Was even naar het toilet. Ja ik geloof. Maar mensen hebben emoties, ik ook en ook fouten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gelooft in God toch? Denk je dan niet dat ze daarvoor gestraft worden?
Als je eerlijk bent tegen jezelf is het goed zolang je jezelf maar in de spiegel kan aankijken. Als je niet eerlijk tegen jezelf bent maakt het allemaal niet uit, dan klooi je maar wat aan. Dat is wat je broer en zijn eega doen. Jij zou zo niet kunnen leven, zij wel. Soms vraag ik me wel af wat de goede weg is, maar uiteindelijk is er geen keuze.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 03:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Was even naar het toilet. Ja ik geloof. Maar mensen hebben emoties, ik ook en ook fouten.
Hoe dat exact verder gaat met wel of niet-gelovigen weet ik niet. Net zoals niemand dat weet.
Er zijn wel teksten die een en ander duidelijk maken, maar lijkt mij niet de plek hier
Je gaf het antwoord zelf al, Bij jezelf blijven. En inderdaad, soms lijkt er geen keuze te zijn. Maar die is er wel degelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 03:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent tegen jezelf is het goed zolang je jezelf maar in de spiegel kan aankijken. Als je niet eerlijk tegen jezelf bent maakt het allemaal niet uit, dan klooi je maar wat aan. Dat is wat je broer en zijn eega doen. Jij zou zo niet kunnen leven, zij wel. Soms vraag ik me wel af wat de goede weg is, maar uiteindelijk is er geen keuze.
Maar goed, als ik zo begin te lullen is het alweer veel te laat. Bovendien moet ik morgen vroeg op.
[ afbeelding ]
Trusten Petzi
Het wordt straks wel warmer.quote:
Je moet ook geen kou vatten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet. Ik hoorde alleen dat de zon ging schijnen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dus niet naakt gaan tuinieren.
Ik moet ervandoor
Ik blijf lekker binnen, beetje huishouden en zo, lekker op mijn gemak.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:57 schreef Charmian het volgende:
Zonnetje schijnt goed, keiharde wind, ik verwacht niet dat het warm is buiten. Laat je kont er niet afvriezen als je in je blootje gaat tuinieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |