12 jaar.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? (Ik vraag dit voor een vriend)
viesmadquote:
Dat is dus de enige game waar ik hem een flinke pak slaag mee geef. Hij kan ook voor geen meter voetballen (tot mijn grote verdriet)quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meen je deze nou serieus?![]()
My little pony fan gespot.
Nee mogen we hem terug heequote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jullie hebben geen Labyad meer volgens mij
Zingen ze te hard?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Feestje loopt een beetje uit de hand
Ajax geen viergeverquote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jullie hebben geen Labyad meer volgens mij
Van mij mag Labyad volgende week zondag 2 keer scoren hoor, primaquote:
Jij hebt je voortgeplant?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook![]()
Mijn zoon maait iedereen neer met Fortnite
Foutje van Moeder natuurquote:
DAGJESVOLKEDtwitter:photokingh twitterde op zondag 05-05-2019 om 19:21:30Wie bedacht de reclameborden naast het doel óp (!) de achterlijn!?! Paar keer bijna botsing bij doelpoging. Duh!?! 🤦♂🤕⁉ #ajawil #ajax #KNVB @jackvangelder @FOXSportsnl @KNVB @Feyenoord Poging Ajax spelers “uit de competitie” te krijgen? https://t.co/5RcduBXQdT reageer retweet
Pas na de competitie toch?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
P4 van de Arena kan ingericht gaan worden. Het is even geleden.
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:51 schreef Caland het volgende:
DAGJESVOLKEDtwitter:photokingh twitterde op zondag 05-05-2019 om 19:21:30Wie bedacht de reclameborden naast het doel óp (!) de achterlijn!?! Paar keer bijna botsing bij doelpoging. Duh!?! 🤦♂🤕⁉ #ajawil #ajax #KNVB @:jackvangelder @:FOXSportsnl @:KNVB @:Feyenoord Poging Ajax spelers “uit de competitie” te krijgen? https://t.co/5RcduBXQdT reageer retweet
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:51 schreef Caland het volgende:
DAGJESVOLKEDtwitter:photokingh twitterde op zondag 05-05-2019 om 19:21:30Wie bedacht de reclameborden naast het doel óp (!) de achterlijn!?! Paar keer bijna botsing bij doelpoging. Duh!?! 🤦♂🤕⁉ #ajawil #ajax #KNVB @:jackvangelder @:FOXSportsnl @:KNVB @:Feyenoord Poging Ajax spelers “uit de competitie” te krijgen? https://t.co/5RcduBXQdT reageer retweet
GENIETEN VAN DE REACTIES ER ONDER IS HUNNIE LEVEN.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:51 schreef Caland het volgende:
Beetje alsof je een lollie van een kind steelt idd.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Op het nippertje gewonnen. Godver, wat was dat spannend!
?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:53 schreef fetX het volgende:
Van harte.
Vanaf dit jaar is de beker weer geen prijs. Wellicht volgend jaar weer!
toch mooi dat iedereen in een trol traptquote:Op zondag 5 mei 2019 19:51 schreef Caland het volgende:
Ik zou zijn kop toch een rotklap geven.quote:
Lekker allemaal reageren op een troll ha haquote:Op zondag 5 mei 2019 19:51 schreef Caland het volgende:
Ajax was toen op trainingskamp in Polenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:58 schreef NaturalScience het volgende:
Eerste keer dat Willem II de beker won was in 1944.
Nooit geweten dat ze toen de competitie door lieten gaan.
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ajax was toen op trainingskamp in Polen
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ajax was toen op trainingskamp in Polen
Kent de namen nietquote:
oh echt, ik keek maar op Netflixquote:Op zondag 5 mei 2019 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SBS9 had er geen reclame tussendoor, net als vorig jaar allen.
Dit mag niet echt zijnquote:Op zondag 5 mei 2019 19:51 schreef Caland het volgende:
Gingen ze er om 20:00 uur niet even uit?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SBS9 had er geen reclame tussendoor, net als vorig jaar allen.
Begon om 20:30quote:Op zondag 5 mei 2019 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gingen ze er om 20:00 uur niet even uit?
20:30 pas uitzendingquote:Op zondag 5 mei 2019 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gingen ze er om 20:00 uur niet even uit?
Lekkere opsteker voor woensdagquote:
Nou goed, als je de Champions League niet wint en de titel verspeelt bij de Graafschap.quote:
Seizoen geslaagd.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nou goed, als je de Champions League niet wint en de titel verspeelt bij de Graafschap.
Heb je toch nog zo'n prachtige dennenappel in je prijzenkast staan.
voor een noob. git gutquote:
waarheid als een koequote:Op zondag 5 mei 2019 20:15 schreef RamboDirk het volgende:
"Als je al een aantal jaren droog staat, moet je pakken wat je pakken kan"
~Ten Hag
Nee, dat hoop je.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:29 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Ik zie Tottenham woensdag best nog winnen op grond van de 2e helft vorige week.
Ja die spelers zien springen met een bekertje blijft toch altijd bijzonder.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, dit verplichte nummertje ook weer gehad. Op naar woensdag en het echte werk.
Het is voor de meeste toch de eerste echte prijs die ze hebben gewonnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die spelers zien springen met een bekertje blijft toch altijd bijzonder.
Het voelt gewoon echt als een tussendoortje deze keer door de CL. En is er echt iemand geweest die twijfelde dat Ajax dit (ruim) zou winnen van Willem II?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die spelers zien springen met een bekertje blijft toch altijd bijzonder.
Klopt hoor, ik ben er ook wel blij meequote:Op zondag 5 mei 2019 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is voor de meeste toch de eerste echte prijs die ze hebben gewonnen.
Daar heb ik ook niks mee, ik heb het ook niet gekeken.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik ben er ook wel blij meeen veel spelers ook.
Maar die huldigingen kan ik nooit zoveel mee.
Het staat hier nog aanquote:Op zondag 5 mei 2019 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niks mee, ik heb het ook niet gekeken.
Napoli speelt man!quote:
Het is ook een saaie kut-wedstrijdquote:
Viesmadquote:Op maandag 6 mei 2019 04:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik zal er nog eens moeite in stoppen. Wat is @:onlogisch toch een waardeloze mod.
quote:Op maandag 6 mei 2019 04:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik zal er nog eens moeite in stoppen. Wat is @:onlogisch toch een waardeloze mod.
Laat de OP gewoon staan debiel.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe niet zo mad makker.
Iedereen heeft je fantastische OP gelezen in de eerste topics. Tijdens een livetopic leest niemand de OP meer na stuk chagrijn
Dit.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gvd. Wil ik de OP nog eens terug lezen staat er 1 of ander kutplaatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |