Zeker te weten. Ik heb er de afgelopen weken ook een aantal gedaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:44 schreef Hupje het volgende:
Het is heerlijk weer voor geocache!
Uiteindelijk met 3 groepjes cachers onder toeziend oog van de owner de code van de cache gekraaktBest lollig.
Zaten daar nog aanraders bij voor beginnelingen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:02 schreef qltel het volgende:
[..]
vandaag nog 22 in Oss, waar ik toevallig moest zijn.
Ja, heel de serie Landerij van Tosse is erg leuk. Veel smalle paden en leuk/makkelijk verstopte caches. En alhoewel het een voortuin-cache is vond ik Klaartje de Koe ook erg leuk gemaakt. En goed te vinden. Je moet er wel een klein beetje voor rekenen, maar is heel erg goed te doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:05 schreef Hupje het volgende:
[..]
Zaten daar nog aanraders bij voor beginnelingen?
Het komt voor..quote:Op zondag 7 maart 2021 19:05 schreef Reintji het volgende:
Zo, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nog een TB die meer dan twee jaar bij iemand in de zak heeft gezeten aan de wandel.
Oh, ik vind het altijd wel leuk. Is een mooie gelegenheid om wat van een stad of iets anders te zien en er wat over te leren. Ik heb er al een aantal gedaan en heb er zelf ook 1 opgezet.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:39 schreef Hupje het volgende:
Wij hebben dit weekend een adventure lab gedaan. Dat voelt niet echt als geocachen, jammer. Maar wel leuk gewandeld.
Hte is vaak wel makkelijker inderdaad. Maar aangezien mijn vrouw (Rewimo) erg slecht loopt, kan dat ook wel eens een voordeel zijn. Ik vind het een leuke toevoeging.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:50 schreef Hupje het volgende:
Dat klopt wel! Maar het avontuurlijke van geocachen mis ik een beetje, het is een stuk makkelijker. Tenminste de labs die wij tot nu toe hebben gedaan. De bonus cache op het eind maakt wel wat goed![]()
Kind wordt ook steeds beter in cache plekjes herkennen, liep er zo naar toe.
Ik zag hiervan ook iets in de Facebook groep 'geocaching voor iedereen' langskomen.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:05 schreef Reintji het volgende:
Zo, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nog een TB die meer dan twee jaar bij iemand in de zak heeft gezeten aan de wandel.
Veel plezier, laat maar weten of je er lol in hebt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:48 schreef Meridiaan het volgende:
Kick. Ik ga dit volgende week voor het eerst doen. App is gedownload, ben benieuwd.
Veel plezier en succes.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:48 schreef Meridiaan het volgende:
Kick. Ik ga dit volgende week voor het eerst doen. App is gedownload, ben benieuwd.
Wij ook nog, alleen niet altijd even fervent.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Veel plezier en succes.
Ik ben nog steeds actief.
En?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:48 schreef Meridiaan het volgende:
Het was heel leuk eigenlijk. Ik was met drie anderen en we maakten er een soort sport van, we werden fanatiekquote:
Ik heb best wel vaak caches gedaan aan de kust in de Algarve.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:34 schreef qajariaq het volgende:
Ik wil in het najaar op vakantie, roadtrip met wandelen langs de Franse, Spaanse en Portugese kust.
Is het de moeite waard om daar caches te gaan zoeken als wandeldoel? Iemand ervaring in die regio?
Ik ben eigenlijk gestopt met cachen omdat het een stadsgebeuren is geworden in plaats van leuke/gekke plekjes in de natuur. Maar als het in de genoemde regio's nog wel leuk is kan ik natuurlijk weer een abbo nemen en weer beginnen.
Leuk!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:06 schreef Nijna het volgende:
En we gaan maar eens kijken of ons idee voor een cache uitvoerbaar is... vooralsnog zit het in mn hoofd, kijken of het ook maakbaar is. Het moet een cache worden die ook leuk is voor kinderen
Is het nog steeds alleen een plan of ben je er al aan begonnen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:06 schreef Nijna het volgende:
En we gaan maar eens kijken of ons idee voor een cache uitvoerbaar is... vooralsnog zit het in mn hoofd, kijken of het ook maakbaar is. Het moet een cache worden die ook leuk is voor kinderen
Het zit nog steeds alleen in mijn hoofdquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:52 schreef Hupje het volgende:
[..]
Is het nog steeds alleen een plan of ben je er al aan begonnen?
Vandaag kwamen we met een fotocache route uit bij een (soort van) voortuincache, dat vind ik toch altijd wat ongemakkelijk. Altijd eerst nog een keer extra berekenen of het wel echt kan kloppen voor je gaat zoeken
Het is leuk. Je komt op plekken waar je nog nooit geweest bent..quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:06 schreef Blues het volgende:
Enoooooorme schop.
Na enthousiaste verhalen van de (klein) kinderen de geocoaching app ged/l.
Benieuwd hoe grappig dit is.
Wandelen met een doel/schat zoeken![]()
Komende week eens lopen met de app.
Veel plezier! Je leert je eigen omgeving heel anders kennenquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:06 schreef Blues het volgende:
Enoooooorme schop.
Na enthousiaste verhalen van de (klein) kinderen de geocoaching app ged/l.
Benieuwd hoe grappig dit is.
Wandelen met een doel/schat zoeken![]()
Komende week eens lopen met de app.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door Blues op 28-04-2022 15:02:39 ]
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:46 schreef Blues het volgende:
Mijn eerste vanmiddag gevonden. Erg leuk verstopt en door onbekende straatjes gelopen.
Tof!Leuk! Pas maar op het kan verslavend zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Haha ja zal best, maar dat valt bij mij wel mee.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:11 schreef Nijna het volgende:
Leuk! Pas maar op het kan verslavend zijn
Mijn eerste vanmiddag gevonden. Erg leuk verstopt en door onbekende straatjes gelopen.
Tof!Cool! Die eerste vergeet je vast nooit meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat dacht ik 11 jaar geleden ook. Nu heb ik er 5300 (ofzo) in 14 verschillende landen gevonden..quote:Op donderdag 28 april 2022 15:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Haha ja zal best, maar dat valt bij mij wel mee.
Denk ik![]()
Wij "pas" 265quote:Op donderdag 28 april 2022 16:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Cool! Die eerste vergeet je vast nooit meer.
[..]
Ja, dat dacht ik 11 jaar geleden ook. Nu heb ik er 5300 (ofzo) in 14 verschillende landen gevonden..
Het gaat niet om de aantallen, het gaat om het plezier.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wij "pas" 265en volgens mij alleen in NL. En een trackable op pad gestuurd, maar die is voor het laatst gezien in augustus 2020 in Oostenrijk.
quote:Op donderdag 28 april 2022 17:31 schreef Blues het volgende:
Ik moet vanavond nog ff weg op de fiets, eten met collega's, en ga een kwartiertje eerder weg want vlak in de buurt (kom er bijna langs) is er ook ééntje
Ik zie de eerste tekenen van de verslaving al..quote:Op donderdag 28 april 2022 17:31 schreef Blues het volgende:
Ik moet vanavond nog ff weg op de fiets, eten met collega's, en ga een kwartiertje eerder weg want vlak in de buurt (kom er bijna langs) is er ook ééntje
Tof!Bekende straatnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat er nog veel volgen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op donderdag 28 april 2022 17:31 schreef Blues het volgende:
Die van donderdag vond ik nietquote:Op donderdag 28 april 2022 19:22 schreef qltel het volgende:
Ik zie de eerste tekenen van de verslaving al..
ja, die dingen (heten petlingen) zie je vaak... Hij zat vast in de grond of iets anders gestoken...quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Die van donderdag vond ik niet
Maar vandaag kwam ik er weer vlak langs en had alle tijd.
En[ afbeelding ]
3e deze week.
Nee hoor.
Ben niet verslaafd, alleen enorm enthousiast.
Zus (net gepensioneerd) is de app nu aan het d/l![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |