Oh, ze maken het wel laat dan!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Muziekfestival op het eiland. Een voorproefje op het Into the Great Wide Open.
Ja, maar ik rij er niet op, te beroerd om een zadel te kopen...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, je moet er van houden ... denk ik.
Onderduiken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:27 schreef Petzi het volgende:
Stel, je hebt ouders die een flinke cent hebben. Broer heeft zich 8 jaar niet laten zien. Je doet alles om broer en ouders weer bij elkaar te krijgen. Dat lukt. Jij verhuisd naar Zeeland en ineens zijn alle financiele zaken met broer en schoonzus geregeld. Mensen waar je het nooit mee hebt kunnen vinden. Wat doe je.
Doe je geen fuck aan. Of je moet proberen je ouders wilsonbekwaam te laten verklaren, maar dat lijkt me een vrij pijnlijke weg.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:27 schreef Petzi het volgende:
Stel, je hebt ouders die een flinke cent hebben. Broer heeft zich 8 jaar niet laten zien. Je doet alles om broer en ouders weer bij elkaar te krijgen. Dat lukt. Jij verhuisd naar Zeeland en ineens zijn alle financiele zaken met broer en schoonzus geregeld. Mensen waar je het nooit mee hebt kunnen vinden. Wat doe je.
oh dat had je al een keer gevraagd toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:27 schreef Petzi het volgende:
quote:
Misschien biedt ze een paar verkleumde festivalgasten onderdak. Dan ga je niet meer hier zitten posten.quote:
Slaap ze Fannquote:
Je niet te druk maken in ieder geval en niet op een erfenis rekenen. Dan kan het altijd nog meevallen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:27 schreef Petzi het volgende:
Mwah, ze kan vast wel uitleggen dat ze ook even moet modden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien biedt ze een paar verkleumde festivalgasten onderdak. Dan ga je niet meer hier zitten posten.
Klopt, ik heb ze ondertussen gebeld en ze zijn woest dat ik het niet vind kloppenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:30 schreef FANN het volgende:
[..]
oh dat had je al een keer gevraagd toch?
ik zou het niet weten. daar ben ik nu te moe voor
Tip ? Steek meer tijd in familie dan in Fok! ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ze ondertussen gebeld en ze zijn woest dat ik het niet vind kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |