Je hebt alle tijd toch, rustig aan met die prop.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat had mij echt veel meer tijd gekost om dat allemaal uit te tikken.
Je zou daar wel opvallen.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had ook in Zuid Soedan geboren kunnen zijn denk ik altijd maar
Dat !quote:
In mijn tuin groeien Jaffa'squote:
Maar wel in een dakgoot !quote:
Beetje R&P eigenschappen heb je wel hier en daar.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:13 schreef Five4Nine het volgende:
Ik draaf weer een beetje door heb ik alweer door.
Soms moet je mij gewoon even tot een halt roepen. Maakt mij niet uit wie dat is. Ik ben dan 1 en al oor.
Ik was vandaag tijdens de regen wel even bang dat-ie uit de goot zou waaien. Zou wel lullig zijn als iemand die op de kop krijgt vanaf 4 hoog.quote:
Jah, ik ken er nog één......quote:Op zondag 5 mei 2019 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Beetje R&P eigenschappen heb je wel hier en daar.
En je zei tegen mij dat je HK niet kent, echt hè.....quote:Op zondag 5 mei 2019 00:16 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb het hier wel naar mijn zin Kwartiertje.
Dat komt mede omdat hier mensen posten met humor en verstand. Aangezien ik blijkbaar ook nog al eens een spelfout maak. Dat is in Onz en dat andere kak topic wel anders.
Maar hoe gaat het?
Yep.quote:
Ja beft, met u?quote:Op zondag 5 mei 2019 00:16 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb het hier wel naar mijn zin Kwartiertje.
Dat komt mede omdat hier mensen posten met humor en verstand. Aangezien ik blijkbaar ook nog al eens een spelfout maak. Dat is in Onz en dat andere kak topic wel anders.
Maar hoe gaat het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |