Kinderachtige reactie weerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, gelukkig maar dan. Het laatste wat ik zou willen is dat jij verdrietig bent
Alsof het ook maar iemand iets interesseert wat jij wilt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, gelukkig maar dan. Het laatste wat ik zou willen is dat jij verdrietig bent
Meer valt er niet meer van te maken. Maar goed, het is weer klaar. Volgend jaar zelfde plaats, zelfde tijd?quote:
Ga sherry drinken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Byzandmans heeft een blauwtje gelopen. Wąt een humeur
Je stinkt.quote:
Bij jou?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Byzandmans heeft een blauwtje gelopen. Wąt een humeur
Mag dat wel van de profeet?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen dus nee.
Man, man, man, die mensen hebben ook voor jouw vrijheid gevochten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zo, deze kneuzenkermis hebben we ook weer gehad voor dit jaar.
Klopt. Dus waarom zou ik dat willen bezoedelen met zo'n jaarlijkse kneuzenkermis?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Man, man, man, die mensen hebben ook voor jouw vrijheid gevochten.
Wat is je klacht dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het is toch ook de bedoeling van dit forum om te klagen of niet soms?
Hij wordt De Profeet genoemd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar het is niet Vledder van Lucky Letters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |