SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
De ruimte op het middenveld is klein idd.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een dom voetbal is dit, constant in de duels.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Jammer dat het gelijk weer niet loopt zodra een paar gehandicapte reservespelers meedoenRED ONS HENNIEGOD![]()
Als Ajax woensdag zo balt ga je ervanaf met 0-4
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Genotsgoal[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ja, dit kan je elke week wel zeggen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als Ajax woensdag zo balt ga je ervanaf met 0-4Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
tegen Tottenham ook wel, zie hem denk ik op termijn wel hertransformeren tot middenvelder.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Hij oogt bij vlagen nog wel wat onwennig. Moet er even rekening mee gaan houden dat op die posities tegenstanders van alle kanten kunnen komen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
tegen Tottenham ook wel, zie hem denk ik op termijn wel hertransformeren tot middenvelder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sowieso, al die mensen die Daley al afgeschreven en het een enorme miskoop noemden.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Feyenoorders en psvers bedoel je?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso, al die mensen die Daley al afgeschreven en het een enorme miskoop noemden.![]()
Klopt, maar ik vind hem wel beschikken over prettige technische vaardigheden. Hij doet me een beetje denken aan Van Der Wiel in diens goede periode (omstreeks 2010)quote:Op zondag 5 mei 2019 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij oogt bij vlagen nog wel wat onwennig. Moet er even rekening mee gaan houden dat op die posities tegenstanders van alle kanten kunnen komen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Heerlijke aanval vooraf aan de 2-0
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Die kapbeweging van KJHDe bal niet eens raken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Zekerquote:Op zondag 5 mei 2019 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso, al die mensen die Daley al afgeschreven en het een enorme miskoop noemden.
Ik krijg toch vaak een halve erectie van Huntelaar, wat een held vind ik dat.![]()
Daley is dit seizoen wel flink gegroeid.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso, al die mensen die Daley al afgeschreven en het een enorme miskoop noemden.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker
Ik krijg toch vaak een halve erectie van Huntelaar, wat een held vind ik dat.![]()
Poe, Kristensen wel erg matig aan de bal. Verdedigend gaat het wel overigens.
Verder prima dit. In de 60ste minuut nog wat wisselen. Al hoewel, bij 0-2 ben je er nog niet.![]()
Lekker dit, nog 1 erbij en we kunnen spelers rust gaan geven.
Ziyech trouwens
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Eerst even 3-0 makenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:00 schreef GwaiLow het volgende:
Poe, Kristensen wel erg matig aan de bal. Verdedigend gaat het wel overigens.
Verder prima dit. In de 60ste minuut nog wat wisselen. Al hoewel, bij 0-2 ben je er nog niet.
Kristensen is echt een drama.![]()
Die vind ik qua aanvallers het minste afgelopen halfjaar.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker dit, nog 1 erbij en we kunnen spelers rust gaan geven.
Ziyech trouwens![]()
Zoveel balverlies, om te janken gewoon.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die vind ik qua aanvallers het minste afgelopen halfjaar.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Moet je niet zo beginnenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Is er het laatste jaar wel eens iemand een tegen een langs De Ligt gekomen?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Kristensen hoort thuis in de Jupiler Liek
Onbegrijpelijk waarom ze die jongen gescout, laat staan gekocht hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tijd voor Magassjan.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Onbegrijpelijk waarom ze die jongen gescout, laat staan gekocht hebben.![]()
Jezus Christus, Kristensen is gewoon niveautje zaterdag amateurs. Wat doet die in betaald voetbal?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Die man zou bij de meeste Eredivisie clubs gewoon in de basis staan hoor.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Onbegrijpelijk waarom ze die jongen gescout, laat staan gekocht hebben.![]()
Neequote:Op zondag 5 mei 2019 19:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die man zou bij de meeste Eredivisie clubs gewoon in de basis staan hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
nee hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 19:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die man zou bij de meeste Eredivisie clubs gewoon in de basis staan hoor.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Tobiasen, Boilesen, Kristensen... Wie is er bij Ajax hoofd scouting Deense backs? Die heeft geen gelukkige hand.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Onbegrijpelijk waarom ze die jongen gescout, laat staan gekocht hebben.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |