quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, het extra bezoek van Christel van vandaag nu kompleet .....
[ afbeelding ]
Bezoek Christel deel 1 - 3 mei 2019.
x77a740
[ afbeelding ]
Bezoek Christel deel 2 - 3 mei 2019.
x77a9zp
[ afbeelding ]
Bezoek Christel deel 3 - 3 mei 2019.
x77an7s
[ afbeelding ]
Bezoek Christel deel 4 - 3 mei 2019.
x77apra
[ afbeelding ]
Bezoek Christel deel 5 - 3 mei 2019.
x77bng8
Zo kwam het wel op mij over iigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:47 schreef mazaru het volgende:
Ligt die Mylene nou zo idioot te lachen omdat Jens huilt?
Hij irriteert zich te pletter aan haarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo kwam het wel op mij over iig
De sfeer is al aardig aan het omslaan![]()
Ik gun Jens zijn vrijheid nu alleen nog maar meer
Ik heb het gehoord. Als ik nog enig idee had dat hij iemand met enige klasse was, dan is dat nu verdwenen. Ik snap nu ook waarom Jessie geworden is wie hij is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:42 schreef snetje het volgende:
Vader van Jessie geniet van Jessie, Gerrit en Merel samen ...
Vond het erg kinderlijk en simpel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:49 schreef snetje het volgende:
Kan die vader van Jessie geen column gaan schrijven?..![]()
![]()
Ze lacht erom maar hij meent het. Als ik gaap steek je een vinger in mijn mondquote:
Sinds een week of twee kan ik dat kinderlijk lachen met die nepsnik van haar erger ik mij mateloos aan. Gedraagt zich als een puber.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op stream 2 Merel, die ook om alles moet lachen![]()
Was het al een feit?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoorde trouwens, dat die logeerpartij van Cees helaas niet doorgaat ....
Mylene snapt het niet zoquote:
Haar manier om lichamelijk contact af te dwingen.quote:
Okay..... ik zou zelf een hele grote meenemen dan.quote:
Hij zei toch wanneer het mooi weer is. Misschien komt het nog wel. Hoeft van mij niet hoor, maar als ik het zo bekijk, is er niets meer aan, als de nieuwe niet bevalt, dus dan mag hij er wat mij betreft ook wel in.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Adriaan nodigde hem uit en zou het regelen, maar gaat blijkbaar niet door.
Kan ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Okay..... ik zou zelf een hele grote meenemen dan.
Zeker een bikkel! Dat ging snel zeg. Van rolstoel naar graven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:57 schreef QuarterBack het volgende:
Gelukkig, Jessie loopt alweer, hij wil morgen ook weer gaan graven, wat een bikkel
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:57 schreef QuarterBack het volgende:
Gelukkig, Jessie loopt alweer, hij wil morgen ook weer gaan graven, wat een bikkel
[ afbeelding ]
Hij hoeft ook niet in een rolstoel maar zo veel mogelijk rust op die voet, maar de artsen hier weten het vast beterquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker een bikkel! Dat ging snel zeg. Van rolstoel naar graven.
Geef het maar op.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet in een rolstoel maar zo veel mogelijk rust op die voet, maar de artsen hier weten het vast beter
Wat is het toch ook een bikkel hè. Zet zo zijn gebroken teen en rolstoel aan de kantquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:57 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Dus nu mag je de vader van Jessie ook al niet omdat je Jessie niet mag?...tis wat..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord. Als ik nog enig idee had dat hij iemand met enige klasse was, dan is dat nu verdwenen. Ik snap nu ook waarom Jessie geworden is wie hij is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet in een rolstoel maar zo veel mogelijk rust op die voet, maar de artsen hier weten het vast beter
Sinds ik gehoord heb wat hij schrijft. Als het tenminste zijn brief van. Dacht het wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Dus nu mag je de vader van Jessie ook al niet omdat je Jessie niet mag?...tis wat..
Ja he? Morgen ligt hij op de intensive care.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een bikkel hè. Zet zo zijn gebroken teen en rolstoel aan de kant
Ik heb het allemaal niet gevolgd. Als het zo is wat ze allemaal zegt en doet, mag ze wat mij betreft dan vertrekken. Beetje gelezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:03 schreef puzziepie het volgende:
Mylene brok in de keel 'Het is wel heel erg veel wat je aan me wil veranderen'
Jens en Myl over 'grappen maken' en het waarom je een grap maakt ,
Respect voor Jens zijn geduld![]()
Grappen thema , heerlijk dit! Jens legt nog maar weer uit hoe dingen bij hem werken ,
Myl vind het een leuk verhaal maar ze kan er niks mee
dusss![]()
heerlijk gesprek
Kan zo in de serie 'doctors' of bij O-gylvie of eigenlijk bij Johmanda, een wonderbaarlijke wederopstanding van half dooie Jessie met mankepoot die bijna geamputeerd is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie net Jessie terugkomen in zijn rolstoel, fragment volgt zo ....
Ze is er niet zo blij meequote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Mooi voorbeeld van Jens om haar uit te leggen dat haar grappen voor alleen maar meer ergernis zorgen
Geen idee, ook niet veel gezien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag niet veel live gezien, weten ze al wie gaat blijven, ik vrees Gijs .. ?
Die Jens in zijn hoofd heeft, als mensen vragen: Weet er nog iemand een mop?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:08 schreef formule het volgende:
Nog even deze: ieder geintje is een seintje
Dat duurt niet lang meer. Als ze niet meer hysterisch lacht dan gaat ze jankenquote:
combinatie kritiek en alcohol zal daar wel voor gaan zorgen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook best wel hard al die kritiek nu. Ze zit wel op de bank, maar Jens is niet zo erg tactischquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:09 schreef puzziepie het volgende:
Myleentje kan totaal niet met kritiek /feedback omgaan
Ze weet niet zo goed wat ze met zijn feedback moet
Neequote:
Maakt volgens mij geen verschil. Poos terug gaf hij haar ook 'dingen terug'. Ze doet er niks mee en wuift alles weg. En verdraait ook net zo gemakkelijk wat hij zegtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook best wel hard al die kritiek nu. Ze zit wel op de bank, maar Jens is niet zo erg tactisch
Jens zit ook op de bankquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook best wel hard al die kritiek nu. Ze zit wel op de bank, maar Jens is niet zo erg tactisch
Oh jaquote:
Jens benoemd heel vaak de dingen waar hij tegenaan looptquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maakt volgens mij geen verschil. Poos terug gaf hij haar ook 'dingen terug'. Ze doet er niks mee en wuift alles weg. En verdraait ook net zo gemakkelijk wat hij zegt
De manier waarop Jens zijn zinnen uitspreekt met de klemtoon net even anders dan normaal zou me al heel erg afleiden in een gesprekquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:14 schreef formule het volgende:
Jens kiest zijn woorden zo, dat je geen ruzie met hem kan makenbest irri
Topia 2 gaat sws doodquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Gadverdamme wat een vieze, misselijke bende is het hier geworden.
Commentaar op het commentaar dat men hier geeft op de streams is niet van de lucht.
Zelfs de moderatie doet hier heel vilein aan mee.
Het eind is blijkbaar zoek hier.
In de tijd dat ik wel eens doordraafde en een mod mij de wacht aanzegde en later een FA, dimde ik wel in.
Ook ik heb mij wel eens de pleuris geergerd aan het moedwillig steeds commentaar leveren op Mike en Lotus....
Hield mijn mond en ging verder, hoe moeilijk dat ook was en hield mij voor dat dat blijkbaar iemand mening was, terwijl het zuigen niet van de lucht was.
Velen lopen hier weg...omdat je mening en hoe je over iemand denkt niet geaccepteerd wordt. Andersom schijnt dat wel mogelijk te moeten zijn zijn.
dirty slutquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:17 schreef Laysa het volgende:
lekker met een ongepoetste smoel jens kussen die wel de moeite heeft genomen
Dat weet hij donders goedquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
De manier waarop Jens zijn zinnen uitspreekt met de klemtoon net even anders dan normaal zou me al heel erg afleiden in een gesprek
Zet dat ergens anders neerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Gadverdamme wat een vieze, misselijke bende is het hier geworden.
Commentaar op het commentaar dat men hier geeft op de streams is niet van de lucht.
Zelfs de moderatie doet hier heel vilein aan mee.
Het eind is blijkbaar zoek hier.
In de tijd dat ik wel eens doordraafde en een mod mij de wacht aanzegde en later een FA, dimde ik wel in.
Ook ik heb mij wel eens de pleuris geergerd aan het moedwillig steeds commentaar leveren op Mike en Lotus....
Hield mijn mond en ging verder, hoe moeilijk dat ook was en hield mij voor dat dat blijkbaar iemand mening was, terwijl het zuigen niet van de lucht was.
Velen lopen hier weg...omdat je mening en hoe je over iemand denkt niet geaccepteerd wordt. Andersom schijnt dat wel mogelijk te moeten zijn zijn.
Dat denk ik ook. Hij zal er wel een reden voor hebben, maar ik vind het vermoeiend luisterenquote:
Ja, een soort van politicus, om de hete brij heen draaienquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij zal er wel een reden voor hebben, maar ik vind het vermoeiend luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |