Hahaha, nee dat zij de merken van achtereenvolgens de currypasta, de vissaus en de sesamolie.quote:
Schijnt tegenwoordig allemaal maar te kunnen hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
Dat komt hier potverdepotver gewoon binnenwandelen alsof er niks gebeurd is
Ik Louis van Ga-al!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
uhuh het kwartje viel laat, ik wijdde er nog een paar posts aanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hahaha, nee dat zij de merken van achtereenvolgens de currypasta, de vissaus en de sesamolie.
Morgen weer dansen
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig allemaal maar te kunnen hier.
Schandalig!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig allemaal maar te kunnen hier.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief maar het is gewoonweg mijn smak niet. Als jij er van houd.![]()
Smaken verschillen nou eenmaal.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
oh dat heeft een hoog hupsgehaltequote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
uhuh het kwartje viel laat, ik wijdde er nog een paar posts aan
ff klikken ja
Zoals een kater die even een paar nachten de hort opgaat.quote:
deze is best wel relax maar dan moet je wel een vette joint erbij hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:24 schreef Five4Nine het volgende:
Deze set bedoel ik. Die hele ambiance, de setting, de dj, de muziek, de mensen die daar vol op gaan in de muziek,
Dit is zo goed vind ik.
Dit is niet alleen de muziek maar ook de video. Je kan zo veel grappige dingen uit deze video halen als je sommige mensen in de gaten gaat houden. 1 botox wijffie probeert zelfs Solomun te versieren op een gegeven moment.
Ik snap dat sommige hier dat niet trekken. Zo veel mooie vrouwen en mensen die gewoon lekker zichzelf zijn. Doe eens je best om dat ook te doen. Snap je?
Wees niet altijd negatief tegen iemand omdat hij of zij een andere smaak heeft met wat voor onderwerp dan ook. Wees niet zo zuur. LEEF.
Ps. Is het al droog. Want hier in dit topic wordt het wel een beetje droog zo nu en dan
Of een poes die er even geen zin in heeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoals een kater die even een paar nachten de hort opgaat.
Syrische bruiloftzanger. Die toetsenist is echt heel goed.quote:
Wordt tijd dat ie een chip geinplanteerd krijgtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoals een kater die even een paar nachten de hort opgaat.
en dat ga ik maar niet doen!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
deze is best wel relax maar dan moet je wel een vette joint erbij hebben
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eensMaar soms word de smaak van iemand zo weggezet alsof het geen smaak is. Snap je? Dat is precies wat ik wilde zeggen. En jij ook
Het is niet te geloven. De brief van de gemeente waar door het transparante stukje 'ipas' heen te lezen viel, kwam er ook nog eens bij.quote:
Heel aanstekelijk, en herkenbare klanken ook. Er wonen hier veel Syriërs en af en toe is er een bruiloft, klinkt altijd feestelijk/leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Syrische bruiloftzanger. Die toetsenist is echt heel goed.
Voor een prikkie een kaartje op Ticketswap gekocht.
Ik gebruik geen drugs meer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
deze is best wel relax maar dan moet je wel een vette joint erbij hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |