Dat had ik ook, en dan zonder Fb.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie bij mijn broers op FB-foto's en bij (zeer sporadische) bezoeken ook steeds meer spullen uit mijn ouderlijk huis verschijnen
Dat kan ze vast, maar dat doet ze vast niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, ze kan vast wel uitleggen dat ze ook even moet modden.
Tja, je doet er niets aan. Het is ook niet alsof ze het roven of zo, mijn vader geeft het aan hun.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat had ik ook, en dan zonder Fb.
Het is erg, mijn oudste broer, die ik niet meer wil kennen, had meer ingeladen in zijn A3 dan in een vrachtwagen kon. bij wijze van...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, je doet er niets aan. Het is ook niet alsof ze het roven of zo, mijn vader geeft het aan hun.
Wat hebben we het toch getroffen met onze mod.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kan ze vast, maar dat doet ze vast niet.
Onzin. Ben altijd bezig met andere mensen en dieren. Aan empathie ontbreekt het me nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tip ? Steek meer tijd in familie dan in Fok! ?
Het was maar een tip............quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Onzin. Ben altijd bezig met andere mensen en dieren. Aan empathie ontbreekt het me niet
Wordt je toch misselijk vanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie bij mijn broers op FB-foto's en bij (zeer sporadische) bezoeken ook steeds meer spullen uit mijn ouderlijk huis verschijnen
Ja, dat is jammer als het zo gaat. Er zijn volgens mij maar drie dingen van waarde in een eventueel nalatenschap van mijn vader. Drie dingen waar ik als kind maar oo later door gefascineerd werd. Van één weet ik al zeker dat het nooit van mij zal zijn omdat één van mijn broers het ook een topstuk vindt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is erg, mijn oudste broer, die ik niet meer wil kennen, had meer ingeladen in zijn A3 dan in een vrachtwagen kon. bij wijze van...
Ja, dat is een waardeloze situatie maar ik zou ook niet weten wat je er mee aanmoet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:38 schreef Petzi het volgende:
Broer scheldt je ook uit,is nooit wat geweest. Schoonzus zit alle emails te bekijken van Paps, wat ik stuur want ze weet het wachtwoord. Omdat ik het niet eens ben mag ik van broer geen contact meer met ouders opnemen zei hij
Ik ook slaap zequote:
Echt wel. Ook zonder drank hou ik van sacha.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat hebben we het toch getroffen met onze mod.
Ja dat is pijnlijk, maar ik heb het over veel geld, En dat geven ze aan die narcist en een schoonzuster die allen maar praat over lichamelijke ziektes en eruit ziet alsof het zijn oma isquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer als het zo gaat. Er zijn volgens mij maar drie dingen van waarde in een eventueel nalatenschap van mijn vader. Drie dingen waar ik als kind maar oo later door gefascineerd werd. Van één weet ik al zeker dat het nooit van mij zal zijn omdat één van mijn broers het ook een topstuk vindt.
Jij gelooft in God toch? Denk je dan niet dat ze daarvoor gestraft worden?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat is pijnlijk, maar ik heb het over veel geld, En dat geven ze aan die narcist en een schoonzuster die allen maar praat over lichamelijke ziektes en eruit ziet alsof het zijn oma is
Misschien moet ik me erbij neerleggen dat ik het moet doen met wat ik zelf heb. Kom niets tekort en heb erg lieve hondjes die ook gek op mij zijnquote:
Dat is toch waar het om gaat? Andere mensen doen vaak gewoon domme shit, je moet proberen daar zoveel mogelijk je schouders over op te halen anders wordt hun shit jouw shit.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:49 schreef Petzi het volgende:
[..]
Misschien moet ik me erbij neerleggen dat ik het moet doen met wat ik zelf heb. Kom niets tekort en heb erg lieve hondjes die ook gek op mij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |