Het ziet eruit als een kut nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:57 schreef Charmian het volgende:
Maar waarom wil je eigenlijk je muur plamuren dukkie?
quote:
Welk lijstje? Soms weet ik niet meer wat ik post naar iemand. Dat vond ik een erg grappige film maar ook gewoon realistisch. Zelfde concept als veel andere film waar ik van hou.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom deze film in je lijstje stond.
Omdat stuclul toch wat minder lekker bekt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:57 schreef Charmian het volgende:
ksssst niet mee bemoeien met je dirty mind als ik serieuze vragen stelquote:
Er zitten nu gipsplaten tegen de muren aan. Iets te veel om zelf te doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:57 schreef Charmian het volgende:
Of Je suis tres fort.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je een Franse dame tegenkomt is "Oui moi amour" voldoende hoor
Tu parle Français tres bien, et du whisky c'est toujours une bonne idée!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Prendre une autre bouteille de whisky dans la garage
Om een muurtje te laten stucen, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga geen vrij vragen bij een werkgever waar ik net een baan heb.
Anders bel je een ziekenhuis om het gips te laten verwijderen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zitten nu gipsplaten tegen de muren aan. Iets te veel om zelf te doen.
Dan kan ik er een hobbiekamer van maken.
Ivrognequote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Prendre une autre bouteille de whisky dans la garage
Ik ken geen Frans maar dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tu parle Français tres bien, et du whisky c'est toujours une bonne idée!
Knal je er toch gewoon een behangetje tegenaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zitten nu gipsplaten tegen de muren aan. Iets te veel om zelf te doen.
Dan kan ik er een hobbiekamer van maken.
Ik vind het zelf namelijk ook een mooie film.Ik heb hem al jaren op DVD ,en soms moet ik hem even weer kijken.Het viel me op dat het een andere film was dan de rest van het lijstje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:58 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Welk lijstje? Soms weet ik niet meer wat ik post naar iemand. Dat vond ik een erg grappige film maar ook gewoon realistisch. Zelfde concept als veel andere film waar ik van hou.
Die lul komt maar in het weekend.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om een muurtje te laten stucen, natuurlijk niet.
Haha ja. Voor mij moet je alleen wiskey met bier vervangenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken geen Frans maar dat begrijp ik.
Mais oui mamoiselle, vous aussi. J'avais une amis en France en dixsept ansquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tu parle Français tres bien, et du whisky c'est toujours une bonne idée!
Die lul had het bij mij allang kunnen shaken...is al weken geleden toch dat het zou gebeuren?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lul komt maar in het weekend.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die lul had het bij mij allang kunnen shaken...is al weken geleden toch dat het zou gebeuren?
Er is vast een andere lul te vindenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die lul had het bij mij allang kunnen shaken...is al weken geleden toch dat het zou gebeuren?
Zat ik ook aan te denken ,en dan zo`n bos aanzicht.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Knal je er toch gewoon een behangetje tegenaan?
Dan moet je snel zijn, bier is hier bijna op maar de whiskey nog niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:01 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha ja. Voor mij moet je alleen wiskey met bier vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |