Oh, da's ook nog wel een goed idee!quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:16 schreef FlyingFish het volgende:
Misschien even informeren bij een scoutinggroep in de buurt? Veel groepen hebben tegenwoordig die basic gele gpssen.
Yups.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:52 schreef qltel het volgende:
Gokje, een hele bak vol met kokertjes waarin er maar 1 is met een logboek erin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 26-05-2022 16:45:50 ]Leven: why ook eigenlijk not!
Wowquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:45 schreef diedrick het volgende:
Vorige week hebben we de Dahlia rond Zundert gedaan ( https://coord.info/GC9PF64) . Leuke geo-art, goed uitgevoerd. Morgen zetten we de camper in de buurt van Hengelo (gld) waar we de Uil geo-art gaan doen.( https://coord.info/GC91YWP ) Ruim 100 caches. Ach, we zijn van de straat ;-)
Leuk is het hèquote:Op zondag 19 juni 2022 10:49 schreef j669 het volgende:
Ik heb het Geocachen ongeveer 2 maanden geleden echt ontdekt en moet zeggen dat ik het jammer vind, dat ik er nog niet eerder iets van wist. Wat een hoop creativiteit van veel CO's, echt veel respect daarvoor!
Ik weet dat dit een oud bericht is, maar als ik nog een tip mag geven enigszins in die regio: wij hebben 'Hetty's rondje' gedaan bij het dorpje Zeeland. Mooie serie van 16 caches over een afstand van ongeveer 5 - 6 km wandelen. De caches zijn relatief groot en makkelijk te vinden, alleen de laatste is iets lastiger (maar de beloning is groot). Voor beginners en ook voor kinderen een mooie serie.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:05 schreef Hupje het volgende:
[..]
Zaten daar nog aanraders bij voor beginnelingen?
Die laatste is ook stukken fijner, daar kan je maximaal inzoomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:32 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[..]
Gebruiken jullie de app van groundspeak of de gratis app van c:geo? Die laatste vind ik veel fijner werken namelijk.
Met een magneetstaaf.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:36 schreef j669 het volgende:
Heeft er iemand hier toevallig een goede tip hoe je een cache uit een krappe buis kunt krijgen als die buis zelf ook magnetisch is? Ik heb een sterke neodymium magneet met een oog aan een lang stuk touw, maar ik krijg hem er niet diep genoeg in om hem te pakken te krijgen. De magneet wil continu haaks tegen de binnenkant blijven plakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Blues op 12-07-2022 15:51:52 ]Leven: why ook eigenlijk not!
quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:25 schreef Hupje het volgende:
Grappig mechanisme tegengekomen, de batterij tegen de juiste schroeven liet een motortje werken wat de cache aan een touwtje uit het huisje liet zakkenWat een leuk ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat gaat dus niet, omdat de magneet te sterk is. Ik heb al 3 DNF's waarschijnlijk omdat ik de magneet niet laag genoeg kreeg, ondanks dat ik duidelijk kon zien dat er iets in zat wat er niet in hoorde. Denk inderdaad dat ik toch maar eens een keer een echte magneetstaaf ga halen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:20 schreef trainfreak het volgende:
Wat je ook kan doen is je sterke magneet in de buis laten vallen.
Door de zwaartekracht gaat de magneet normaal niet aan de zijkant "vastplakken", maar gewoon vallen tot beneden.
Enkel aan te raden bij een stevige container uiteraard..
Leuk dat je in de buurt was. Ik heb een licht vermoeden over die grote cachequote:Op zondag 21 augustus 2022 12:26 schreef j669 het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, omdat de magneet te sterk is. Ik heb al 3 DNF's waarschijnlijk omdat ik de magneet niet laag genoeg kreeg, ondanks dat ik duidelijk kon zien dat er iets in zat wat er niet in hoorde. Denk inderdaad dat ik toch maar eens een keer een echte magneetstaaf ga halen.
Ik had gisteren trouwens ook nog een leuke in de buurt van Goch met de grootste cachebehuizing die ik ooit gezien heb. Het was door de brandnetels al een crime om er bij te komen en aangekomen blijkt het dat je nog behoorlijk aan de klus mag om het logboek uit de enorme behuizing halen. Meer zal ik niet verklappen.
Ik heb ook het rondje 'die Uhr' gedaan, van qltel. Nog hartelijk dank hiervoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |