Nee wilde net zeggen, het klinkt niet echt alsof er iets spectaculairs aan de gang is.quote:
En ditquote:Op maandag 6 mei 2019 11:01 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk ook niet zo'n boeiend nummer als je het alleen hoort
Maar da's opzich wel gebruikelijk.quote:
Yepquote:
Pyro wordt vaak pas bij latere repetities gedaan.quote:
De allerlaatste run van rehearsal 1 komen inderdaad de Pyro's er vaak pas bij. Omdat ze voor elke repetitie moeten betalen.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Pyro wordt vaak pas bij latere repetities gedaan.
Nope. Ze zijn positief, maar het lijkt ook geen killer stagingquote:Op maandag 6 mei 2019 11:03 schreef Nexum het volgende:
Ik weet PRECIES hoe Matt en Sean's reactie waren toen ze Fuego voor het eerst zagen. Ze lachten heel veel en hadden veel ''WOW'' momenten. Dat was dit niet.
Nexum stelt ons gerustquote:Op maandag 6 mei 2019 11:03 schreef Nexum het volgende:
Ik weet PRECIES hoe Matt en Sean's reactie waren toen ze Fuego voor het eerst zagen. Ze lachten heel veel en hadden veel ''WOW'' momenten. Dat was dit niet.
Dit, is toch niet een winnaar, veel te standaard. En volgens mij werden ze niet weggeblazen. Het was degelijk, maar als het een winnaar was geweest hadden ze nog veel enthousiaster gereageerd denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:01 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk ook niet zo'n boeiend nummer als je het alleen hoort
Ja, de zaal is nu natuurlijk nog leeg. En sowieso klinkt de staging prima. Het is niet alsof dit een let-down is, maar ik vind het ergens toch wel prettig dat de pershal nu niet ontploft.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:04 schreef grazz het volgende:
Maar je hebt altijd landen die met publiek in één keer sterker ogen, dus ik durf nog niet lichtelijk te juichen dat we een concurrent kwijt zijn
quote:Op maandag 6 mei 2019 11:05 schreef Em31 het volgende:
Even afwachten of andere site's nu weer heel anders reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |