Daar ben ik ook wel bang voorquote:Op maandag 6 mei 2019 16:04 schreef Em31 het volgende:
Misschien onderschatten we Zweden wel heel erg omdat de fans niet zo enthousiast zijngaan ze straks gewoon makkelijk winnen.
Nee. En als zou dat nu zo zijn, dan doet Duncan hem morgen wel weer van gedachten veranderenquote:Op maandag 6 mei 2019 16:06 schreef Chocoladesoes het volgende:
Is Zweden nu de nieuwe favoriet van Matt?
Nee, dat is het hele idee.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar ben ik nou de enige die via die stream uit de OP alleen die twee mannen die commentaar geven ziet?
Nummer 1 in Spanje. Bijna 60 miljoen streams op Spotify. Voor een nummer van Cyprus is dat vrij veel...quote:
Oh okee.....dacht hierboven te lezen dat iemand ook achtergrondzangeressen had gezien, maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen....quote:
Nee, dat is wat we hoorden dat er gezegd werdquote:Op maandag 6 mei 2019 16:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh okee.....dacht hierboven te lezen dat iemand ook achtergrondzangeressen had gezien, maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen....
Arme matt.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
Zit hij achter Matt aan of zo? Doet hij bij anderen ook zo?
Okee okeequote:Op maandag 6 mei 2019 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, dat is wat we hoorden dat er gezegd werd
quote:
hahahaha als het goed is hoor je de muziek op de achtergrond, maar ja verder zie je alleen die 2 mannen. En aan de rechterkant dan de chat berichten.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar ben ik nou de enige die via die stream uit de OP alleen die twee mannen die commentaar geven ziet?
Ja newbie hèquote:Op maandag 6 mei 2019 16:13 schreef summer52 het volgende:
[..]
hahahaha als het goed is hoor je de muziek op de achtergrond, maar ja verder zie je alleen die 2 mannen. En aan de rechterkant dan de chat berichten.
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op maandag 06-05-2019 om 16:14:38İsveç | John Lundvik'in ilk provasından bir video yayınlandı. #Sweden #Rehearsal https://t.co/cn5g5iUrYu reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |