Dat is jong, beetje 38 ipv 48quote:
Oh nee dan ga je in jezelf lullenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kaasfondue. Ja! Maar in je eentje is daar ook geen moer aan.
die van mij waren 20 en 21 jaar toen ze dood gingen, eigenlijk ouder want is heb ze uit hetquote:
Met jou kan ik praten.quote:
broer konijn en zus cavia zijn stokoud geworden, ik heb goede hoop voor MiepMiepquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
die van mij waren 20 en 21 jaar toen ze dood gingen, eigenlijk ouder want is heb ze uit het
asiel gehaald en ze wisten niet helemaal precies hoe oud ze waren....
dubbele porties maken danquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bedenk me net dat je ook steeds snel van stoel kan wisselen.
Bij MiepMiep denk ik aan Coyotequote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
broer konijn en zus cavia zijn stokoud geworden, ik heb goede hoop voor MiepMiep
daarom!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
broer konijn en zus cavia zijn stokoud geworden, ik heb goede hoop voor MiepMiep
het heette al Miep toen ik het adopteerde, daar heb ik, vanwege de tekenfilm snel MiepMiep van gemaaktquote:
snel lijkt het me nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:17 schreef sacha het volgende:
[..]
het heette al Miep toen ik het adopteerde, daar heb ik, vanwege de tekenfilm snel MiepMiep van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |