Have fun Sig.quote:
Ik heb echt geen flauw idee dat ik dat ooit gezegd hebquote:Op zondag 5 mei 2019 00:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En je zei tegen mij dat je HK niet kent, echt hč.....
Met haarquote:
Uh ok.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee dat ik dat ooit gezegd heb
[..]
Met haar
Ik luisterde even mee maar dat was echt iets te veel psy trance. Ik hou meer van de psy techno. Rustiger aan en niet zo spastisch. Of ik kwam net op het verkeerde moment binnen daar, dat kan ook natuurlijkquote:
Geen zin in hehequote:Op zondag 5 mei 2019 00:23 schreef Five4Nine het volgende:
Dit luister ik nu:
Als het goed is begint ie met zo een 30 minuten.
Heerlijk.
Ach die heb nog nooit eerder gepost.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:23 schreef Five4Nine het volgende:
Dit luister ik nu:
Als het goed is begint ie met zo een 30 minuten.
Heerlijk. Dat moet je gewoon echt hard zetten met een subwoofer aan.
Ken je Miss Kittin?quote:Op zondag 5 mei 2019 00:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Goede smaak heb je dan!
Dit vind ik 1 van haar beste sets.
Ok je weet wel wat.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is meer elektro ook al hou ik daar ook zeker van.
Volgens mij komt hier een nummer van Miss kittin voorbij ergens op het einde. Allemaal belachelijk goede elektro nummers. 1 van de beste cd's die ik heb.quote:
Ik ben bij zoveel feesten aanwezig geweest dat dat echt niet meer op 2 handen te tellen is. Ook ben ik bij Fok! terecht gekomen via het overleden Clubcharts.nl forum.quote:
Vreemd !quote:
Staat de telefoon nu roodgloeiend?quote:Op zondag 5 mei 2019 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik poste net een nummer, maar niet hier idd ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |