Dit had Haags ook kunnen typen haha wat slechtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben je er dalijk twee minuten stil van?
Niets van gemerkt, behalve de hapering bijna op t eind. Maar ik heb dan ook geen verstand van tonenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Die vent net met die trompet kon er echt niets vanMega vals. Had ie net les ofzo?
Zou goed kunnen hoor. Ik zou het in elk geval kunnen begrijpen. Bij hem zal de editie van 2010 ook niet in de koude kleren zijn gaan zitten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:06 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vond t te koud buiten om naar de herdenking hier in t dorp te gaan dus heb de herdenking op tv gevolgd.
Ligt het aan mij of zag de koning er erg breed uit? Het leek wel of hij een kogelvrijvest oid aan had
Bedankt weer voor de medewerkingquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zo, deze kneuzenkermis hebben we ook weer gehad voor dit jaar.
Wat een kutleven he!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
Nou morgen nog de hele dag overal tokkiefestivals met kutbands waar je hond nog niet naar zou laten luisteren.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zo, deze kneuzenkermis hebben we ook weer gehad voor dit jaar.
Je klinkt enigszins verzuurd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
Nou morgen nog de hele dag overal tokkiefestivals met kutbands waar je hond nog niet naar zou laten luisteren.
Dat is een understatementquote:
Goh, die indruk geef je niet kerel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb weinig last van deze debiele Nederlandse tokkietradities.
Verhuis naar een ander land dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb weinig last van deze debiele Nederlandse tokkietradities.
Yep, dat maakte goed duidelijk hoe kwetsbaar ze daar zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor. Ik zou het in elk geval kunnen begrijpen. Bij hem zal de editie van 2010 ook niet in de koude kleren zijn gaan zitten.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:06 schreef Nikonlover het volgende:
Ligt het aan mij of zag de koning er erg breed uit? Het leek wel of hij een kogelvrijvest oid aan had
Ik snap best dat wanneer je beperkt van geest bent dat je dan denkt dat als iemand een mening geeft dat allemaal per definitie heel vreselijk belangrijk voor die persoon is maar zo werkt het in het echte leven niet hoor. Ik woon niet naast een festivalweide en ook niet bij een steen met namen dus nee ik heb daar geen last van.quote:
Nou, gelukkig maar dan. Het laatste wat ik zou willen is dat jij verdrietig bentquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik snap best dat wanneer je beperkt van geest bent dat je dan denkt dat als iemand een mening geeft dat allemaal per definitie heel vreselijk belangrijk voor die persoon is maar zo werkt het in het echte leven niet hoor. Ik woon niet naast een festivalweide en ook niet bij een steen met namen dus nee ik heb daar geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |