Die is doodquote:
4 x zelfs, ja dat is ook wel bijzonderquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel als we hem riepen. Miep miep miep miep, ja was een kater
Of ze heeft de klok op wintertijd en gaat herdenkenquote:
Het was vandaag wel winters weer, dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ze heeft de klok op wintertijd en gaat herdenken, oh nee dat klopt niet
Welnee winters.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was vandaag wel winters weer, dus dat zou zomaar kunnen.
Terwijl het een kater was, hetzelfde als Fox dus, dat is ook een meisjesachtige katerquote:
Maar Fox was 'geholpen', ik bedoel meer dat MiepMiep zich vrouwelijk gedroegquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl het een kater was, hetzelfde als Fox dus, dat is ook een meisjesachtige kater
Oh nou ja in het zonnetje uit de wind was het gewoon begin mei voor mijquote:
Hier geen vlokje gezien, wel regen.quote:
Weet ik, Fox deed dat ook, terwijl je zou denken dat je daar bij katten geen verschil in merktquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Fox was 'geholpen', ik bedoel meer dat MiepMiep zich vrouwelijk gedroeg
Nee het zijn maar druppels, maar baal wel, moet dus maandagmiddag die gast van het dak aanspreken, dacht dat ik er vanaf was, maar nee dus...quote:
Sommige hebben een normale miauw en enkelen maken er een compleet potje van, hier is Iggy degene met een idiote miauw.quote:
Dat is zo verholpen de pakking zit niet goed. 5 minuten werkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee het zijn maar druppels, maar baal wel, moet dus maandagmiddag die gast van het dak aanspreken, dacht dat ik er vanaf was, maar nee dus...
Dat is wel heel simplistisch voorgesteld, maar goed, er zit een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo verholpen de pakking zit niet goed. 5 minuten werk
Bounty miauwde niet die schreeuwde altijdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige hebben een normale miauw en enkelen maken er een compleet potje van, hier is Iggy degene met een idiote miauw.![]()
Ik had ooit Wendy en zij was niet te overtreffen met haar gejammer soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |