abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 20:07:06 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186591431


We staan weer voor een gloednieuw seizoen van de knotsgekke Keuken Kampioen Divisie. Vorig jaar promoveerde FC Twente rechtstreeks en haalden Sparta en RKC de Eredivisie via de nacompetitie. Het gevolg is dat er maar liefst 3 clubs de Eredivisie moesten verlaten. NAC degradeerde rechtstreeks en de Graafschap en Excelsior haalden het niet via de play-offs. Het zal dus dringen worden voor de plekken voor promotie. Daar is dit seizoen wel wat in gewijzigd. De eerste twee clubs promoveren nu rechtstreeks. Daarnaast zijn er vier periode-titels, goed voor een ticket voor de play-offs. Degradatie naar de Tweede Divisie is opnieuw niet mogelijk.

De clubs die uit de Eredivisie degraderen zijn vrijwel altijd de favorieten in de Keuken Kampioen Divisie. Dit zijn dus NAC, de Graafschap en Excelsior. Ik tip die laatste, met onder andere Thomas Verhaar hebben ze prima ingekocht. Daarnaast zullen ook Roda jc en NEC azen op eerherstel. Roda is in Mexicaanse handen gevallen dus dat is ook wel leuk om te volgen. Outsiders zijn Cambuur en Go Ahead Eagles. Interessant is ook om het project van Jonk en zijn vrienden te volgen in Volendam. Dit alles is weer te volgen op FOX, met het inmiddels befaamde schakelkanaal op FOX 1 met Hans Kraay als analist. Op FOX 2 zal doorgaans de vrijdagavond wedstrijd van de eredivisie worden uitgezonden en op FOX 3 een livewedstrijd uit de Keuken Kampioen Divisie.





Speelschema

[ Bericht 45% gewijzigd door GGMM op 09-08-2019 15:50:51 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186591580
110% anti RODA zijn we hier
U MAD?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 20:40:03 #3
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186592144
Twente op 2-0, licht tegen de verhoudingen in. (wel een mooie goal)
Waarom heeft die Hamdaoui zo weinig gespeeld? @Drizzt_DoUrden
pi_186592866
Ach ja vorige week is het al beslist door een vahe scheids
"Jouw portie voetbalfeitjes vindt je op http://insidevoetbal.jouwweb.nl
  vrijdag 3 mei 2019 @ 21:12:02 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186593025
Een blamage voor Almere City, Oss op voorsprong en als dat zo blijft mogen zij een ronde overslaan. Edit: 2-0, het lijkt Oss te worden.

[ Bericht 15% gewijzigd door maxi-mus op 03-05-2019 21:26:36 ]
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 21:23:06 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186593311
Oeh, bienoa 3-0.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 3 mei 2019 @ 21:26:43 #7
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186593409
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oeh, bienoa 3-0.
Waarom negeer je mij Drizzt?
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 21:45:49 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186593918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 21:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Waarom negeer je mij Drizzt?
Waar?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 21:47:33 #9
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186593954
Godsamme, Assaidi en Zekhnini _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 21:54:00 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186594091
En ineens is het 2-2 _O-

Ik gun het @DeHovenier wel hoor. @Cultuur058 ook :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 21:54:52 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186594115
2-3 afgekeurd, KNOTSGEK!

edit: en nog onterecht ook.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186594234
Als het goed is:

R1
SC Cambuur v Almere City FC
NEC v RKC Waalwijk

R2
ERE17 v Almere City/SC Cambuur
Sparta Rotterdam v FC Oss
FC Den Bosch v Go Ahead Eagles
ERE16 v NEC/RKC Waalwijk
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  vrijdag 3 mei 2019 @ 21:59:52 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186594260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Waar?
Ik stelde je hierboven een vraag. :)
Twente kwam nog goed weg met die 2-2.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 22:00:24 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186594276
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Als het goed is:

R1
SC Cambuur v Almere City FC
NEC v RKC Waalwijk

R2
ERE17 v Almere City/SC Cambuur
Sparta Rotterdam v FC Oss
FC Den Bosch v Go Ahead Eagles
ERE16 v NEC/RKC Waalwijk
Afgaande op de wedstrijd van vandaag (hallo opportunisme) zou je zeggen: dat moet lukken voor Cambuur.
pi_186594306
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Als het goed is:

R1
SC Cambuur v Almere City FC
NEC v RKC Waalwijk

R2
ERE17 v Almere City/SC Cambuur
Sparta Rotterdam v FC Oss
FC Den Bosch v Go Ahead Eagles
ERE16 v NEC/RKC Waalwijk
Daar gaat Sparta het ook nog wel moeilijk krijgen tegen TOP Oss
pi_186594351
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 22:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Afgaande op de wedstrijd van vandaag (hallo opportunisme) zou je zeggen: dat moet lukken voor Cambuur.
De NR16 krijgt mogelijk een NEC in vorm maar daarna DBO/GAE zijn ook meh de laatste tijd.

De NR17, waarschijnlijk Excelsior, gaat het echt kut krijgen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 22:13:04 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186594558
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 21:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik stelde je hierboven een vraag. :)
Twente kwam nog goed weg met die 2-2.
Oh, ik zie die vraag nu pas :@ Heb quote alert niet aan staan, enzo.

Hamdaoui was vast geen favoriet van Pusic, net als Schenk, en een handvol anderen, en de jeugd.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 3 mei 2019 @ 22:16:38 #18
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186594658
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oh, ik zie die vraag nu pas :@ Heb quote alert niet aan staan, enzo.

Hamdaoui was vast geen favoriet van Pusic, net als Schenk, en een handvol anderen, en de jeugd.
Ah, vandaar. Jammer, vind het wel een heerlijk spelertje hoor.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 22:20:10 #19
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186594748
Wat een domme rode kaart van Vossebelt (bij een 3-0 achterstand). Mist de eerste wedstrijd tegen Cambuur. _O-
pi_186595093
Helmond Sport! *O* *O* ......laatste.... -O-
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 22:34:41 #21
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_186595130
Oss-Almere City wordt een wedstrijd om een Eredivisie-plek. Dit gaat gebeuren.
Makkelijk tweede.
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 22:46:07 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186595387
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 22:16 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Jammer, vind het wel een heerlijk spelertje hoor.
Is het ook, hoop dat ze hem vastleggen en vaker laten spelen. Ik kan door het aantal huurlingen het bos niet meer zien, maar hij zou best Zekhnini uit de basis kunnen spelen, mocht die blijven. Van Assaidi moet sowieso afscheid genomen worden. Veel te traag en egoļstisch, al kan hij zeker nog wel ballen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186595674
BryanSmeetsGod
U MAD?
  maandag 6 mei 2019 @ 12:28:36 #24
412562 Cultuur058
lamme zak.
pi_186646795
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ineens is het 2-2 _O-

Ik gun het @:DeHovenier wel hoor. @:Cultuur058 ook :Y
Dankje Drizzt,

Als je al kampioen op deze manier jouw publiek bedankt met een wedstrijd die eigenlijk niet laat zien waarom je kampioen bent, verdien je het eigenlijk de deksel op de neus te krijgen natuurlijk.

enfin, we mogen tegen Almere die vast een beste knauw hebben verwerkt en als een malle uit de start blokken willen. Geen idee of er een KKD-play-offs topic is/komt. Maar ik verwacht dat Cambuur volgend jaar gewoon weer KKD speelt.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_186646975
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:28 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Dankje Drizzt,

Als je al kampioen op deze manier jouw publiek bedankt met een wedstrijd die eigenlijk niet laat zien waarom je kampioen bent, verdien je het eigenlijk de deksel op de neus te krijgen natuurlijk.

enfin, we mogen tegen Almere die vast een beste knauw hebben verwerkt en als een malle uit de start blokken willen. Geen idee of er een KKD-play-offs topic is/komt. Maar ik verwacht dat Cambuur volgend jaar gewoon weer KKD speelt.
Ik hoop toch dat Cambuur en/of NEC dit jaar gaan promoveren.
Als het niet zo is, dan kunnen we voortaan de eerste voorronde van de play-offs afschaffen, en de competitie volgend jaar een weekeinde langer laten doorlopen (i.p.v. een maandagavond).

Want als NEC en/of Cambuur niet promoveren, dan is het statistisch ook bewezen dat de twee onderste nummers van de play-offs nooit hebben gepromoveerd (in de 14 jaar zoals dit systeem nu bestaat).
  woensdag 8 mei 2019 @ 18:20:38 #26
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186698967
quote:
Bij FC Twente ontslagen Pusic tot beste trainer van seizoen verkozen


Marino Pusic is door de trainers en aanvoerders van alle clubs uit de Keuken Kampioen Divisie tot beste trainer van het seizoen verkozen. De coach werd dinsdag nog ontslagen bij FC Twente.De 47-jarige Pusic leidde FC Twente naar de titel in de Eerste Divisie, waardoor de club komend seizoen weer in de Eredivisie speelt. Desondanks besloot de clubleiding afscheid van hem te nemen.

De titel was voor de andere trainers en de aanvoerders van de clubs in de Keuken Kampioen Divisie aanleiding om Pusic tot Trainer van het Jaar uit te roepen. Hij heeft daarvoor het Gouden Kampioensschild overhandigd gekregen.Pusic had in Enschede nog een verbintenis tot medio 2020. Hij werd als interim-trainer naar voren geschoven toen Gertjan Verbeek in maart vorig jaar aan de kant werd gezet.

Cantalapiedra beste speler van seizoen
Ook twee andere prijzen gingen naar FC Twente. Aitor Cantalapiedra werd door supporters, aanvoerders en trainers tot Speler van het Jaar uitgeroepen. De Spanjaard, goed voor dertien treffers en acht assists, bleef Istvan Bakx (Go Ahead Eagles), Lars Veldwijk (Sparta Rotterdam), Terell Ondaan (Telstar) en Bryan Smeets (TOP Oss) voor.

Joėl Drommel werd tot beste keeper verkozen. De doelman van FC Twente wist veertien keer de 'nul' te houden. Hij troefde Xavier Mous (SC Cambuur), Wouter van der Steen (FC Den Bosch) en Hobie Verhulst (Go Ahead Eagles) af.De Gouden Kampioensschilden zijn de opvolgers van de Gouden Stieren, die voorheen werden uitgereikt. Lisandro Semedo (Fortuna Sittard) ontving die prijs voor beste speler vorig jaar, terwijl Mike Snoei van Telstar de beste coach was.
pi_186732496
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 augustus 2019 @ 17:48:58 #29
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_188334073
Zijn we al klaar voor volgend seizoen?

Twee i.p.v. één directe promotieplaats maakt de strijd om de bovenste plaatsen natuurlijk nog interessanter.

Wat wordt de grote verrassing? Welke clubs zullen er promoveren? Zal Jong Utrecht weer hopeloos onderaan komen of net als vorig jaar concurrentie krijgen in de strijd om de laatste plaats? Hoe zullen de degradanten het doen?

Zelf heb ik vertrouwen in een beter seizoen voor NEC. Meer rust; meer stabiliteit; minder rotte appels; minder druk en redelijk wat talentvolle spelers.
pi_188334433
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:48 schreef Gijscoman het volgende:
Zijn we al klaar voor volgend seizoen?

Twee i.p.v. één directe promotieplaats maakt de strijd om de bovenste plaatsen natuurlijk nog interessanter.

Wat wordt de grote verrassing? Welke clubs zullen er promoveren? Zal Jong Utrecht weer hopeloos onderaan komen of net als vorig jaar concurrentie krijgen in de strijd om de laatste plaats? Hoe zullen de degradanten het doen?

Zelf heb ik vertrouwen in een beter seizoen voor NEC. Meer rust; meer stabiliteit; minder rotte appels; minder druk en redelijk wat talentvolle spelers.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:19 schreef Idisrom het volgende:
1. NEC
2. De Graafschap
3. NAC
4. Cambuur
5. MVV
6. GA Eagles
7. Roda JC
8. Excelsior
9. FC Eindhoven
10. Helmond Sport
11. FC Volendam
12. Top Oss
13. Almere City
14. FC Dordrecht
15. Telstar
16. FC Den Bosch

Exclusief de Jong-ploegen
Ik had blijkbaar hetzelfde gevoel als jij.
pi_188334454
Zolang het schakelkanaal maar blijft

Schakelkanaalgenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188334475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:48 schreef Gijscoman het volgende:
Zijn we al klaar voor volgend seizoen?

Twee i.p.v. één directe promotieplaats maakt de strijd om de bovenste plaatsen natuurlijk nog interessanter.

Wat wordt de grote verrassing? Welke clubs zullen er promoveren? Zal Jong Utrecht weer hopeloos onderaan komen of net als vorig jaar concurrentie krijgen in de strijd om de laatste plaats? Hoe zullen de degradanten het doen?

Zelf heb ik vertrouwen in een beter seizoen voor NEC. Meer rust; meer stabiliteit; minder rotte appels; minder druk en redelijk wat talentvolle spelers.
Ik heb hoop in FC Volendam met Jonk aan het roer. Alleen wat weinig aanwinsten en een aantal vertrokken. Doel zal playoffs blijven lijkt mij.
pi_188336862
Jammer dat er maar 1 ploeg via playoffs kan promoveren. Leek me wel leuker als dat 2 zou blijven icm 2 direct.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 augustus 2019 @ 21:23:51 #34
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_188337024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 18:17 schreef Idisrom het volgende:

[..]

[..]

Ik had blijkbaar hetzelfde gevoel als jij.

Maar mijn gevoel is natuurlijk wel beļnvloed doordat ik ook fan ben en voor fans van clubs als NEC op hoop ipv op realiteit gebaseerde verwachting de belangrijkste drijfveer is.
Desondanks geloof ik dat NEC op veel posities de sterkste spelers heeft weten te behouden en de zwakke plekken met betere jeugdspelers of met goede transfers heeft weten te versterken.

Maar goed; Go Ahead lijkt ook wel best wat goede aankopen gedaan te hebben, al weet ik niet hoe De Gier het daar gaat doen. En Cambuur lijkt ook wel een beste sterke basis te hebben, al weet ik niet of het in de breedte voldoende is. Maar ik hoor graag van supporters van die clubs (en ook van andere KKD-clubs), wat hun verwachtingen zijn.
pi_188338516
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 18:19 schreef Caland het volgende:
Zolang het schakelkanaal maar blijft

Schakelkanaalgenot
Blijft idd. Verhuist wel van het open net naar FOX1, net als de highlights.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_188357602
SchakelGenot.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:56:06 #37
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188358765
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 22:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Blijft idd. Verhuist wel van het open net naar FOX1, net als de highlights.
Alles voor het geld _O_
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:19:01 #38
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_188359012
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 21:23 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Maar mijn gevoel is natuurlijk wel beļnvloed doordat ik ook fan ben en voor fans van clubs als NEC op hoop ipv op realiteit gebaseerde verwachting de belangrijkste drijfveer is.
Desondanks geloof ik dat NEC op veel posities de sterkste spelers heeft weten te behouden en de zwakke plekken met betere jeugdspelers of met goede transfers heeft weten te versterken.

Maar goed; Go Ahead lijkt ook wel best wat goede aankopen gedaan te hebben, al weet ik niet hoe De Gier het daar gaat doen. En Cambuur lijkt ook wel een beste sterke basis te hebben, al weet ik niet of het in de breedte voldoende is. Maar ik hoor graag van supporters van die clubs (en ook van andere KKD-clubs), wat hun verwachtingen zijn.
Ik ben voor Roda JC en mijn club is voor de poorten van de hel weggesleept. Vorig jaar ging het een tijd goed met heel veel eigen jeugd, maar op het einde kakte het in. We zijn verlost van grootverdieners als El Markini en Van Velzen, maar zijn met Mario Engels ook 25 goals kwijt. Die is vervangen door de voor mij onbekende Kroaat Prtajin en een huurling van Chelsea, Ike Ugbo. Afwachten of dat wat wordt.
Met Alberg en Croux hebben we denk ik 2 prima spelers gehaald die echter allebei volgens mij niet volledig fit en in vorm zijn. Verder hebben we voor het middenveld 2 Spaanstalige jongens in de vorm van Cotįn en Alonso gehaald die ik ook niet ken, maar die gehaald zijn op basis van statistieken. Dat schijnt tegenwoordig belangrijk te zijn.

Mijn grootste zorg (behalve de aanval, gaat die scoren?) is de achterhoede en de keeper. Achterin hebben we te weinig snelheid en te weinig voetballend vermogen. Werker heeft al jaren aangetoond het niveau niet aan te kunnen en wordt door De Jong nu aangewezen als sterkhouder en aanvoerder. Als keeper verkiest hij de hopeloze Muyters boven talent Novakovic. Dat stemt me allerminst hoopvol. Als we centraal achterin er nog wat bij krijgen en we niet teveel punten verspeeld hebben voordat ook De Jong inziet dat Muyters er niks van kan dan kunnen we een play off plek bereiken. Anders wordt het plek 7-10 voor ons vrees ik. Het zal best wat stabieler staan en de verwachtingen zijn niet meer onrealistisch hoog, maar de absolute kwaliteit ontbreekt. We hebben hooguit 'vervangers' gehaald en geen versterkingen. Maar dat is gezien de situatie 2 maanden geleden al pure winst.
Rini dankjewel.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:19:43 #39
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_188359023
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 21:09 schreef SOG het volgende:
Jammer dat er maar 1 ploeg via playoffs kan promoveren. Leek me wel leuker als dat 2 zou blijven icm 2 direct.
Dat zou potentieel 4 degradanten uit de Eredivisie betekenen. Dat is wat veel gezien het enorme gat waar je bij degradatie in valt.
Rini dankjewel.
pi_188359858
Vanavond moet Almere. Genieten van de werken van Yannick.

@El-Stinho
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:45:36 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188362309
Ik heb even een bescheiden nieuwe OP gemaakt voor dit seizoen, wellicht kan een mod de huidige gedateerde OP even vervangen. :) @GGMM @onlogisch @Drizzt_DoUrden



We staan weer voor een gloednieuw seizoen van de knotsgekke Keuken Kampioen Divisie. Vorig jaar promoveerde FC Twente rechtstreeks en haalden Sparta en RKC de Eredivisie via de nacompetitie. Het gevolg is dat er maar liefst 3 clubs de Eredivisie moesten verlaten. NAC degradeerde rechtstreeks en de Graafschap en Excelsior haalden het niet via de play-offs. Het zal dus dringen worden voor de plekken voor promotie. Daar is dit seizoen wel wat in gewijzigd. De eerste twee clubs promoveren nu rechtstreeks. Daarnaast zijn er vier periode-titels, goed voor een ticket voor de play-offs. Degradatie naar de Tweede Divisie is opnieuw niet mogelijk.

De clubs die uit de Eredivisie degraderen zijn vrijwel altijd de favorieten in de Keuken Kampioen Divisie. Dit zijn dus NAC, de Graafschap en Excelsior. Ik tip die laatste, met onder andere Thomas Verhaar hebben ze prima ingekocht. Daarnaast zullen ook Roda jc en NEC azen op eerherstel. Roda is in Mexicaanse handen gevallen dus dat is ook wel leuk om te volgen. Outsiders zijn Cambuur en Go Ahead Eagles. Interessant is ook om het project van Jonk en zijn vrienden te volgen in Volendam. Dit alles is weer te volgen op FOX, met het inmiddels befaamde schakelkanaal op FOX 1 met Hans Kraay als analist. Op FOX 2 zal doorgaans de vrijdagavond wedstrijd van de eredivisie worden uitgezonden en op FOX 3 een livewedstrijd uit de Keuken Kampioen Divisie.





*Speelschema: https://www.knvb.nl/competities/keuken-kampioen-divisie/programma
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:46:42 #42
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_188362327
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Ik ben voor Roda JC en mijn club is voor de poorten van de hel weggesleept. Vorig jaar ging het een tijd goed met heel veel eigen jeugd, maar op het einde kakte het in. We zijn verlost van grootverdieners als El Markini en Van Velzen, maar zijn met Mario Engels ook 25 goals kwijt. Die is vervangen door de voor mij onbekende Kroaat Prtajin en een huurling van Chelsea, Ike Ugbo. Afwachten of dat wat wordt.
Met Alberg en Croux hebben we denk ik 2 prima spelers gehaald die echter allebei volgens mij niet volledig fit en in vorm zijn. Verder hebben we voor het middenveld 2 Spaanstalige jongens in de vorm van Cotįn en Alonso gehaald die ik ook niet ken, maar die gehaald zijn op basis van statistieken. Dat schijnt tegenwoordig belangrijk te zijn.

Mijn grootste zorg (behalve de aanval, gaat die scoren?) is de achterhoede en de keeper. Achterin hebben we te weinig snelheid en te weinig voetballend vermogen. Werker heeft al jaren aangetoond het niveau niet aan te kunnen en wordt door De Jong nu aangewezen als sterkhouder en aanvoerder. Als keeper verkiest hij de hopeloze Muyters boven talent Novakovic. Dat stemt me allerminst hoopvol. Als we centraal achterin er nog wat bij krijgen en we niet teveel punten verspeeld hebben voordat ook De Jong inziet dat Muyters er niks van kan dan kunnen we een play off plek bereiken. Anders wordt het plek 7-10 voor ons vrees ik. Het zal best wat stabieler staan en de verwachtingen zijn niet meer onrealistisch hoog, maar de absolute kwaliteit ontbreekt. We hebben hooguit 'vervangers' gehaald en geen versterkingen. Maar dat is gezien de situatie 2 maanden geleden al pure winst.
Ik vind het oprecht jammer om te zien dat Roda met zoveel tegenslagen te maken krijgt, maar gelukkig is inderdaad het ergste jullie bespaard gebleven. En hopelijk blijft dat ook zo en kan er weer opgebouwd worden naar een organisatie en selectie die niet alleen terug kan naar de Eredivisie, maar ook de stap kan maken om daar te blijven.

Maar spelers als Alberg lijken mij voor de Eerste Divisie erg sterk. En die Spanjaarden zullen er vast ook wel wat van kunnen. Bij Twente werkte dat althans. Zolang jullie je partijen maar blijven verliezen tegen NEC hoop ik dat het een mooi seizoen wordt ;)
  Forum Admin vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:49:24 #43
35723 crew  GGMM
pi_188362364
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb even een bescheiden nieuwe OP gemaakt voor dit seizoen, wellicht kan een mod de huidige gedateerde OP even vervangen. :) @:ggmm @:onlogisch @:Drizzt_doUrden

[ afbeelding ]

We staan weer voor een gloednieuw seizoen van de knotsgekke Keuken Kampioen Divisie. Vorig jaar promoveerde FC Twente rechtstreeks en haalden Sparta en RKC de Eredivisie via de nacompetitie. Het gevolg is dat er maar liefst 3 clubs de Eredivisie moesten verlaten. NAC degradeerde rechtstreeks en de Graafschap en Excelsior haalden het niet via de play-offs. Het zal dus dringen worden voor de plekken voor promotie. Daar is dit seizoen wel wat in gewijzigd. De eerste twee clubs promoveren nu rechtstreeks. Daarnaast zijn er vier periode-titels, goed voor een ticket voor de play-offs. Degradatie naar de Tweede Divisie is opnieuw niet mogelijk.

De clubs die uit de Eredivisie degraderen zijn vrijwel altijd de favorieten in de Keuken Kampioen Divisie. Dit zijn dus NAC, de Graafschap en Excelsior. Ik tip die laatste, met onder andere Thomas Verhaar hebben ze prima ingekocht. Daarnaast zullen ook Roda jc en NEC azen op eerherstel. Roda is in Mexicaanse handen gevallen dus dat is ook wel leuk om te volgen. Outsiders zijn Cambuur en Go Ahead Eagles. Interessant is ook om het project van Jonk en zijn vrienden te volgen in Volendam. Dit alles is weer te volgen op FOX, met het inmiddels befaamde schakelkanaal op FOX 1 met Hans Kraay als analist. Op FOX 2 zal doorgaans de vrijdagavond wedstrijd van de eredivisie worden uitgezonden en op FOX 3 een livewedstrijd uit de Keuken Kampioen Divisie.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

*Speelschema: https://www.knvb.nl/competities/keuken-kampioen-divisie/programma
Held _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_188362746
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb even een bescheiden nieuwe OP gemaakt voor dit seizoen, wellicht kan een mod de huidige gedateerde OP even vervangen. :) @:ggmm @:onlogisch @:Drizzt_doUrden
5 reeten.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:24:15 #45
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188365492
Present.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:36:53 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188365675
FC Eindhoven heeft 3 spelers vergeten in te schrijven

KEUKENKAMPIOENED
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:37:33 #47
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188365683
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
FC Eindhoven heeft 3 spelers vergeten in te schrijven

KEUKENKAMPIOENED
_O-
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:39:57 #48
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188365722
NEC heeft blijkbaar 3 hoofdtrainers?
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:51:33 #49
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188365914
Schakelgenot _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:52:03 #50
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188365919
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
NEC heeft blijkbaar 3 hoofdtrainers?
Klopt. Dat kwam tijdens de eerste oefenpot gelijk van pas, toen een van die drie nog op vakantie was
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:53:57 #51
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188365945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 19:52 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Klopt. Dat kwam tijdens de eerste oefenpot gelijk van pas, toen een van die drie nog op vakantie was
:')
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:56:15 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188365980
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 19:52 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Klopt. Dat kwam tijdens de eerste oefenpot gelijk van pas, toen een van die drie nog op vakantie was
_O-
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:00:55 #53
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366041
oe
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:01:12 #54
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366049
Die keeper van VVV ziet er niet uit als een keeper
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:02:19 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188366074
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:01 schreef Tagliano het volgende:
Die keeper van VVV ziet er niet uit als een keeper
Die speelt dan ook niet in ee kkk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:04:36 #56
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366110
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die speelt dan ook niet in ee kkk
Ik weiger in twee livetopics tegelijk te posten als ik naar 1 zender kijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:04:48 #57
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366113
Muhren vind ik een prima aankoop van Cambuur.
pi_188366121
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Muhren vind ik een prima aankoop van Cambuur.
Pé?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2019 20:05:27 ]
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:05:44 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366125
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:05 schreef JanCees het volgende:

[..]

Pé?
:?
pi_188366126
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik weiger in twee livetopics tegelijk te posten als ik naar 1 zender kijk
geef aub het goede voorbeeld als CREW

KUTMOD
pi_188366130
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

:?
Pé Muhren
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:06:37 #62
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366137
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:06 schreef JanCees het volgende:

[..]

Pé Muhren
Die moest ik even googelen.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:06:38 #63
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366138
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:05 schreef JanCees het volgende:

[..]

geef aub het goede voorbeeld als CREW

KUTMOD
Ik geef geen fuck helaas
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:07:03 #64
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366146
Wij noteren de eerste kolderieke goal
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188366154
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Die moest ik even googelen.
Heeft een tribune naar hem vernoemd he, en de PéSide _O_
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:07:46 #66
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366161
Een 'rustige' wedstrijd als Sparta-VVV kan prima in dit topic in mijn ogen, er post ook niemand in dat andere topic.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:08:12 #67
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:07 schreef JanCees het volgende:

[..]

Heeft een tribune naar hem vernoemd he, en de PéSide _O_
Wel nieuwsgierig naar dat 'Project Jonk' bij Volendam.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:09:08 #68
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366177
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
Een 'rustige' wedstrijd als Sparta-VVV kan prima in dit topic in mijn ogen, er post ook niemand in dat andere topic.
Voor vorig jaar werd de KKD ook samen met ED uitgezonden en gooiden we dat ook altijd door elkaar

Is toch heerlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:09:35 #69
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366184
Sow beste schop :D
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:09:45 #70
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366187
Dat lijkt mij rood.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:10:16 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366195
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:09 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Voor vorig jaar werd de KKD ook samen met ED uitgezonden en gooiden we dat ook altijd door elkaar

Is toch heerlijk
Ja niks mis mee. Hoewel ze toen die wedstrijd niet in het schakelprogramma hadden, of ik moet mij vergissen.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:10:46 #72
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366200
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja niks mis mee. Hoewel ze toen die wedstrijd niet in het schakelprogramma hadden, of ik moet mij vergissen.
Jawel, dat is veranderd toen het open kanaal van Fox de JL ging doen, daar zat dan Eredivisie niet bij
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188366210
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wel nieuwsgierig naar dat 'Project Jonk' bij Volendam.
Ik ook, hij gaat wel veel tijd krijgen. Nieuwe directie/bestuur en dus een frisse wind binnen de club.
Weinig aansprekende aanwinsten tot nu toe, alleen die El Azzouzi die geflopt is bij Jong Ajax en Emmen
pi_188366214
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
Een 'rustige' wedstrijd als Sparta-VVV kan prima in dit topic in mijn ogen, er post ook niemand in dat andere topic.
Was een geintje van mij natuurlijk
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:11:53 #75
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366221
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:10 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Jawel, dat is veranderd toen het open kanaal van Fox de JL ging doen, daar zat dan Eredivisie niet bij
Ah oké.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:12:12 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366226
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:11 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ik ook, hij gaat wel veel tijd krijgen. Nieuwe directie/bestuur en dus een frisse wind binnen de club.
Weinig aansprekende aanwinsten tot nu toe, alleen die El Azzouzi die geflopt is bij Jong Ajax en Emmen
Naar mannetje.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:12:21 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188366230
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dat lijkt mij rood.
Hij staat er een half metertje vanaf ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188366231
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Naar mannetje.
Jonk en hij kunnen goed overweg blijkbaar
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:14:36 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366259
Matig dat ze wel DGS - CAM uitzenden op gratis FOX-kanaal maar niet schakelgenot
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:15:07 #80
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366264
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig dat ze wel DGS - CAM uitzenden op gratis FOX-kanaal maar niet schakelgenot
Schakelgenot is op het open net (FOX 1)
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:15:28 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188366268
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Schakelgenot is op het open net (FOX 1)
Bij bv ziggo is dat geen open kanaal
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:15:44 #82
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366275
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Bij bv ziggo is dat geen open kanaal
Oh lol. Ben ik ook eens blij met KPN.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:15:52 #83
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Schakelgenot is op het open net (FOX 1)
Bij Ziggogod niet
pi_188366278
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Schakelgenot is op het open net (FOX 1)
Dat is niet open
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:20:00 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188366327
Is Luc Nilis assisten bij VVV joh?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:20:36 #86
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366333
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:20 schreef Caland het volgende:
Is Luc Nilis assisten bij VVV joh?
Laatst een verhaal over gelezen maar die heeft aardig in een wak gezeten.
pi_188366356
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Laatst een verhaal over gelezen maar die heeft aardig in een wak gezeten.
Nu onderkoeld ?
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:22:17 #88
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366358
Beetje geld tekort in Doetinchem

#KemperKip #flexfactory
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:22:30 #89
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366361
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:22 schreef JanCees het volgende:

[..]

Nu onderkoeld ?
Dat was hij altijd al redelijk.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:23:02 #90
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366367
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:22 schreef JanCees het volgende:

[..]

Nu onderkoeld ?
DE KOELED had beter gepast binnen VBL denk ik
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:24:03 #91
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366379
Van den Hurk lijkt me toch wel een lollig spelertje voor onderkant Eredivisie
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:24:09 #92
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366381
JAJ zal wel weer een hoop potjes thuis winnen en uit juist niet ;(
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:24:17 #93
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366383
Scherpengod
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:24:18 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366384
Scherpen _O- _O-
pi_188366401
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:24 schreef Tagliano het volgende:
Scherpengod
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
Scherpen _O- _O-
?
pi_188366405
iemand update FCVD?
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:25:44 #97
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366407
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:25 schreef JanCees het volgende:

[..]

[..]

?
Veel te ver uit zijn goal, daardoor tegendoelpunt.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:25:45 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188366408
SCHERPEN IS EEN KAKKERLAK
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:25:52 #99
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:25 schreef JanCees het volgende:

[..]

[..]

?
Kwam een lange bal die niet te halen was voor Oss, Scherpen wilde een aanvaller omspelen maar stapte op de bal

1-0 Oss
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:26:12 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366417
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:25 schreef JanCees het volgende:
iemand update FCVD?
Nog niet langsgekomen, 0-0.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:26:16 #101
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366418
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Kwam een lange bal die niet te halen was voor Oss, Scherpen wilde een aanvaller omspelen maar stapte op de bal

1-0 Oss
Moet kunnen, fouten maken mag bij Jong Ajax :)
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:26:33 #102
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366424
ZOOOOOOOOO
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:26:56 #103
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Moet kunnen, fouten maken mag bij Jong Ajax :)
Ach niks mis mee, kijken of het wat wordt

Er komen vanuit Jong wel verdomd weinig keepers door
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188366431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Kwam een lange bal die niet te halen was voor Oss, Scherpen wilde een aanvaller omspelen maar stapte op de bal

1-0 Oss
is kotarski nu 4de doelman?
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:27:27 #105
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188366436
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Kwam een lange bal die niet te halen was voor Oss, Scherpen wilde een aanvaller omspelen maar stapte op de bal

1-0 Oss
Dat Emmen niet gedegradeerd is joh. Zelfs die dikke die ze nu nog steeds hebben is beter.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:27:30 #106
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:27 schreef JanCees het volgende:

[..]

is kotarski nu 4de doelman?
Dat denk ik wel ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:27:40 #107
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:26 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ach niks mis mee, kijken of het wat wordt

Er komen vanuit Jong wel verdomd weinig keepers door
Kennelijk erg lastig om stap te maken, keepers moeten eigenlijk vaak ook heel veel vlieguren maken voordat ze goed zijn.

Kotarski, El Maach, Scherpen is toch wel een prima rijtje talent.
pi_188366446
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja
zal wel weggaan dan
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:28:10 #109
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366450
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja
Van Leer zit er ook nog toch? Die mag wel weg.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:28:18 #110
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Kennelijk erg lastig om stap te maken, keepers moeten eigenlijk vaak ook heel veel vlieguren maken voordat ze goed zijn.

Kotarski, El Maach, Scherpen is toch wel een prima rijtje talent.
Is ook wel zo, ik zat vooral even aan de categorie Leeuwenburg, Alblas en consorten te denken
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:28:49 #111
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366457
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:28 schreef JanCees het volgende:

[..]

zal wel weggaan dan
Volgens mij hadden ze daar een best aardig plan mee, geen idee eigenlijk

Misschien spelen ze ook wel om de week ofzo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:28:51 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Van Leer zit er ook nog toch? Die mag wel weg.
Die wordt inmiddels al overal aangeboden
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:28:58 #113
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366462
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Van Leer zit er ook nog toch? Die mag wel weg.
Die is volslagen kansloos ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:29:26 #114
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366468
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Die wordt inmiddels al overal aangeboden
Lekker huisvader worden bij meisje Martens.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:30:05 #115
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188366477
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Van Leer zit er ook nog toch? Die mag wel weg.
Mag toch hopen. Hele rare aankoop. Hadden ze beter die tweede keeper van PSV gehaald. Maar goed, met Varela zitten ze wel goed.
pi_188366478
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:28 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze daar een best aardig plan mee, geen idee eigenlijk

Misschien spelen ze ook wel om de week ofzo
ja zou kunnen. Varela backup voor Onana. Scherpen/Kotarski voor jong
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:30:39 #117
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188366481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:28 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Is ook wel zo, ik zat vooral even aan de categorie Leeuwenburg, Alblas en consorten te denken
Mickey is ook gewoon eredivisie-niveau?
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:30:55 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366484
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Mag toch hopen. Hele rare aankoop. Hadden ze beter die tweede keeper van PSV gehaald. Maar goed, met Varela zitten ze wel goed.
Unnerstal moet eerste keeper worden bij PSV.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:31:24 #119
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188366493
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Unnerstal moet eerste keeper worden bij PSV.
Maar dat is meer omdat Zoet achteruit gaat.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:31:27 #120
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366494
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Mickey is ook gewoon eredivisie-niveau?
Krap aan dan, maar in geen potentie voor Ajax 1 me dunkt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:31:36 #121
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366497
Maar ja, Onana hadden we bijna ook afgeschreven na een hele hoop blunders bij Jong Ajax. Daar stonden ze bij aftrap al 0-1 achter zogenaamd.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:31:57 #122
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366506
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Maar dat is meer omdat Zoet achteruit gaat.
Ik vind hem ook echt wel een goede keeper hoor.
pi_188366516


Doodeman wissel, oke dan...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2019 20:32:48 ]
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:32:36 #124
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366519
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja, Onana hadden we bijna ook afgeschreven na een hele hoop blunders bij Jong Ajax. Daar stonden ze bij aftrap al 0-1 achter zogenaamd.
Maar toch zag je aan hem ook wel dat hij echt wat had

Sowieso die reacties van hem en hij maakt fysiek toch ook behoorlijk indruk als je er vlakbij in de buurt staat _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:32:48 #125
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366523
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:32 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]

Doodeman wissel, oke dan...
Edwin Zoetebier _O_
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:33:33 #126
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188366540
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:32 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]

Doodeman wissel, oke dan...
Leuk klimmetje in Limburg ^O^
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:34:12 #127
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:32 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Maar toch zag je aan hem ook wel dat hij echt wat had

Sowieso die reacties van hem en hij maakt fysiek toch ook behoorlijk indruk als je er vlakbij in de buurt staat _O_
Dat is zo.

Als je ziet welk plan ze hadden met Schuurs en hoeveel stappen hij nu heeft gemaakt ondanks, als ik het zo mag zeggen, matig KKD-seizoen. Dat gaat niet bij iedereen lukken uiteraard maar als er 1 a 2 net zulke ontwikkeling doormaken dan doe je het goed.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:35:34 #128
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366581
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat is zo.

Als je ziet welk plan ze hadden met Schuurs en hoeveel stappen hij nu heeft gemaakt ondanks, als ik het zo mag zeggen, matig KKD-seizoen. Dat gaat niet bij iedereen lukken uiteraard maar als er 1 a 2 net zulke ontwikkeling doormaken dan doe je het goed.
Ziedaar de toegevoegde waarde van een Jong team tussen de profs wel ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:36:18 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366600
De superboeren ontsnappen.
  Redactie Sport vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:37:22 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188366626
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 20:05 schreef JanCees het volgende:

[..]

Pé?
Daalemmer?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:45:27 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366779
Lekker gemakkelijk gegeven.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:47:07 #132
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188366810
Dat is wel een hele goedkope penalty voor Graafschap
  Redactie Sport vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:47:34 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188366819
SCC meteen weer genaaid.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:53:27 #134
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188366916
ja=ja
nee=nee
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:56:40 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188366968
Dit was 100% rood ja.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:08:34 #136
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188367214
@JanCees

Volendamgoden op achterstand
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:09:27 #137
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188367237
Wat een lollergoal van Graafschap :D

Flink foutje keeper
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:12:39 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188367298
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Wat een lollergoal van Graafschap :D

Flink foutje keeper
Stevens kan er ook echt niks van. Gaan ze behoorlijk op achteruit vergeleken met vorig jaar.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:13:37 #139
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188367313
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Stevens kan er ook echt niks van. Gaan ze behoorlijk op achteruit vergeleken met vorig jaar.
Absoluut, al raakt die back misschien die bal nog
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188367326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:08 schreef Tagliano het volgende:
@:jancees

Volendamgoden op achterstand
mooi kut
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:14:23 #141
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188367329
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:13 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Absoluut, al raakt die back misschien die bal nog
Het leek wat ongelukkig ja maar is natuurlijk wel zijn hoek.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:16:36 #142
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188367371
En Sparta is de club van Rotterdam, jawel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:16:37 #143
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188367372
Sparta draait de boel om. Achja.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:16:59 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188367382
Dat lijkt mij een overtreding.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:17:40 #145
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188367393
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat lijkt mij een overtreding.
Ja op zich wel. Al vind ik het niet erg als dat makkelijke liggen van verdedigers eens afgestraft wordt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:18:45 #146
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188367411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ja op zich wel. Al vind ik het niet erg als dat makkelijke liggen van verdedigers eens afgestraft wordt
Hij kapte wel echt net af waardoor je vrij snel uit balans raakt.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:19:44 #147
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188367430
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hij kapte wel echt net af waardoor je vrij snel uit balans raakt.
Tja, vrije trap was prima te billijken geweest maar een overduidelijke fout voor VAR om in te grijpen vind ik het ook niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:20:32 #148
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_188367445
Oja, de KKD bestaat ook nog.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:20:37 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188367446
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Tja, vrije trap was prima te billijken geweest maar een overduidelijke fout voor VAR om in te grijpen vind ik het ook niet
Vond het wel op het randje. Hopelijk is Maaskant ziedend.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:20:57 #150
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188367450
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, de KKD bestaat ook nog.
:D. Vorig jaar was dit nog je thuis.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:21:24 #151
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_188367454
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

:D. Vorig jaar was dit nog je thuis.
;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:22:02 #152
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188367465
Oja, Drizzt bestaat ook nog
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:23:06 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_188367483
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Oja, Drizzt bestaat ook nog
Potverdikkie, daar heb je me te pakken.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:25:54 #154
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188367527
Sow, prima goaltje NAC
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:35:12 #155
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188367704
:R
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:35:34 #156
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188367715
Volendam mist een hoop kansen.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:40:38 #157
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188367851
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Volendam mist een hoop kansen.
eindelijk de meer dan terechte 1-1 @JanCees En Helmond rood.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:42:13 #158
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188367887
:R HET KAN NOG
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188368298
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 21:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

eindelijk de meer dan terechte 1-1 @:jancees En Helmond rood.
Goal van?
pi_188368350
Vlak
  Redactie Sport vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:03:16 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188368375
Maaskanted zeg, koekoek
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:06:52 #162
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188368430
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maaskanted zeg, koekoek
Watte
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188368448
yannickdevos7 twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 21:58:56 Een schande dat mijn favoriete Eerste divisie club Almere City 1-1 heeft gespeeld bij het erg lelijke klote Roda. Almere City heeft vind ik veel meer kwaliteiten dan Roda en hadden daarom vandaag eenvoudig moeten winnen reageer retweet
yannickdevos7 twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 22:02:34 Ik hoop echt dat het erg lelijke klote Roda dit jaar nog failliet gaat. Voor het Nederlandse voetbal is het het beste als Roda zo snel mogelijk failliet gaat. Roda moet gewoon zo snel mogelijk geen profvoetbal meer mogen spelen reageer retweet
@JanCees
@Caland
@El-Stinho
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:33:02 #164
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188368883
Henk is ziedend.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:34:00 #165
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188368901
NEC _O- :')
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:36:11 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188368943
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Henk is ziedend.
De grootste act van Nederland

@El-Stinho en ik walgen van die man
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:37:44 #167
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188368979
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 22:36 schreef Caland het volgende:

[..]

De grootste act van Nederland

@:el-stinho en ik walgen van die man
Ik ook, ware aard kwam even boven.
pi_188369087
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 22:36 schreef Caland het volgende:

[..]

De grootste act van Nederland

@:el-stinho en ik walgen van die man
@Littlerabbit

Maar waar was hij boos over?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188369166
Nijhuis. :')
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:51:31 #170
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188369191
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Henk is ziedend.
Wie is Henk?
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:56:56 #171
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188369274
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

@:Littlerabbit

Maar waar was hij boos over?
Er hingen een aantal spandoeken, volgens mij met goede bedoelingen. ------veel van hetzelfde gelul------Henk bedankt. Hij viel over dat hetzelfde gelul.

Edit:


[ Bericht 4% gewijzigd door maxi-mus op 10-08-2019 09:05:40 ]
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:57:13 #172
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188369283
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wie is Henk?
De Jong.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:06:04 #173
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_188374988
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 22:08 schreef Zipportal het volgende:
yannickdevos7 twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 21:58:56 Een schande dat mijn favoriete Eerste divisie club Almere City 1-1 heeft gespeeld bij het erg lelijke klote Roda. Almere City heeft vind ik veel meer kwaliteiten dan Roda en hadden daarom vandaag eenvoudig moeten winnen reageer retweet
yannickdevos7 twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 22:02:34 Ik hoop echt dat het erg lelijke klote Roda dit jaar nog failliet gaat. Voor het Nederlandse voetbal is het het beste als Roda zo snel mogelijk failliet gaat. Roda moet gewoon zo snel mogelijk geen profvoetbal meer mogen spelen reageer retweet
@:jancees
@:caland
@:el-stinho
Dan ben je dus voor fucking Almere city en heb je het over een club die meer dan 40 jaar eredivisie speelde, 2 bekers won en tientallen Europese wedstrijden, waaronder 2 kwartfinales op het CV heeft staan. Wie is deze druiloor?
Rini dankjewel.
pi_188375922
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 14:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Dan ben je dus voor fucking Almere city en heb je het over een club die meer dan 40 jaar eredivisie speelde, 2 bekers won en tientallen Europese wedstrijden, waaronder 2 kwartfinales op het CV heeft staan. Wie is deze druiloor?
:D Yannick is een aparte. Hij is een meme geworden hier.

@JR-Style-93
@Caland
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:54:08 #175
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_188377079
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 15:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]

:D Yannick is een aparte. Hij is een meme geworden hier.

@:jr-style-93
@:caland
Zo te zien is ie over veel dingen mad inderdaad.
Rini dankjewel.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:30:15 #176
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_188377493
Yannickgod.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:59:32 #177
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188481980
Present
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:00:34 #178
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188481992
Mooi eerbetoon.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:01:00 #179
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188481995
Dat is moeder de vrouw en dochter?
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:03:12 #180
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188482016
Dit is altijd een gele kaart behalve in de openingsfase
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188482025
Lekker gekeept Helmond
pi_188482030
Is het schakelkanaal niet meer te zien, gratis?
U MAD?
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:04:44 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188482031
Helmond :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:05:01 #184
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188482034
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
Is het schakelkanaal niet meer te zien, gratis?
Op FOX1, wellicht dat je dat met KPN ofzo nog hebt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:05:15 #185
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188482040
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
Is het schakelkanaal niet meer te zien, gratis?
Alleen als je KPN hebt volgens mij. (ik kan het namelijk wel zien)
pi_188482052
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Alleen als je KPN hebt volgens mij. (ik kan het namelijk wel zien)
Bij Ziggo vorig jaar ook. Ik moet het nu doen met 90 minuten NAC - Helmond :')
U MAD?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:06:36 #187
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188482057
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Bij Ziggo vorig jaar ook. Ik moet het nu doen met 90 minuten NAC - Helmond :')
Dat hebben ze nu omgegooid. Sterkte.
pi_188482060
Helmond gaat er met 7-0 af
U MAD?
pi_188482069
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat hebben ze nu omgegooid. Sterkte.
Ziggo legt de focus op die F1 mongool
U MAD?
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:08:23 #190
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188482082
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ziggo legt de focus op die F1 mongool
Gewoon lekker Foxie en Ziggo totaal nemen joh
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:09:18 #191
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188482089
Er is geen verbinding met Maastricht _O_

Stel je voor dat ze die pot integraal uit zouden zenden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:10:10 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188482101
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Er is geen verbinding met Maastricht _O_

Stel je voor dat ze die pot integraal uit zouden zenden
Zouden ze onder de druk bezweken zijn wat betreft Nac? Cambuur-Eagles lijkt mij een aantrekkelijkere optie.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:10:30 #193
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188482108
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Zouden ze onder de druk bezweken zijn wat betreft Nac? Cambuur-Eagles lijkt mij een aantrekkelijkere optie.
Dat lijkt mij een leukere pot dan dit ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:13:24 #194
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188482149
Cambuur 1-0. :)
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:14:09 #195
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188482160
Ook bij Jong heeft PSV een kutkeeper.
pi_188482182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ook bij Jong heeft PSV een kutkeeper.
Die gaat PSV1 niet halen nee
U MAD?
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:19:56 #197
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188482229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Cambuur 1-0. :)
Tsja, we zullen er maar om juichen, al zal het weer een matig seizoen worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:20:47 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188482239
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tsja, we zullen er maar om juichen, al zal het weer een matig seizoen worden.
Meer dan met heel veel geluk de play-offs in rollen zal er niet inzitten nee.
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:29:50 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188482380
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:30:06 #200
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188482387
Wij kijken naar legendarische televisie
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:45:46 #201
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188482680
Helmond Sport is niet zo goed.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188482734
HelmondAIDS
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:48:30 #203
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_188482743
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helmond Sport is niet zo goed.
Een gewaagde uitspraak.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:54:05 #204
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188482852
Zijn er geen streams voor schakelkanaal?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:54:25 #205
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188482859
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Een gewaagde uitspraak.
Wel vermakelijk zo.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:05:19 #206
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_188483088
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er geen streams voor schakelkanaal?
Dit wil ik ook wel weten. Streams via PM/DM, dus niet aanbieden in topic svp.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:13:27 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188483269
Strafschop over :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188483280
Cambuur rolt Eagles op, tussenstand 3 - 0
pi_188483303
Roda. :')
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:17:17 #210
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188483336
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:14 schreef Idisrom het volgende:
Cambuur rolt Eagles op, tussenstand 3 - 0
Verrassend wel. GAE een verknoeid jaar zo...
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:17:22 #211
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188483338
FC Bayern :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:47:08 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188483862
0-1! Sven van Doorn
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:51:57 #213
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188483952
Wij noteren nog een wereldkool van Seun of God
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188484343
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dit wil ik ook wel weten. Streams via PM/DM, dus niet aanbieden in topic svp.
foxsports.nl
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188532930
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:14 schreef Idisrom het volgende:
Cambuur rolt Eagles op, tussenstand 3 - 0
Bij GAE liep het allemaal niet zo best, bij Cambuur begint het zo voor in het seizoen allemaal mooi te lopen. Als ze hier op verder kunnen zie ik de doelstelling van top 5 wel lukken!

trouwens wel sneu voor ex Cambuur speler Wout Droste om zo aan het begin van het seizoen bij z'n nieuwe club er al af te moeten met een afgescheurde knieband.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:52:29 #216
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_188532946
Gaat lekker met mijn cluppie. 0 scorend vermogen, een slechte achterhoede en een clown van een keeper. Alleen het middenveld is qua niveau in orde. Hoop toch echt dat er nog wat bijkomt :{
Rini dankjewel.
pi_188586512
Present.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:58:52 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188592720
NAC - Cambuur op gratis kanaal. Niks mis mee
pi_188592779
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
NAC - Cambuur op gratis kanaal. Niks mis mee
Hup Sjambuur.
pi_188592894
Jong Utrecht staat achter. @Paul

  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:12:38 #221
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188592905
Sedlacek verovert na het darts nu ook het voetbal _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:21:47 #222
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188593027
Ter Heide kan er he-le-maal niets van
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188593093
:R
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:41:14 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188593336
Almere City met 10 man 0-1 voor _O_
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:45:12 #225
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188593397
Dordrecht - Jong Ajax 2-3 rust :')
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:47:12 #226
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188593430
Lekker kooltje van JAJ wel _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:49:44 #227
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188593469
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Lekker kooltje van JAJ wel _O_
ronaldengel twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 20:48:14 Kunnen de keepers bij dordrecht en jong ajax beide gewisseld worden? #😪😪 reageer retweet
Is het zo slecht?
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:50:53 #228
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188593483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

ronaldengel twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 20:48:14 Kunnen de keepers bij dordrecht en jong ajax beide gewisseld worden? #😪😪 reageer retweet
Is het zo slecht?
Scherpen wel ongelukkig bij beide goals ja

Wat de keepert van Dordt bij de tweede van JAJ aan het doen was weet ik ook niet :D Die is het terugkijken wel waard als je nog niet gezien hebt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:53:31 #229
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_188593514
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Jong Utrecht staat achter. @:paul

[ afbeelding ]
Huilen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:54:06 #230
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188593524
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 20:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Scherpen wel ongelukkig bij beide goals ja

Wat de keepert van Dordt bij de tweede van JAJ aan het doen was weet ik ook niet :D Die is het terugkijken wel waard als je nog niet gezien hebt
Zie nog geen goaltjes op twitter oid. Misschien later in samenvatting
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:35:39 #231
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188594200
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zie nog geen goaltjes op twitter oid. Misschien later in samenvatting
Kijk de 2-5 ook maar even terug _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:38:05 #232
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188594239
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 21:35 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Kijk de 2-5 ook maar even terug _O_
Ik schrijf het op :P

Maandag pas samenvatting of zo op Ajax.nl
pi_188594896
Beloften :r .
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:01:41 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188596324
7 uit 3.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188712331
Netjes hoor. 1500 man mee.
pi_188712378
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Netjes hoor. 1500 man mee.
[ afbeelding ]
Bericht anders het Brabants Dagblad even. Dan staat het daar morgen groot in.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:25:28 #237
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188712389
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Bericht anders het Brabants Dagblad even. Dan staat het daar morgen groot in.
Ik bemerk hier een lichte boosheid.
pi_188712408
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik bemerk hier een lichte boosheid.
Altijd als het over NAC gaat. NAC :r

Als degraderen dit jaar in de kk-divisie mogelijk is dan hoop ik dat ze degraderen.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:29:35 #239
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188712442
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Altijd als het over NAC gaat. NAC :r

Als degraderen dit jaar in de kk-divisie mogelijk is dan hoop ik dat ze degraderen.
Die worden kampioen.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:29:57 #240
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188712445
Overigens is het niet mogelijk.
pi_188712464
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Die worden kampioen.
Denk/hoop het niet. Beter de Graafschap. Wat een Godenclub is dat. Prima supporters. Prima stadion (met gras). Niet altijd maar de bus parkeren. Prima club.
pi_188712472
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is het niet mogelijk.
Jammer. Vanaf wanneer wel?

Al vrees ik dan wel voor Helmond ;(
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:32:26 #243
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188712483
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Denk/hoop het niet. Beter de Graafschap. Wat een Godenclub is dat. Prima supporters. Prima stadion (met gras). Niet altijd maar de bus parkeren. Prima club.
Mike Snoei gun ik niks. (en Nac heeft een beter elftal)
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:32:52 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188712489
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Jammer. Vanaf wanneer wel?

Al vrees ik dan wel voor Helmond ;(
Nog geen datum, verwacht dat voorlopig niet.
pi_188712499
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Mike Snoei gun ik niks. (en Nac heeft een beter elftal)
Heb het niet echt gevolgd, maar hoe komt NAC aan zo'n goed elftal dan? Vorig jaar zwaar Eredivisie onwaardig.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:38:21 #246
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188712601
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Heb het niet echt gevolgd, maar hoe komt NAC aan zo'n goed elftal dan? Vorig jaar zwaar Eredivisie onwaardig.
Volgens mij wat City contacten, die broertjes Illic zijn wel fijne spelers voor kkd.Aardig wat spelers gekocht, Dogan is op dit niveau ook wel prima.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:39:02 #247
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188712620
Al is de Graafschap met oa Van de Boomen misschien wel minimaal gelijkwaardig ja.
pi_188713511
Rellen in Oss? Casuals?
pi_188713682
Lekker gewerkt NAC.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 september 2019 @ 19:53:01 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188837085
Matig Telstar en matig Cambuur. Wel 0-1 nog een kwart wedstrijd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188837199
Lekker zonnetje bij Telstar.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 september 2019 @ 20:37:11 #252
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188837690
0-2 FT.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188837904
Hup Eagles.
pi_188839599
Die Bosz kan er geen klote van.

#BOSZOUT
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188844771
C’mon Eindhoven
  Redactie Sport zondag 8 september 2019 @ 12:20:01 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188844934
Dat stadion van Helmond kan echt niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188844992
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helmond kan echt niet.
pi_188845966
Fitie
  FOK!fotograaf zondag 8 september 2019 @ 13:42:46 #259
842 Zorro
Z
pi_188846077
Wedstrijd begint leuk te worden met irritaties overal :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!fotograaf zondag 8 september 2019 @ 13:56:09 #260
842 Zorro
Z
pi_188846236
En de goal.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_188846237
Goaltje hoor.
pi_188846265
lucky
pi_188846360
en wie niet springt die is een boer :')
pi_188846866
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat stadion van Helmond kan echt niet.
Braakgenot _O_
pi_188846868
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

@Scarface88 vindt dit niet leuk
pi_188846978
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

@:scarface88 vindt dit niet leuk
Mensen uit Helmond zijn chill..stad opzich is waardeloos
pi_188901426
FC Dordrecht-coach Claudio Braga is dolblij met de komst van Anass Achahbar. De coach gaat ervan uit dat de 25-jarige aanvaller zijn carričre nieuw leven in kan blazen aan de Krommedijk. 'Het mooie van sport is dat je een grote val kan maken, maar als je de juiste mensen om je heen hebt en een stukje geluk kan krijgen, kan het ook heel snel gaan. Je moet dan niet verbaasd opkijken als hij naar de nationale, of misschien wel de internationale top, een mooie stap kan maken', aldus de coach bij FOX Sports.

Er komt alcohol uit de waterleidingen in Dordrecht.
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 19:57:28 #268
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188930808
Doedelzakgoden _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2019 @ 21:06:39 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188932132
Lekker Timmer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2019 @ 21:13:47 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188932285
Pletgod.

Wat een koopje in SCORITO
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 21:25:28 #271
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188932490
Sowwww Vloet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2019 @ 21:25:40 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188932493
Gezellig dat er zoveel users meekijken.

Al is het ook geen topavond.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2019 @ 21:25:58 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188932502
Oh, en als ik dat zeg post Tagliano natuurlijk iets :o
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2019 @ 21:29:50 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188932596
Tegengoal tegen Helmond _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 21:31:34 #275
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188932636
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezellig dat er zoveel users meekijken.

Al is het ook geen topavond.
Het is een beetje meh ja

Wel uitstekend om op de achtergrond aan te hebben
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 16 september 2019 @ 20:09:31 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188978335


_O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188978369
Is Jong Ajax nog ergens te volgen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_188978493
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Is Jong Ajax nog ergens te volgen?
Nee ze kiezen voor nec vs de graafschap waar niemand op zit te wachten
pi_188978534
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nee ze kiezen voor nec vs de graafschap waar niemand op zit te wachten
:|W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_188978612
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nee ze kiezen voor nec vs de graafschap waar niemand op zit te wachten
Vooral treurig dat er op die andere twee FOX-zenders dus niks is :')
Oh.
pi_188978654
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vooral treurig dat er op die andere twee FOX-zenders dus niks is :')
Idd,had op zn minst geschakeld tussen de wedstrijden.
Jammer dit.
  maandag 16 september 2019 @ 21:35:36 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188980359
Den Bosch _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 september 2019 @ 21:51:44 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188980749
KNOTSGEK
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188981702
Jordania kijkt goedkeurend toe
U MAD?
pi_189049279
Ivan Ilic _O_.

Wat een goal van hem bij NAC v Excelsior.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_189150232
ZO_NWS twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 21:03:51 Boze fans @rodajckerkrade brengen Mauricio Garcia de la Vega het stadion uit. Dat gebeurde tijdens de rust van Roda tegen De Graafschap. https://t.co/jpPZc6ZXIA reageer retweet
Zie video in tweet.

_O-
pi_189150770
Knotsgek avondje _O_
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 27 september 2019 @ 21:39:02 #288
408813 crew  trein2000
pi_189150840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
ZO_NWS twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 21:03:51 Boze fans @:rodajckerkrade brengen Mauricio Garcia de la Vega het stadion uit. Dat gebeurde tijdens de rust van Roda tegen De Graafschap. https://t.co/jpPZc6ZXIA reageer retweet
Zie video in tweet.

_O-
DAFUQ
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:07:10 #289
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_189153805
Genoten bij Roda-De Graafschap, vooral in de rust :') :D _O-
Rini dankjewel.
pi_189190689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Genoten bij Roda-De Graafschap, vooral in de rust :') :D _O-
Ook wel bijzonder dat de club inmiddels de lonen niet kan betalen omdat het de investeerder nog niet heeft.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_189311394
Komende vrijdag MVV uit.. om 20:45

gekkenwerk
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_189411854
Op naar het Volendam topic.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:54:25 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189507524
Telstar wint weer eens, maar wat was het slecht.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:35:36 #295
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_189512905


Den Bosch-Roda gisteren..
Rini dankjewel.
pi_189512984
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[ afbeelding ]

Den Bosch-Roda gisteren..
ons binne koempels _O_
pi_189628949
Volgend seizoen zonder Roda JC _O_
pi_189628966
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:59 schreef T3hTommay het volgende:
Volgend seizoen zonder Roda JC _O_
Roda heeft een GROOT PROBLEEM.

@Zipportal
pi_189628982
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Roda heeft een GROOT PROBLEEM.

@:zipportal
Staan gewoon 11e. Tenzij ze bankroet gaan, dan wel een GROOT PROBLEEM.
pi_189629169
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Roda heeft een GROOT PROBLEEM.

@:zipportal
EEN GROOT PROBLEEM NU

Roda JC heeft zaterdag naar verluidt een nieuwe tegenslag moeten incasseren in de strijd voor een sluitende begroting. De Telegraaf en VI melden dat de gesprekken met een potentiėle investeerder zijn stukgelopen.

https://www.nu.nl/voetbal(...)knvb-om-uitstel.html
pi_189629578
roda failliet _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')