Oh ja dat is vandaag ... sterkte .. Ga je in je zwarte overal?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:24 schreef sacha het volgende:
[..]
eten in Aap proppen, kerk, begraafplaats dit dat[ afbeelding ]
Ah... dodenherdenking .... ja dat dacht ik ook nog aan vanmorgen....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:24 schreef sacha het volgende:
[..]
eten in Aap proppen, kerk, begraafplaats dit dat[ afbeelding ]
Meesterlijk waren ze.quote:
Tom&Jerryquote:
Ik heb geen idéé wat er nu is qua cartoons. Maar die waren wel erg vermakelijkquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé wat er nu is qua cartoons. Maar die waren wel erg vermakelijk
Met haar Ipad verstopt in de bijbelquote:
Ik heb een kat gehad die MiepMiep heettequote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
broer konijn en zus cavia zijn stokoud geworden, ik heb goede hoop voor MiepMiep
Toch niet echt een vaak voorkomende naamquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een kat gehad die MiepMiep heette
Hij maakte vaak zo'n geluid, dus het lag voor de hand.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet echt een vaak voorkomende naam
Wij hadden ook een poes thuis die Miep heette. Ik weet niet waaromquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet echt een vaak voorkomende naam
Bijzonder geluid voor een kat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij maakte vaak zo'n geluid, dus het lag voor de hand.
rookte ie zware vanNelle?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij maakte vaak zo'n geluid, dus het lag voor de hand.
Miep heb ik wel vaker gehoord voor een kat, maar dubbel niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij hadden ook een poes thuis die Miep heette. Ik weet niet waarom
Ja daar is Sas nogal gevoelig voorquote:
Wel als we hem riepen. Miep miep miep miep, ja was een katerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Miep heb ik wel vaker gehoord voor een kat, maar dubbel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |