Ik ook. In eerdere jaren verzopen de artiesten vaak op het enorme podium. Dit vind ik ook wel wat hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, er worden dus vragen gesteld over of het er niet wat goedkoop uitziet met een kleiner podium.
Sorry hoor, maar na een paar jaar 'zoek de artiest' vind ik een iets kleiner podium wel ff fijn, eerlijk gezegd.
Ik vind het wel een aardig nummer, maar ook wat saai. Dat ze met de staging een beetje CATS na willen doen, snap ik. Maar het ziet er wel gewoontjes uit, qua kleding bijvoorbeeld. Het mist dat beetje extra, zoals die mooie sprookjesjurk van Ilse, waardoor ze er prachtig vrouwelijk maar toch ook stoer uitzag met die gitaar. En juist dat contact maken met de kijkers was bijzonder, waardoor je in het lied getrokken werd ipv ertegenaan kijken. Dat ertegenaankijken heb ik hier wel erg.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een beetje ongemakkelijk om naar te kijken, ben ik de enige hierin ?
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:43 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardig nummer, maar ook wat saai. Dat ze met de staging een beetje CATS na willen doen, snap ik. Maar het ziet er wel gewoontjes uit, qua kleding bijvoorbeeld. Het mist dat beetje extra, zoals die mooie sprookjesjurk van Ilse, waardoor ze er prachtig vrouwelijk maar toch ook stoer uitzag met die gitaar. En juist dat contact maken met de kijkers was bijzonder, waardoor je in het lied getrokken werd ipv ertegenaan kijken. Dat ertegenaankijken heb ik hier wel erg.
Ze heeft haar naam op haar megalaarzen gezet zodat ze weet welke van haar zijn?quote:
Vandaar ook ASMR (ik moest het googlen, ik kwam het de laatste tijd vaker tegen maar had geen idee).quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:44 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, dat was niet echt een energieke vertolking van Golden Boy
Nee dat snap ik welquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:34 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Als je dat een heel erge foto vindt..? Ik zocht een foto omdat we het over haar ijskoude uitstraling hadden, dus dan geen ik geen foto met een glimlach plaatsten nee
Ja, ik kan haar ook echt niet uitstaan. Tuurlijk ken ik haar niet persoonlijk of zo, maar ze komt echt niet sympathiek op me over.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:55 schreef Cee het volgende:
Ik zit echt voor de nieuwsgierigheid een paar seconden naar de livestream van de wiwis te kijken en meteen loopt die wiwi-zus het beeld in “you guysssss”, ugh hoe kan een mens nog meer overdreven doen dan d’r broer.![]()
En die broer heeft tenminste nog enige diepgang. Echt mijn nekharen gaan overeind van haar, net nu ik een beetje gewend raakte aan de rest van het team dit jaar.
Waar?quote:
twitter:Eurovision_ESP twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:54:48🇷🇸Primer ensayo de Serbia: Nevena Boļović - Kruna #EuroEnsayos4M https://t.co/J4FrRF8Wdz reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |