quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken ,en dan zo`n bos aanzicht.
Maar dan moet SBE weer een behanglul inschakelen.
Lul de behanger, die heb ik weleens getekendquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stijfsel.quote:
quote:
Of een "wink wink", succès garanti!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:59 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Of Je suis tres fort.
En er dan vooral erg scheef bij 'net niet lachen'
ik denk dat er genoeg lul de behangers rondlopen meer zelfs nog dan een stuclulquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 weken geleden. Maar ik heb het ook druk met andere dingen. Die kamer stucen is geen noodzaak.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die lul had het bij mij allang kunnen shaken...is al weken geleden toch dat het zou gebeuren?
C'est tres simple!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken geen Frans maar dat begrijp ik.
Of anders komt hij maar niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lul komt maar in het weekend.
Behangen en zo doe ik zelf wel. Maar dan moet ik wel een vlakke muur hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat er genoeg lul de behangers rondlopen meer zelfs nog dan een stuclul
Kwartje valt.quote:
ach welnee...het is toch een hobbycamer, dan mag het scheefquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behangen en zo doe ik zelf wel. Maar dan moet ik wel een vlakke muur hebben.
Je t'aime la France, ou habite votre ami?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mais oui mamoiselle, vous aussi. J'avais une amis en France en dixsept ans
Dat is een boer.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Lul de behanger, die heb ik weleens getekend
Dit ja, shake it baby, ik zoek wel een ander!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die lul had het bij mij allang kunnen shaken...is al weken geleden toch dat het zou gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |