SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
De ruimte op het middenveld is klein idd.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een dom voetbal is dit, constant in de duels.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Jammer dat het gelijk weer niet loopt zodra een paar gehandicapte reservespelers meedoenRED ONS HENNIEGOD![]()
Als Ajax woensdag zo balt ga je ervanaf met 0-4
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Genotsgoal[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ja, dit kan je elke week wel zeggen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als Ajax woensdag zo balt ga je ervanaf met 0-4Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
tegen Tottenham ook wel, zie hem denk ik op termijn wel hertransformeren tot middenvelder.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Hij oogt bij vlagen nog wel wat onwennig. Moet er even rekening mee gaan houden dat op die posities tegenstanders van alle kanten kunnen komen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
tegen Tottenham ook wel, zie hem denk ik op termijn wel hertransformeren tot middenvelder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sowieso, al die mensen die Daley al afgeschreven en het een enorme miskoop noemden.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Feyenoorders en psvers bedoel je?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso, al die mensen die Daley al afgeschreven en het een enorme miskoop noemden.![]()
Klopt, maar ik vind hem wel beschikken over prettige technische vaardigheden. Hij doet me een beetje denken aan Van Der Wiel in diens goede periode (omstreeks 2010)quote:Op zondag 5 mei 2019 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij oogt bij vlagen nog wel wat onwennig. Moet er even rekening mee gaan houden dat op die posities tegenstanders van alle kanten kunnen komen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |