Air is de enige voor mij
Even de excelsheet erbij pakken. 17 fokkers versus 18 niet fokkers =35/SOM(E1:E17)*100quote:
Hey, hij kotst je bloesje uitquote:
Ik lees net dat we een Samzz rollenspel gaan doen.quote:
Ik voeg je wel toe op Hyves. Of wacht, wat is je msn?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jammer, maar niet iedereen kan bij de tijd zijn. Ik laat de oplossing aan jou over.
ICQ toch?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik voeg je wel toe op Hyves. Of wacht, wat is je msn?
PiMMeLGeScHmAcK@hotblaquote:Op maandag 6 mei 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar heb ik te wienig tiet veurquote:Op maandag 6 mei 2019 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat we een Samzz rollenspel gaan doen.
Toevallig afgelopen week nog opgezocht die laatste; HungLikeAHorse69@hotmail.comquote:Op maandag 6 mei 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben je goed met draaitabellen?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Even de excelsheet erbij pakken. 17 fokkers versus 18 niet fokkers =35/SOM(E1:E17)*100
Oh nee dat werkt niet
Dank voor deze reminder. Altijd fijn om op zo'n cue even testen of ik m'n nummer nog uit m'n hoofd weetquote:
Ik pak wat kipfilets uit de koelkast en die proppen we in je BH.quote:
Oké, ik voeg je even toequote:
Hoe kan het ook andersquote:Op maandag 6 mei 2019 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen week nog opgezocht die laatste; HungLikeAHorse69@hotmail.com
Sammonellaquote:Op maandag 6 mei 2019 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pak wat kipfilets uit de koelkast en die proppen we in je BH.
Deze dame weet alles over FOK!peners.quote:
Krijg ik ook kriebels van in mijn buik, net als bij Samzz.quote:
Maar goed dat ik mijn foto niet naar Elvi stuurde. Was ik ook in de multomap op het schap boven de Flippo’s beland.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook wel een paar multomappen aan info.
Nog nooit om die reden aangesproken.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als mod heb je dan ook een machtspositie.
Vroeg ze om een dickpic dan? Je kunt ook foto's van je hoofd sturen he, dat weet je.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat ik mijn foto niet naar Elvi stuurde. Was ik ook in de multomap op het schap boven de Flippo’s beland.
En macht erotiseertquote:Op maandag 6 mei 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als mod heb je dan ook een machtspositie.
Fixed.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Soort van man en vrouw in uniform pencildress Vinniiee en Samzz.
Er zijn meer mannen die deze boodschap niet hebben begrepen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeg ze om een dickpic dan? Je kunt ook foto's van je hoofd sturen he, dat weet je.
Hoofd? Waar is dat dan goed voor?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeg ze om een dickpic dan? Je kunt ook foto's van je hoofd sturen he, dat weet je.
Dan doe je het niet goedquote:
Hebben we iets om naar te kijken terwijl we met ons hoofd tegen het hoofdeneind slaan.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoofd? Waar is dat dan goed voor?
Heb je nooit mijn schlung gestuurd.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen die deze boodschap niet hebben begrepen.
Echt niet? Ooit wel eens een dame kunnen hosselen omdat zij zag dat ik in dezelfde SC als jij postte en jij reageerde op een post van mijquote:
Nee. Wel True Blood.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je Little Drummer Girl gezien?
Zo goed is mijn geheugen niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt niet? Ooit wel eens een dame kunnen hosselen omdat zij zag dat ik in dezelfde SC als jij postte en jij reageerde op een post van mij
Mijne ook niet maar voor de rest maak ik niet zoveel mee.quote:
Gelukkig heb je missquote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijne ook niet maar voor de rest maak ik niet zoveel mee.
Gaat op de lijst.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Little Drummer Girl is ook wel de moeite waard. Niet alleen om Skarsgard.
Oh.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neehee, jij moest zeggen:
Jammer, werd wel eens tijd.
Als je hier 4x moet posten dat je een fiets heb gekocht ter waarde van 9.000 dollar dan weet iedereen al dat je iets te compenseren hebt...quote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neehee, jij moest zeggen:
Jammer, werd wel eens tijd.
Je hebt wel goed opgelet.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je hier 4x moet posten dat je een fiets heb gekocht ter waarde van 9.000 dollar dan weet iedereen al dat je iets te compenseren hebt...
Altijdquote:
Maar Sammz niet dus dat komt goedquote:
Mooi woord. Gebruikte mijn opa vaakquote:Op maandag 6 mei 2019 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel een beetje een gladjakker hoor.
Zal hij vanavond vast niet bijlezen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:48 schreef MCH het volgende:
De facebook van die verdachte in Antwerpen is ook ontdekt door de eencelligen van deze wereld
Rabo, zeer tevredenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Bij welke bank zitten jullie en zijn jullie tevreden? ING schaft tancodes af en die app werkt niet op mijn telefoon, dus ik vind het een goed moment om over te gaan stappen.
En dan krijgt de verdachte uiteindelijk strafvermindering wegens alle haat die hij via social media over zich heen heeft gekregen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:48 schreef MCH het volgende:
De facebook van die verdachte in Antwerpen is ook ontdekt door de eencelligen van deze wereld
Rabobank vind ik wel goed qua service.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Bij welke bank zitten jullie en zijn jullie tevreden? ING schaft tancodes af en die app werkt niet op mijn telefoon, dus ik vind het een goed moment om over te gaan stappen.
Nou ja zegquote:Op maandag 6 mei 2019 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat ik mijn foto niet naar Elvi stuurde. Was ik ook in de multomap op het schap boven de Flippo’s beland.
Zo'n meisje als jij moet naar een bewuste bank zoals ASN of Triodosquote:Op maandag 6 mei 2019 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wat denk je nu dat Sammz gaat zeggen?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gespot op een denkbeeldige schaarsessie met Allures?
Op masturberen, ik doe dat zo vaak.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet ze dan met een man die op mannen valt?
Doe hem de groeten als ie bij je thuis is.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Toch maar eens @:Ang3l uitnodigen thuis dus
Nee.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gesopt op een denkbeeldige schaarsessie met Allures?
Nee je fantaseert dat ze straight zijn en jou willen, net als wat jullie doen met de lesbo's toch.quote:
Die van mij nog bij mijn ouders bij mijn Playmobil pirateneiland en Thunderbirds eiland.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ja zeg
M'n flippo map ligt op zolder trouwens
Ik ben het wel gewend.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop niet dat je je nu gebruikt voelt.
Ik vind dat met lesbo's niet zo, altijd zo nep behalve zo'n Australisch kanaaltje.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee je fantaseert dat ze straight zijn en jou willen, net als wat jullie doen met de lesbo's toch.
Maar als je een knappe vrouw ziet op televisie en je komt erachter dat ze lesbisch is, houdt dat je toch niet tegen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind dat met lesbo's niet zo, altijd zo nep behalve zo'n Australisch kanaaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |