Uit bij Spurs hadden ze 2 vakken waar ze 'mijn stad' heen en weer gingen zingen was wel mooi.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Lijkt wel een rock concert qua publiek
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:19 schreef Paul het volgende:
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
HUP WILLEM 2 HET KAN!!1
![]()
Daar hangen de netten aan.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:19 schreef Isane het volgende:
Wat hebben de lelijke zwarte palen achter t goal voor nut?
Die zwarte palen zijn erg nuttig jaquote:Op zondag 5 mei 2019 18:19 schreef Isane het volgende:
Compensatie omdat de doelpalen wit zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:19 schreef Isane het volgende:
Goeie speler, misschien wel iets voor Feyenoordquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:19 schreef Isane het volgende:
Omdat er debiele supporters van Ajax bij zitten die vuurwerk op het veld willen gooienquote:Op zondag 5 mei 2019 18:19 schreef Isane het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik weet maar niet wat ik moet vinden van Mazraoui. Alles ziet er zo wijfelend uit bij hem.²
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe durf je zo te praten over Vermeer.
Haha ik snappum, je doet nu net alsof hij met zwarte paal Vermeer bedoeltquote:Op zondag 5 mei 2019 18:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe durf je zo te praten over Vermeer.
In de jeugd werd die hoger ingeschat dan bijv Huntelaar en RVPquote:Op zondag 5 mei 2019 18:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Een type van Beukering. Beste spits van de Eredivisie in de 16.
- Mario Been
HIJ?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ik snappum, je doet nu net alsof hij met zwarte paal Vermeer bedoelt
Van der Vaart ook nou en?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:21 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Keeper Willem 2 komt rechtsreeks van het kamp
En ik hoop misschien tegen Spurs ook al.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:23 schreef skysherrif het volgende:
Mazraoui op het middenveld gaat voor volgend jaar een blijvertje worden.
Heb je het dan over de eerste of laatste letter? Of wisselt dat?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
haha het lijkt soms net alsof hij iets anders dan dankerlui zegt
Ben je serieus?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:23 schreef skysherrif het volgende:
Mazraoui op het middenveld gaat voor volgend jaar een blijvertje worden.
Perez kan nog wel wat toevoegen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij denken allemaal aan Kankerlui of Donkerlui
genot
Pieter Zwart zag het allemaal een kwartier geleden al.twitter:PieterZwartNL twitterde op zondag 05-05-2019 om 18:14:04Het plan van Willem II: Pol Llonch als mandekker op Frenkie de Jong en buitenste middenvelders die Renato Tapia in centrum ondersteunen #wilaja https://t.co/hYhXXPFkDW reageer retweet
Die is nog maagd.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:28 schreef skysherrif het volgende:
Pieter Zwart zag het allemaal een kwartier geleden al.twitter:PieterZwartNL twitterde op zondag 05-05-2019 om 18:14:04Het plan van Willem II: Pol Llonch als mandekker op Frenkie de Jong en buitenste middenvelders die Renato Tapia in centrum ondersteunen #wilaja https://t.co/hYhXXPFkDW reageer retweet
quote:
ja, wat is het nou?quote:
Mail het even naar Tottenham.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:28 schreef skysherrif het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarvan dat gifje isquote:Op zondag 5 mei 2019 18:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen met zijn losse heupen (ik wacht op een gifje)
Zou me oprecht niets verbazen als er iemand bij Tottenham in de staff is die de analyses leest. Bosz deed het immers ook.quote:
Die gaat samen op vrouwenjacht met Tom Knipping.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen met zijn losse heupen (ik wacht op een gifje)
Die van FunX?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarvan dat gifje is
Iemand antwoord?
zitten al in madridquote:
Weer appelkruimeltaart gegeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:37 schreef skysherrif het volgende:
koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik ben 16+ wat is dit?quote:
Voor de familie kan het best positief zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Lijkt me toch best ongemakkelijk als je op het veld staat
Ging via het achterhoofd van die willem2speler achter, ben je mad?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vanuit een corner wat geen corner was
Het zou ook eens niet
Jij snapt de buitenspel regel niet.quote:
Doet die heerlijk jaquote:Op zondag 5 mei 2019 18:41 schreef PSVCL het volgende:
Altijd al geroepen dat Mazra een middenvelder is
op nederland 1 gaat het alleen maar over Joden op dit momentquote:
Ik weet niet wat erger is, de wedstrijd uitzitten of het vooruitzicht dat je bus naar Tilburg gaat.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Gut, moeten al die Tilburgers de hele wedstrijd uitzitten, want de bus gaat niet eerder naar huis. Wel zielig.
Nee hij zit nu op kloon 40-45quote:
Tilburg is best een prima stad.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, de wedstrijd uitzitten of het vooruitzicht dat je bus naar Tilburg gaat.
Je bent dan in Rotterdam. Dan nog liever Tilburg.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, de wedstrijd uitzitten of het vooruitzicht dat je bus naar Tilburg gaat.
De anti Ten Hag campagne van de telegraaf lijkt eindelijk te werkenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bent dan in Rotterdam. Dan nog liever Tilburg.
Je gaat tenminste wel weg uit rotterdam. Dat is een winquote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Onzinquote:Op zondag 5 mei 2019 18:45 schreef Tallie1982 het volgende:
Denk dat zelfs roda beter zou spelen dan dit Willem II. Lachwekkend.
Lol neequote:Op zondag 5 mei 2019 18:47 schreef KingRadler het volgende:
Even serieus: Ajax moet in Finale CL met Huntelaar spelen.
Zo iemand met ervaring heb je nodig.
Tadic geen ervaring of laat je dan neres er weer uit?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:47 schreef KingRadler het volgende:
Bier natuurlijkquote:
Rood wijntje.quote:
Het einde voor het eerste komt eerder dus het 2de ;-)quote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:47 schreef BB-King het volgende:
Knap van Ajax maar ik snap niet waarom Willem 1 niet speelt.
Met de 2de keus ga je het natuurlijk nooit redden.
De Yannick-act verspreidt zich.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
Ajax gaat de knjb beker winnen omdat het in de halve finale tegen Feyenoord flink geholpen werdt door de knjb. Het was tijdens die wedstrijd duidelijk geen corner maar de knjb gaf hem en een onterecht doelpunt. Feyenoord had in de finale moeten staan.
Viesmadquote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
Ajax gaat de knjb beker winnen omdat het in de halve finale tegen Feyenoord flink geholpen werdt door de knjb. Het was tijdens die wedstrijd duidelijk geen corner maar de knjb gaf hem en een onterecht doelpunt. Feyenoord had in de finale moeten staan.
De ervaring is dat je met Huntelaar niks wint. Daar heeft dat eindeloos ophemelen van hem niks aan veranderd.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:47 schreef KingRadler het volgende:
Furieusquote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
Werdtquote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
madquote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
werdtquote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
meid tochquote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
Werdtquote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
Sterkte met het verwerken.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
Eensquote:Op zondag 5 mei 2019 18:57 schreef fetX het volgende:
Mensen die ‘werdt’ typen zijn af en doen niet meer mee. Stemrecht ook direct ontnemen.
Ik zou als ik jou was gewoon KNVB schrijven. Dit laat alleen maar zie dat je een frustie bent en niet inhoudelijk kunt argumenteren.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
Jeetjequote:Op zondag 5 mei 2019 18:57 schreef Red_85 het volgende:
Wat staat dat geluid toch altijd belachelijk hard tijdens een bekerfinale. Niet normaal.
Spreekkoren tegengaan, of 90.000 trommelvliezen naar de klote helpen?
Voetbalwedstrijd of dancefeest?
Hou toch op...
Eet smakelijk dikzak.quote:
Er zit een geluidsknop op je afstandsbediening hequote:Op zondag 5 mei 2019 18:57 schreef Red_85 het volgende:
Wat staat dat geluid toch altijd belachelijk hard tijdens een bekerfinale. Niet normaal.
Spreekkoren tegengaan, of 90.000 trommelvliezen naar de klote helpen?
Voetbalwedstrijd of dancefeest?
Hou toch op...
Wereldbekerquote:Op zondag 5 mei 2019 18:57 schreef KingRadler het volgende:
1ste prijs is binnen.
Nog 5 prijzen te gaan dit jaar.
Eredivisiequote:Op zondag 5 mei 2019 18:57 schreef KingRadler het volgende:
1ste prijs is binnen.
Nog 4 prijzen te gaan dit jaar.
Feyenoord supporterquote:Op zondag 5 mei 2019 18:49 schreef RedLabel het volgende:
Je mist "hoerenclub van het jaar award"quote:Op zondag 5 mei 2019 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Eredivisie
Champions League
Johan Cruijff Schaal
UEFA Super Cup
FIFA World Cup Clubs
Tel nog maals.
Viesmad.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je mist "hoerenclub van het jaar award"
Dat is toch wel de mooiste van allemaalquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haags kwartiertje is het hier mee eensquote:Op zondag 5 mei 2019 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |