SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Voor mij zijn het ook nieuwe namen. Een investering in schijf 1A lijkt me aan de veilige kant als ik naar de WOZ kijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:30 schreef peterc het volgende:
[..]
Hebben deze personen al eerder een project op SIG gedaan, de voornamen zeggen me niks, en ik mis de download inzake het verdienmodelleke

quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:50 schreef djh77 het volgende:
Oorzaak faillissement Abbinaya/Melo (CCF)Nou, dat is ook weer lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een mooie testcase om te zien wat een dergelijk bedrijfspand gaat opleveren, of de waardebepaling enigszins klopt en of Collin de zaakjes goed op orde heeft.

Ik kan het betreffende pand niet meer op Funda vinden. Of kijk ik niet goed?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:04 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nou, dat is ook weer lekker![]()
Wel een mooie testcase om te zien wat een dergelijk bedrijfspand gaat opleveren, of de waardebepaling enigszins klopt en of Collin de zaakjes goed op orde heeft.

staat er nergens bij hoe laat ze open gaan ofzo. Er geld toch de 48u termijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:15 schreef Jaco078 het volgende:
Helaas te laat voor monkey town op collin direct.

Deze is het: https://www.vandewatergro(...)ivenstraat-25-%2031/quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:19 schreef Mynheer007 het volgende:
[..]
Ik kan het betreffende pand niet meer op Funda vinden. Of kijk ik niet goed?

CCF hanteert minimaal 48 uur. Je weet inderdaad niet wanneer deze open gaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:27 schreef Ron1986 het volgende:
[..]
staat er nergens bij hoe laat ze open gaan ofzo. Er geld toch de 48u termijn?

Ik weet niet of je daar veel aan mist. De cijfers en met name de current ratio roepen vragen op.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:15 schreef Jaco078 het volgende:
Helaas te laat voor monkey town op collin direct.

Dank, Verhuurd o.v. is de status. Aan de ene kant is het goed om te zien dat er interesse vanuit de markt voor is, maar aan de andere kant kan het de verkoop ook lastiger maken lijkt me.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:27 schreef djh77 het volgende:
[..]
Deze is het: https://www.vandewatergro(...)ivenstraat-25-%2031/

Inmiddels toegevoegd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:30 schreef peterc het volgende:
[..]
en ik mis de download inzake het verdienmodelleke
De genoemde 4% moet m.i. 8,8% zijn.quote:Schijf 3 - een annuïtaire hypothecaire lening van ¤ 14.000,00 gedekt door de vestiging van een vierde hypotheek. Schijf 3 beloopt de volgende 4% van de waarde van het te financieren pand in onverhuurde staat.

quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:04 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nou, dat is ook weer lekker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uittreksel uit het 1e verslag van de curator
Oorzaak faillissement Abbinaya/Melo (CCF)
vastlegging 1e hypo CCF
[ Bericht 4% gewijzigd door peterc op 10-05-2019 17:33:06 ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:33 schreef quepos het volgende:
Nieuw project bij SamenInGeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:07 schreef djtiesto8 het volgende:
De (water)pret is alweer over voor die goed en wel begonnen is. De waterattractiebouwer is op 24 april 2019 gefund via CCF en op 9 mei 2019 volledig vroegtijdig afgelost.Wel met de gebruikelijke boeterente mag ik hopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:37 schreef djh77 het volgende:
Appartement Vlissingen met 1e hypotheek op gve
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=19884
Ik loop ook niet warm voor dit project maar geen eens zo zeer vanwege dit specifieke project maar wel de vastgoedleningen van Geld voor elkaar in zijn algemeenheid.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:49 schreef obligataire het volgende:
[..]
Pffff, 110K investeren in een pand dat een paar jaar geleden amper de helft waard was, deze ga ik niet meenemen of iemand moet er nog heel anders over denken?

Omdat de nieuwe lening nog niet was uitgeboekt, is er als blijk van waardering 1 maand rente vergoed. Blijkbaar gelden pas de officiële regels als de lening werkelijk is uitgeboekt? Over de bestaande lening (december 2017) zijn zes extra rentetermijnen vergoed.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:17 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Wel met de gebruikelijke boeterente mag ik hopen?

quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:16 schreef obligataire het volgende:
Serieus gevalletje van oplichting bij Voordegroei.nl
"Dhr" Chris Comes van House of Cars.https://www.bnr.nl/podcast/ondernemerstaboe/10358081/chris-comesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:55 schreef djtiesto8 het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe lening nog niet was uitgeboekt, is er als blijk van waardering 1 maand rente vergoed. Blijkbaar gelden pas de officiële regels als de lening werkelijk is uitgeboekt? Over de bestaande lening (december 2017) zijn zes extra rentetermijnen vergoed.
Een ander deel uit de CCF-mail van de waterattractiebouwer:Oké, net pech dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval een stuk beter dan de GVE voorwaarden. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat het (gelukkig) bij GVE alleen bij vastgoedleningen zo slecht geregeld is. Waar zijn de gouden tijden gebleven dat je nog alle rentetermijn kreeg bij GVE![]()
Boetevrij is dan het andere uiterste.

https://www.huislijn.nl/h(...)ohnplein-vlaardingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |