Ow, das heftig. Zijn nog niet zo oud.quote:
quote:
Nou ja de blonde had borstkanker heeft de andere vrouw tijdens chemo leren kennen en zijn vriendinnen geworden , De blonde is net genezen verklaard begreep ik ,maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, das heftig. Zijn nog niet zo oud.
Ja. De blonde is schoon.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja de blonde had borstkanker heeft de andere vrouw tijdens chemo leren kennen en zijn vriendinnen geworden , De blonde is net genezen verklaard begreep ik ,maar dat weet ik niet zeker
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja de blonde had borstkanker heeft de andere vrouw tijdens chemo leren kennen en zijn vriendinnen geworden , De blonde is net genezen verklaard begreep ik ,maar dat weet ik niet zeker
ah, thanks. Wel leuk dat ze elkaar kunnen steunen. Ja, het leven kan soms drama zijn. Is elke keer weer confronterend als je dit ziet/hoort.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zegt Ik weet het niet zekerquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Loopt Shelley geen bh's aan te smeren?
Nou omdat ik het persoonlijk nogal eng vind om dan te zeggen dat ze genezen verklaard is.quote:
O ja haar doel groep waar ze nog geen beha van in voorraad heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Loopt Shelley geen bh's aan te smeren?
Dat is wat ze zelf zegt. Dan mag je aan nemen dat het ook zo is. Denk ik dan hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou omdat ik het persoonlijk nogal eng vind om dan te zeggen dat ze genezen verklaard is.
Nou ehmm ik heb ook nog op een andere stream gekeken dus heb niet gezien wat daar op het laatst werd gezegd of dat dat het wasquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat ze zelf zegt. Dan mag je aan nemen dat het ook zo is. Denk ik dan hè.
Staat haar best goed hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Merel ziet er niet uit met die korte jurkjes.
Voor een bepaalde doelgroep is dat supersexyquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Ja denk het welquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:00 schreef Crabapple het volgende:
Zitten ze nou over Gijs te roddelen waar Maikel bij staat?
Ik kan zelf niet alle streams zien heb geen idee waar Maikel is ,.ik zie hem iig nietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:00 schreef Crabapple het volgende:
Zitten ze nou over Gijs te roddelen waar Maikel bij staat?
Was op stream 3, zie daar nu Jessie van de boot af klimmen via het trappetje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet alle streams zien heb geen idee waar Maikel is ,.ik zie hem iig niet
Met recht een oempaloempa.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Je had het over Merel die over Gijs zat te roddelen waar Maikel bijstaat , toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Was op stream 3, zie daar nu Jessie van de boot af klimmen via het trappetje.
Welke groep? Kan me er niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Voor een bepaalde doelgroep is dat supersexy
Er was een streamwissel van de silo naar de boot van Jessiequote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je had het over Merel die over Gijs zat te roddelen waar Maikel bijstaat , toch?
Wat heeft Jessie daar mee te maken dan
Ow? Is hij lui? Maar wie is Merel?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:00 schreef puzziepie het volgende:
Merel voor de 3e x dat ze Gijs heeft aangesproken op zijn 'luie'gedrag
Beetje liggen luieren in de hangmat blabla
Merel vindt hem luiquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow? Is hij lui? Maar wie is Merel?
Het deel wat van volle en kortgerokte vrouwen houdt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke groep? Kan me er niets bij voorstellen.
Pffff.... die krijgt steeds meer het gevoel dat ze aan het hoofd van Utopia staat.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het deel wat van volle en kortgerokte vrouwen houdt.
Volle vrouwen okay, maar perse kortgerokt. Het ging juist om de modedoodzonde. Merel is zo into dat soort dingen en heeft altijd commentaar op anderen, dus je zou zeggen dat ze er niet dood in gevonden zou willen worden. Misschien ziet ze zichzelf niet zoals anderen haar zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het deel wat van volle en kortgerokte vrouwen houdt.
Ik verstond zijn naam niet, de rest hoorde ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel heeft Frank van Etten gebeld of hij voor 500 wil komen.![]()
![]()
![]()
Die man staat binnenkort in een uitverkocht Ahoy.
Mevrouw druk druk druk die gisteren de hele dag mensen af zat te zeiken als ze 'het gore lef'hadden om iets te zeggen over de zwaarte van de klusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pffff.... die krijgt steeds meer het gevoel dat ze aan het hoofd van Utopia staat.
Ik dacht dat dit Adriaan wasquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:13 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]Gijs al aardig ingeburgerd in Utopia
Die blijft dusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:13 schreef IkFok het volgende:
Hij vraagt 2500 normaal voor 20 minuten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik verstond zijn naam niet, de rest hoorde ik ook
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:13 schreef IkFok het volgende:
Vanmiddag sprak Merel hem al aan om liggen in de hangmat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:13 schreef IkFok het volgende:
Die Merel bluft zich overal doorheen, ze zit erbij alsof ze Mojo beheertquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij vraagt 2500 normaal voor 20 minuten.
Is nu met een grote show bezig in Ahoy.
Ach,Merel dacht dat ze André Hazes ook wel regelen.
Kan dat mens steeds minder hebben. Die denkt dat het haar privé eiland is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mevrouw druk druk druk die gisteren de hele dag mensen af zat te zeiken als ze 'het gore lef'hadden om iets te zeggen over de zwaarte van de klus
Even opgezocht wat hij kan. Hoor hem nu een nummer zingen 'fall in love'. Klinkt niet slecht. Ziet er ook nog goed uit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
![]()
Ow? Wil Maikel niet blijven? Wat is dat nou weer voor onzin!?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Oh? Dat heb ik niet meegekregen.
Waarom wil Maikel niet blijven?
Hopelijk wijst hij het af. . Wat een waardeloze artiesten komen daar altijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
![]()
In ieder geval niet voor die habbekrats, dan betalen ze maar het volle pond. Willen daar voor een duppie op de eerste rang zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk wijst hij het af. . Wat een waardeloze artiesten komen daar altijd.
?quote:
Wat ik mij afvraag, moet over de stoel niet zo'n papier? Het is toch niet fris, al die mensen met die blote lijven erop? Ik zou het niet fijn vinden. Ook daar waar je je hoofd in dat gat stopt.quote:
Ik werd er vandaag weer ff aan herinnerd waarom ik 2 jaar geleden ook al weer gestopt was met kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan dat mens steeds minder hebben. Die denkt dat het haar privé eiland is.
Hoorde haar daarnet nog zeuren tegen Jessie dat er een droger moet komen. En de lummel gelijk zeggen dat er morgen dan maar een moet komen.
Dit is wat er krom is in Utopia.
Beter komt hij helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor die habbekrats, dan betalen ze maar het volle pond. Willen daar voor een duppie op de eerste rang zitten.
een badlaken is meer de regelquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag, moet over de stoel niet zo'n papier? Het is toch niet fris, al die mensen met die blote lijven erop? Ik zou het niet fijn vinden. Ook daar waar je je hoofd in dat gat stopt.
Die Maikel vertelde dat hij zich had aangemeld en binnen een uur werd die gebeld. Dus ze zijn wel heel erg wanhopig daar om er nieuwe in te krijgenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Komt regelmatig voor dat een van de twee nieuwe snel spijt krijgt. Slechte casting., zo is het helemaal niet spannend.
Gaat ze dan ook zo dom kleuterachtig lullenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Dil en Kweelie gaan bij Chris en His in het hok liggen?
Mijn vermoeden is dat er meer aanmeldingen zijn dan wij denken (genoeg aandachtsgeile mensen die meer volgers willen op instagram). Uiteindelijk zijn ze bij Talpa gewoon niet al te snugger met de selectieprocedure of zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:27 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die Maikel vertelde dat hij zich had aangemeld en binnen een uur werd die gebeld. Dus ze zijn wel heel erg wanhopig daar om er nieuwe in te krijgen
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook zo dom kleuterachtig lullen
Mag waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft geen van die 2 visumhouders het erover gehad wat er zich afspeelt in het stinkhol als die plakplaatjes met z'n tweetjes zijn?
Dat weten ze best wel maar dat mogen ze vast niet zeggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft geen van die 2 visumhouders het erover gehad wat er zich afspeelt in het stinkhol als die plakplaatjes met z'n tweetjes zijn?
Mylene wil knufuluhhhhh.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:35 schreef puzziepie het volgende:
Jens:'Maar waarom lig je nou weer in bed? dat is niet zo handig '
Myl:"Nee'
Hij zou er al eerder in komen. Maar toen ging kaylee voor. Dus hij was er al langer mee bezig.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:27 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die Maikel vertelde dat hij zich had aangemeld en binnen een uur werd die gebeld. Dus ze zijn wel heel erg wanhopig daar om er nieuwe in te krijgen
Maikel sowieso niet want die denkt dat Kaylee haar PS heeft omdat ze misschien te weinig gezien wordt ...Gijs zou zomaar meer gezien kunnen hebben dan hij meld.. hij keek altijd wel en de laatste dagen ook veel gestreamd..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, dat was Gijs.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zou er al eerder in komen. Maar toen ging kaylee voor. Dus hij was er al langer mee bezig.
Ging ook over dat Maikel Jens misschien als maatje zag en dat je dan niet de vriendin van je maatje naar huis stuurt..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Mylene en Jens maken een kansberekening , wie zal er moeten vertrekken en wie gaat er waar slapen in welk huisje , na vertrek van de oud bewoner.
Het lijkt wel alsof een van de nieuwen een soort van verliefd is op Jens ,
Wie? Maikel?![]()
ik was zo druk bezig met proberen te onthouden en nu ben ik het vergeten
Nee, dat was Maikel. Is een kennis van een kennis van renevanlaaren. Vraag het hem maar naquote:
Ja, ik weet dat Gijs die 'bekende' van renevanlaren is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat was Maikel. Is een kennis van een kennis van renevanlaaren. Vraag het hem maar na
@:reneevanlaren
En ze hebben zwarte plinten en zwarte stopcontact dozen. Steekt zo mooi af tegen de witte muren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:42 schreef snetje het volgende:
Vader van Jessie geniet van Jessie, Gerrit en Merel samen ...
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, het extra bezoek van Christel van vandaag nu kompleet .....
[ afbeelding ]
Bezoek Christel deel 1 - 3 mei 2019.
x77a740
[ afbeelding ]
Bezoek Christel deel 2 - 3 mei 2019.
x77a9zp
[ afbeelding ]
Bezoek Christel deel 3 - 3 mei 2019.
x77an7s
[ afbeelding ]
Bezoek Christel deel 4 - 3 mei 2019.
x77apra
[ afbeelding ]
Bezoek Christel deel 5 - 3 mei 2019.
x77bng8
Zo kwam het wel op mij over iigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:47 schreef mazaru het volgende:
Ligt die Mylene nou zo idioot te lachen omdat Jens huilt?
Hij irriteert zich te pletter aan haarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo kwam het wel op mij over iig
De sfeer is al aardig aan het omslaan![]()
Ik gun Jens zijn vrijheid nu alleen nog maar meer
Ik heb het gehoord. Als ik nog enig idee had dat hij iemand met enige klasse was, dan is dat nu verdwenen. Ik snap nu ook waarom Jessie geworden is wie hij is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:42 schreef snetje het volgende:
Vader van Jessie geniet van Jessie, Gerrit en Merel samen ...
Vond het erg kinderlijk en simpel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:49 schreef snetje het volgende:
Kan die vader van Jessie geen column gaan schrijven?..![]()
![]()
Ze lacht erom maar hij meent het. Als ik gaap steek je een vinger in mijn mondquote:
Sinds een week of twee kan ik dat kinderlijk lachen met die nepsnik van haar erger ik mij mateloos aan. Gedraagt zich als een puber.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op stream 2 Merel, die ook om alles moet lachen![]()
Was het al een feit?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoorde trouwens, dat die logeerpartij van Cees helaas niet doorgaat ....
Mylene snapt het niet zoquote:
Haar manier om lichamelijk contact af te dwingen.quote:
Okay..... ik zou zelf een hele grote meenemen dan.quote:
Hij zei toch wanneer het mooi weer is. Misschien komt het nog wel. Hoeft van mij niet hoor, maar als ik het zo bekijk, is er niets meer aan, als de nieuwe niet bevalt, dus dan mag hij er wat mij betreft ook wel in.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Adriaan nodigde hem uit en zou het regelen, maar gaat blijkbaar niet door.
Kan ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Okay..... ik zou zelf een hele grote meenemen dan.
Zeker een bikkel! Dat ging snel zeg. Van rolstoel naar graven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:57 schreef QuarterBack het volgende:
Gelukkig, Jessie loopt alweer, hij wil morgen ook weer gaan graven, wat een bikkel
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:57 schreef QuarterBack het volgende:
Gelukkig, Jessie loopt alweer, hij wil morgen ook weer gaan graven, wat een bikkel
[ afbeelding ]
Hij hoeft ook niet in een rolstoel maar zo veel mogelijk rust op die voet, maar de artsen hier weten het vast beterquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker een bikkel! Dat ging snel zeg. Van rolstoel naar graven.
Geef het maar op.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet in een rolstoel maar zo veel mogelijk rust op die voet, maar de artsen hier weten het vast beter
Wat is het toch ook een bikkel hè. Zet zo zijn gebroken teen en rolstoel aan de kantquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:57 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Dus nu mag je de vader van Jessie ook al niet omdat je Jessie niet mag?...tis wat..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord. Als ik nog enig idee had dat hij iemand met enige klasse was, dan is dat nu verdwenen. Ik snap nu ook waarom Jessie geworden is wie hij is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet in een rolstoel maar zo veel mogelijk rust op die voet, maar de artsen hier weten het vast beter
Sinds ik gehoord heb wat hij schrijft. Als het tenminste zijn brief van. Dacht het wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Dus nu mag je de vader van Jessie ook al niet omdat je Jessie niet mag?...tis wat..
Ja he? Morgen ligt hij op de intensive care.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een bikkel hè. Zet zo zijn gebroken teen en rolstoel aan de kant
Ik heb het allemaal niet gevolgd. Als het zo is wat ze allemaal zegt en doet, mag ze wat mij betreft dan vertrekken. Beetje gelezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:03 schreef puzziepie het volgende:
Mylene brok in de keel 'Het is wel heel erg veel wat je aan me wil veranderen'
Jens en Myl over 'grappen maken' en het waarom je een grap maakt ,
Respect voor Jens zijn geduld![]()
Grappen thema , heerlijk dit! Jens legt nog maar weer uit hoe dingen bij hem werken ,
Myl vind het een leuk verhaal maar ze kan er niks mee
dusss![]()
heerlijk gesprek
Kan zo in de serie 'doctors' of bij O-gylvie of eigenlijk bij Johmanda, een wonderbaarlijke wederopstanding van half dooie Jessie met mankepoot die bijna geamputeerd is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie net Jessie terugkomen in zijn rolstoel, fragment volgt zo ....
Ze is er niet zo blij meequote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Mooi voorbeeld van Jens om haar uit te leggen dat haar grappen voor alleen maar meer ergernis zorgen
Geen idee, ook niet veel gezien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag niet veel live gezien, weten ze al wie gaat blijven, ik vrees Gijs .. ?
Die Jens in zijn hoofd heeft, als mensen vragen: Weet er nog iemand een mop?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:08 schreef formule het volgende:
Nog even deze: ieder geintje is een seintje
Dat duurt niet lang meer. Als ze niet meer hysterisch lacht dan gaat ze jankenquote:
combinatie kritiek en alcohol zal daar wel voor gaan zorgen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook best wel hard al die kritiek nu. Ze zit wel op de bank, maar Jens is niet zo erg tactischquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:09 schreef puzziepie het volgende:
Myleentje kan totaal niet met kritiek /feedback omgaan
Ze weet niet zo goed wat ze met zijn feedback moet
Neequote:
Maakt volgens mij geen verschil. Poos terug gaf hij haar ook 'dingen terug'. Ze doet er niks mee en wuift alles weg. En verdraait ook net zo gemakkelijk wat hij zegtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook best wel hard al die kritiek nu. Ze zit wel op de bank, maar Jens is niet zo erg tactisch
Jens zit ook op de bankquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook best wel hard al die kritiek nu. Ze zit wel op de bank, maar Jens is niet zo erg tactisch
Oh jaquote:
Jens benoemd heel vaak de dingen waar hij tegenaan looptquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maakt volgens mij geen verschil. Poos terug gaf hij haar ook 'dingen terug'. Ze doet er niks mee en wuift alles weg. En verdraait ook net zo gemakkelijk wat hij zegt
De manier waarop Jens zijn zinnen uitspreekt met de klemtoon net even anders dan normaal zou me al heel erg afleiden in een gesprekquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:14 schreef formule het volgende:
Jens kiest zijn woorden zo, dat je geen ruzie met hem kan makenbest irri
Topia 2 gaat sws doodquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Gadverdamme wat een vieze, misselijke bende is het hier geworden.
Commentaar op het commentaar dat men hier geeft op de streams is niet van de lucht.
Zelfs de moderatie doet hier heel vilein aan mee.
Het eind is blijkbaar zoek hier.
In de tijd dat ik wel eens doordraafde en een mod mij de wacht aanzegde en later een FA, dimde ik wel in.
Ook ik heb mij wel eens de pleuris geergerd aan het moedwillig steeds commentaar leveren op Mike en Lotus....
Hield mijn mond en ging verder, hoe moeilijk dat ook was en hield mij voor dat dat blijkbaar iemand mening was, terwijl het zuigen niet van de lucht was.
Velen lopen hier weg...omdat je mening en hoe je over iemand denkt niet geaccepteerd wordt. Andersom schijnt dat wel mogelijk te moeten zijn zijn.
dirty slutquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:17 schreef Laysa het volgende:
lekker met een ongepoetste smoel jens kussen die wel de moeite heeft genomen
Dat weet hij donders goedquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
De manier waarop Jens zijn zinnen uitspreekt met de klemtoon net even anders dan normaal zou me al heel erg afleiden in een gesprek
Zet dat ergens anders neerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Commentaar op het commentaar dat men hier geeft op de streams is niet van de lucht.
In de tijd dat ik wel eens doordraafde en een mod mij de wacht aanzegde en later een FA, dimde ik wel in.
Ook ik heb mij wel eens de pleuris geergerd aan het moedwillig steeds commentaar leveren op Mike en Lotus....
Hield mijn mond en ging verder, hoe moeilijk dat ook was en hield mij voor dat dat blijkbaar iemand mening was, terwijl het zuigen niet van de lucht was.
Velen lopen hier weg...omdat je mening en hoe je over iemand denkt niet geaccepteerd wordt. Andersom schijnt dat wel mogelijk te moeten zijn zijn.
Dat denk ik ook. Hij zal er wel een reden voor hebben, maar ik vind het vermoeiend luisterenquote:
Ja, een soort van politicus, om de hete brij heen draaienquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij zal er wel een reden voor hebben, maar ik vind het vermoeiend luisteren
kequote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Heb ik gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest hier wel om lachen, Merel lacht hem ook gewoon keihard uit .....![]()
[ afbeelding ]
Jessie terug in een rolstoel - deel 1.
x77bqsh
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest hier wel om lachen, Merel lacht hem ook gewoon keihard uit .....![]()
[ afbeelding ]
Jessie terug in een rolstoel - deel 1.
x77bqsh
Waar zitten die twee naar te kijken?quote:
Jessie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zullen best mensen geil daarvan worden.
fietsen met evert?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen nog iets op de agenda, ben namelijk de hele dag weg ..... ?
Sorry sorry sorryquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dil heeft straks een andere smaak vrouwen.
Wel vroeg inderdaad, precies weet ik het nietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oja, dank, maar dat skip ik denk ik. Negen uur dacht ik, vroeg toch ?
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lurk update
Cilo
Jess, Merel... kleefrijst.. koesjes knuf
geblaat an tafel
Inbuselen luisteren
Tegen de beer aan rijden met d'r stinkkut?quote:
LOLquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegen de beer aan rijden met d'r stinkkut?
Met haar WRTW.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:46 schreef Vinamp het volgende:
Die Merel moet ondertussen toch een complete natte spons zijn!
Dat Bed van Kaylee & Dylan?.... Mjah...Kaylee zei dat ze het verschoond had en Dylan zei dat het verschoond is..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Is dat bed na een maand eindelijk verschoond?
Misschien zijn de titels soms wat te. Of maakt dat niet uit?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, Kaylee fragmenten worden steeds verwijderd op DM ....
Haar image en modelijn van de powerwoman "who run the world".quote:
Nee, die censureer ik al, maar na het uploaden zijn ze binnen 30 seconden al weg ...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:52 schreef Soury het volgende:
Misschien zijn de titels soms wat te. Of maakt dat niet uit?
voor russen nietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien zijn de titels soms wat te. Of maakt dat niet uit?
Nee daar werkt het welquote:
Kinderfeestje om 15.00 - 17.00 u (meen ik) van Mylenequote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen nog iets op de agenda, ben namelijk de hele dag weg ?
Raaaaar. Dat was eerst gecanceld.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kinderfeestje om 15.00 - 17.00 u (meen ik) van Mylene
Dankquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:59 schreef Zeyina het volgende:
Kinderfeestje om 15.00 - 17.00 u (meen ik) van Mylene
Ja en die die 2 stinktunnels maken alleen maar onsamenhangende opmerkingen. Die zijn echt niet in staat tot het voeren van een normaal gesprek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |