Ja dag, mijn hele vriendenkring is 40+ of zit er heel dicht tegenaan maar daar hangt toch altijd gewoon een gezellige sfeer op de feesten hoor. Die zijn al gezellig voordat het eerste drankje op de tafel staat.quote:
Je moet dan ook niet praten. Daar zijn feesten niet voor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dag, mijn hele vriendenkring is 40+ of zit er heel dicht tegenaan maar daar hangt toch altijd gewoon een gezellige sfeer op de feesten hoor. Die zijn al gezellig voordat het eerste drankje op de tafel staat.
Het is gewoon heel apart, iedereen lijkt daar maar wat 'correct' te zitten doen. Alsof je op de verjaardag van die moeilijke tante bent waar je vooral nergens over mag praten omdat er anders drama ontstaat.
Daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet praten. Daar zijn feesten niet voor.Gewoon in een kring zitten en ja knikken en kaas en harde worst eten.
FEEST!
Heul niet! Kop houden en normaal doen. Met je bier.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.Maar een beetje reuring is toch wel zo gezellig.
Zou dat het zijn? Dat de koffie te slap was?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet! Kop houden en normaal doen. Met je bier.Slappe koffie kan je krijgen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet praten. Daar zijn feesten niet voor.Gewoon in een kring zitten en ja knikken en kaas en harde worst eten.
FEEST!
Wees blij dat er een keer een TT is, dat was lange tijd 'not done'.quote:
TIJD, beste kopje, TIJD! En tijd is geld immers!quote:
Oh dat weet ik niet. Zit hier nog niet zo lang om dat te weten. I'm sorryquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wees blij dat er een keer een TT is, dat was lange tijd 'not done'.
Nou, als ik geld kon verdienen met Fok!ken dan zou ik het wel doen!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
TIJD, beste kopje, TIJD! En tijd is geld immers!
dat is liefde , sex , knuffel , gezelligheid ook niet dat het geld kost maar moet je eens zien hoe mensen je afwijzen als je iets van deze dingen wil gevenquote:
Aha, dus dat gaat er mis in mijn datingleven. En ik maar denken goed te doen door ze deze dingen te willen gevenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is liefde , sex , knuffel , gezelligheid ook niet dat het geld kost maar moet je eens zien hoe mensen je afwijzen als je iets van deze dingen wil geven![]()
ze kijken je aan of je van de belasting bent , met zo'n blik van wat kom je doen
Ik heb heel soms weleens zo’n feest waar niemand het leuk kan hebben. Ligt vaak aan de combinatie van mensen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Dat de koffie te slap was?
Eigenlijk denk ik dat ze me gewoon niet mogen ook
ja ik wil ze ook geven, maar op me werk word ik al aangesproken als ik iemand een schouder klopje geeft dan voelen ze zich al bedreigt en handtastelijk gedragquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aha, dus dat gaat er mis in mijn datingleven. En ik maar denken goed te doen door ze deze dingen te willen geven
Jij.quote:
Hoe was je date?quote:
Het is dat vraagteken, ik durf het ook gewoon bijna niet meer te gebruiken.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe was je date?
Edit: deze post geeft me sterke MCH-vibes en het is gewoon mijn eigen post
Je kan ook oprecht interesse hebben.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe was je date?
Ik ben nog niet eens wezen slapen. Beat that.quote:Op zondag 5 mei 2019 03:48 schreef Faxie het volgende:
Bluh, dacht al wel dat ik vroeg wakker zou zijn
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan ook oprecht interesse hebben.
Ja dat heb ik ook maar nu ziet elke vraag er uit als een sneer.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan ook oprecht interesse hebben.
ligt er aan wie hem steltquote:Op zondag 5 mei 2019 09:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook maar nu ziet elke vraag er uit als een sneer.
Wat er in stond was stom. Dus die heb ik bij het vorige topic gewist.quote:
Maar als ie echt leuk is kijkt ie daar vast doorheen toch?quote:Op zondag 5 mei 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
Verdorie. Eindelijk een echt leuke vent tijdens het hond uit laten. Met echt leuke hond.
Alleen had ik mijn haar nog niet gekamd. En ik gok wat mascara onder mijn ogen
En hond was ook nog niet helemaal wakker
nou hij vroeg me niet meteen mee uit of zoquote:Op zondag 5 mei 2019 10:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar als ie echt leuk is kijkt ie daar vast doorheen toch?
Maar je weet dus wel dat hij single is en of ook mag swingen van z'n vrouw?quote:Op zondag 5 mei 2019 10:29 schreef Allures het volgende:
[..]
nou hij vroeg me niet meteen mee uit of zo
mannen worden spontaan single als ze mij zienquote:Op zondag 5 mei 2019 10:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar je weet dus wel dat hij single is en of ook mag swingen van z'n vrouw?
Leukquote:Op zondag 5 mei 2019 00:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe was je date?
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:32 schreef Allures het volgende:
[..]
mannen worden spontaan single als ze mij zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |